typisch mannengedrag??

27-01-2012 23:36 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff mn woede kwijt.

Woensdag mn relatie beeindigd, meneer wist het allemaal niet. Hij twijfelde bla bla bla. Ik ga natuurlijk niet op hem zitten wachten. Dit heb ik nu al 5 weken gedaan. Na deze tijd weet je echt wel of je voor iemand wilt gaan of niet, is mijn mening.

Nu ben ik er vanavond achtergekomen dat mijn ex is vreemd gegaan afgelopen mei, met een weekendje weg met zn vrienden.

Hem hiermee geconfronteerd. Waar ik me druk over maakte, het is nu toch uit.. Wat heb ik eraan dat ik het nu weet... Ik voelde me nu nog meer klote... dus wat heb ik eraan dat ik t weet?

Ligt dit nu aan mij, of heeft hij gelijk? Ik ben blij dat ik t weet, weet ik tenminste wat voor lul het eigenlijk is!!

Zo ff mn verhaal kwijt...
Fijn dat er een Viva forum is, dan.
Je hebt er niks aan, want je voelt je nog meer klote nu. En het is toch uit. Pluspuntje is l, is dat je nu weet wat voor een l*l hij is.
Je bent belazerd door hem, natuurlijk ben je boos! Het is gebeurd toen jullie nog bij elkaar waren. Daarom voel je je klote. En inderdaad: Nu weet je zeker dat je blij mag zijn dat het uit is. Nu even goed kwaad zijn en morgen: Klaar met deze man en door naar iemand die je waard is!
Hij is gewoon een sukkels die goed probeert te praten dat hij betrapt is.
Gelukkig dat het uit is.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Eh, hij is vreemdgegaan toen in mei?

En afgezien daarvan, het is uit nu. Wat wil je nog verder van hem? Genoegdoening als in een exitgesprek waarvan je hoopt dat hij alles en eerlijk op tafel gooit?

Je weet het he, als je het antwoord op de vraag niet wilt horen, had je de vraag niet moeten stellen. Wat jij graag wil horen zul je niet open en eerlijk van hem te horen krijgen.

Dus......en nu?
Je bent terecht boos, want je blijkt bedonderd te zijn in een relatie. Hem nu ermee confronteren heeft echter geen zin, hij zou een "sorry" kunnen zeggen maar thats it.
Ja, hij heeft toegegeven dat hij is vreemdgegaan, maar zijn manier van reageren. Zo van mens waar maak je je druk om, wat heb je eraan dat je t weet!

Pff voel me zo boos en gekwetst door hem! Wees een kerel en had t gewoon toen gezegd tegen mij..
Ik zou het gewoon toevoegen aan de redenen waarom je blij bent dat het uit is
En nu maar hopen dat hij een condoom heeft gebruikt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:lotsu schreef op 27 januari 2012 @ 23:44:

Ja, hij heeft toegegeven dat hij is vreemdgegaan, maar zijn manier van reageren. Zo van mens waar maak je je druk om, wat heb je eraan dat je t weet!

Pff voel me zo boos en gekwetst door hem! Wees een kerel en had t gewoon toen gezegd tegen mij..

Je hebt geen controle over het gedrag van anderen. Je hebt alleen controle over je eigen gedrag.

Ik zag laatst een prachtig mooi motto van een mede-forummer met als strekking: woede is gif innemen en wachten tot de ander doodgaat.
Hij heeft ook gelijk, wat heb je eraan dat je het weet? Behalve dat je je rot voelt dan niks.
Pijnlijk, wees blij dat je bij hem weg bent. Wat een loser.

Sterkte.
Maar wat is nu het typische mannengedrag?

A. Dat ie het allemaal niet wist

B. Dat ie vreemd gegaan is

C. Dat ie zegt dat je je er niet druk om moet maken
D. Dat ie zijn lul afveegde aan de gordijnen
quote:amand1969 schreef op 27 januari 2012 @ 23:55:

[...]

Je hebt geen controle over het gedrag van anderen. Je hebt alleen controle over je eigen gedrag.

Ik zag laatst een prachtig mooi motto van een mede-forummer met als strekking: woede is gif innemen en wachten tot de ander doodgaat.....en zelf intussen kreperenZijn reactie vind ik logisch, het is uit, dus waar maak je je druk over? Jouw woede is terecht, hij heeft je besodemieterd terwijl jullie nog een relatie hadden. Deze lamlul ben je gelukkig kwijt, wees daar blij om.
Belazeren doen er veel, je belazerd voelen is een tweede.

Kies beter.
voer eendjes geen oorlog!
Je voelt je enorm verongelijkt. Dat is nooit een goede basis. Dussss...
hij is gewoon een echte kl*tzak om zo te reageren. Hij speelt een machtsspelletje met je. hij kan er niet tegen dat jij hem confronteert met zn eigen tekortkomingen. Jij bent er nu achteraf achtergekomen dat hij vreemd ging toen jullie dus nog samen waren, en dat kwetst zn enorme walgelijke ego.

Niet twijfelen aan jezelf hoor, dit doet een tijdje pijn, maar uiteindelijk zal je blij zijn dat je verlost bent van zo'n loser
Een machtsspel? Hij wordt geconfronteerd met zijn tekortkomingen? Zijn ego gekwetst?

Welnee, deze man heeft gewoon geen zin in gezeur van zijn inmiddels ex-vriendin.

Hij maakt het niet voor niets uit. In mei was hij vast al deels klaar met de relatie. En nu is het definitief voorbij. Hij vindt het zinloos om in het verleden te kijken en dat is het ook.

Het is over-uit-klaar-exit.

Richt je op de toekomst. Het verleden kun je nooit veranderen, hoe graag je ook wilt.

Overigens is je woede wel terecht, maar blijf er niet in hangen. De enige die je ermee hebt ben jijzelf. Je ex raak je er niet mee.
Wat een eikel.
quote:hipslala schreef op 28 januari 2012 @ 06:19:

Een machtsspel? Hij wordt geconfronteerd met zijn tekortkomingen? Zijn ego gekwetst?

Welnee, deze man heeft gewoon geen zin in gezeur van zijn inmiddels ex-vriendin.

Hij maakt het niet voor niets uit. In mei was hij vast al deels klaar met de relatie. En nu is het definitief voorbij. Hij vindt het zinloos om in het verleden te kijken en dat is het ook.

Het is over-uit-klaar-exit.

Richt je op de toekomst. Het verleden kun je nooit veranderen, hoe graag je ook wilt.

Overigens is je woede wel terecht, maar blijf er niet in hangen. De enige die je ermee hebt ben jijzelf. Je ex raak je er niet mee.Maar hij kan toch op zijn minst 'sorry' zeggen? Het was niet netjes van hem. En als hij in mei al twijfelde, had hij het uit moeten maken en niet als een lafaard het maar met een ander moeten aanleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven