Geld & Recht alle pijlers

winkel verhoogt prijs als het in de aanbieding is

27-01-2012 15:00 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grmblllll ik was zonet bij een drogist( die uit 2 letters bestaat naam mag ik zeker niet geven hier?)

En ik wou eerst niet in de winkel omdat ik eerder ook heb opgemerkt dat ze de prijzen verhogen als het in de aanbieding is.

Maar ik wou een tuitbeker voor zoon dus ik denk nou als het toch in de aanbieding is je kreeg 20 procent korting op alles. Nou ik kom daar ik zie dat die tuitbekers in grote opruimingsbakken ligt, er staat prijsstiker op hij was eerst 9,99 en nu 8,49 ik denk oh lekker 20 procent is dus 1 ,70 extra korting dus 6,80 hoor ik af te rekenen , nou die kassamiep zegt 7,99 , ik heb dus gevraagd of ze de korting eraf heeft gehaald ja hoor zei ze. Nou heb afgerekend en op de bon gekeken heeft ze gewoon 10tje berekend en zo korting eraf gehaald, ik dus vragen hoe dat kwam, ja mevrouw u krijgt alleen korting op de advies prijs!!

nou lekker dan!!!!!!!! stelletje afzetters dit is al de 3de keer dat ik zoiets heb meegemaakt daar, hebben jullie ook zoiets bij bepaalde winkels?
Een winkel die je flasht? Ik neem aan dat je flessen bedoelt.
JA IK BEDOEL DAT ZE ME NEPPEN
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 27 januari 2012 @ 20:22:

Nou, dan heb je 30 cent moeten betalen voor dat tweede bakje, big deal. Je bespaart nog steeds 2,39.. Ik vind dat moeilijk doen om het moeilijk doen.

Daar gaat het niet om, dat snap je toch zelf ook wel?
Juliette,

ZE NEPPEN JE NIET. Je had er gewoon naar kunnen vragen, je had het zelfs kunnen lezen.
quote:Sam32 schreef op 27 januari 2012 @ 20:40:

[...]

Daar gaat het niet om, dat snap je toch zelf ook wel?Nee ik snap het niet. Omdat ik dat soort dingen werkelijk niet de moeite waard vind om me druk over te maken. Gelukkig maar.
quote:Juliet86 schreef op 27 januari 2012 @ 20:37:

JA IK BEDOEL DAT ZE ME NEPPENWaarom schrijf je met hoofdletters? Denk je dat ik het dan eerder met je eens ben?
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 27 januari 2012 @ 20:22:

In heb zelf goede ervaringen met de MM, laatst een nieuwe tv gehaald die we op internet bij een ander filiaal en bij de BCC online voor 70 euro minder hadden gezien. Na een kort overleg werd er 50 euro van de prijs afgehaald.. Erg prettig dus!Ze hadden je eigenlijk die 70 euro korting moeten geven ipv 50 euro. Ze bieden namelijk de laagste prijs garantie. Hier zijn dan wel weer bepaalde voorwaarden aan verbonden, o.a. dat fysieke winkels binnen een straal van 20 km liggen en dat webwinkels de officiele dealers van de merken moeten zijn.
Nee, dat is de BCC.
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 28 januari 2012 @ 00:24:

Nee, dat is de BCC.Nee hoor. MM biedt laagste prijsgrarantie. Je had idd 70 euro moeten krijgen. Officieel geven ze dat trouwens niet op online winkels.
quote:modus schreef op 27 januari 2012 @ 23:50:

[...]

Ze hadden je eigenlijk die 70 euro korting moeten geven ipv 50 euro. Ze bieden namelijk de laagste prijs garantie. Hier zijn dan wel weer bepaalde voorwaarden aan verbonden, o.a. dat fysieke winkels binnen een straal van 20 km liggen en dat webwinkels de officiele dealers van de merken moeten zijn.Idd! Zelf check ik een aanbieding van MM altijd tegen de BCC online winkel en ik heb nog niet meegemaakt dat BCC duurder is. Oftewel, ik ga fysiek kijken bij de MM en bestel dan online bij BCC. En ik moet toegeven, BCC is ook heel netjes met thuis afleveren en installeren! Dat viel me 1000% mee (of misschien waren mijn verwachtingen laag )
Ik had pasgeleden iets soortgelijks bij het Kruidvat.

Ik had daar een paar maanden geleden een grote doos Rooibosthee van een mij onbekend merk gekocht, maar erg lekker, voor 4,99

Nu lag er weer zo'n doos in de bak van de Magazijnopruiming, nu alles in deze bak 50% korting stond erop.

Ik weer een doos pakken, staat er op het stickertje opeens 9,99.

Zou ik dus weer gewoon 4,99 moeten betalen.

Waar is dan mijn korting????? Heb de thee niet genomen, dan ben ik er klaar mee
quote:registreerjenu schreef op 27 januari 2012 @ 15:17:

Is het heel kwetsend als ik zeg dat het ietwat naief is dat je er nu pas achter komt dat de prijzen heel vaak eerst verhoogd worden voordat er korting wordt gegeven?

Dus zeg ik het maar niet.Wat een onzin.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Juffie87 schreef op 27 januari 2012 @ 15:50:

bij AH heeeeel vaak de bonus er niet af!O? Hier gaat het volgens mij altijd goed.
Ik snap je frustratie. Ik heb het ook wel eens meegemaakt, maar gelukkig niet zo vaak, maar goed het is en blijft ergerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven