Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh en mods ik ben niet nieuw. Moet je dat aan jullie doormailen?
quote:ModeratorViva schreef op 28 januari 2012 @ 17:13:

Het topic Ervaringen met Lyrica is op verzoek van TO wegens privacy redenen gesloten. Wij gaan in overleg met TO kijken of we het topic weer tijdelijk open kunnen zetten, zodat iedereen nog eventueel postings kan verwijderen. Wij komen hier zsm op terug!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Wegens privacyredenen van TO of van degene die haar willen helpen? Voor mijn gevoel is het hier een kwestie van "het topic loopt niet zoals ik het wil" en omdat ze hier bekend is denkt ze priveleges te hebben om dit via jullie mailadres te doen.

Sneaky hoor.

Ik krijg een beetje het gevoel dat er hier met twee maten wordt gemeten.

Als niemand hier iets gezegd had, was het gewoon stiekem op slot gedaan.
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 28 januari 2012 @ 17:41:

Oh en mods ik ben niet nieuw. Moet je dat aan jullie doormailen?zal ik wel doen want anders kun je een ban krijgen voor dubbelnicken in 1 topic. (vanuit gaande dat je wil posten in topics waar je voorheen ook wel eens geschreven hebt)
quote:ingelke32 schreef op 28 januari 2012 @ 17:43:

[...]

Ik krijg een beetje het gevoel dat er hier met twee maten wordt gemeten.

Als niemand hier iets gezegd had, was het gewoon stiekem op slot gedaan.Neh dat denk ik niet althans niet met opzet denk ik. Soms vergeten de mods dat ze hier melding moeten doen van topics die ze sluiten of verwijderen. Ik denk dat dit toeval is geweest dat ze dat gewoon nog niet gemeld hadden hier.
.
Nerd zeg nou ff gewoon wat je bedoelt. Wat is er nu weer?
'De eer'? Nogal overdreven niet? En waarom moet ze in godsnaam teruggefloten worden, omdat ze niet precies zegt wat jij vindt?

Volgens mij is Moon trouwens al een tijd heel betrokken bij MV dus lijkt het me een prima persoon om dat te doen.
Oh ik schreef niet mee volgens jou, is dat het?

Het is gewoon in overleg gegaan hoor.
Bovendien staat het topic juist los van MV. Dat houdt ook in dat als iemand verzoek kan indienen tot slotjes of verwijderen, ik dat nu ben. En ik zie geen reden omdat ooit te gaan doen.
nerd, echt ik lees je zo vaak en snap je echt vrijwel nooit. Zover ik gelezen heb is iedereen blij met het topic van moon.
Goede reden lijkt me Moon. Dan kunnen mensen alleen hun eigen posts weghalen.
.
Waarom moet Moon teruggefloten worden? Ik vind dat werkelijk de reinste onzin. Absurd idee ook, dat we hier forummers straffen als kinderen. Zegt genoeg over jou.
En ja WAAROM dan?

Al die puzzeltjes, en waar bemoei je je overigens mee? Je komt op sommige topics alleen even aanwaaien als er iets aan de hand is, met je cryptische geneuzel.
quote:nerd_ schreef op 28 januari 2012 @ 18:03:

Moonlight moet teruggefloten worden.Teruggefloten worden? Doe normaal man, iedereen mag toch een topic openen als hij/zij dat wil? Als er geen behoefte aan is dan reageert er niemand, maar blijkbaar zijn de mensen die in dat topic schrijven er blij mee. Waar bemoei jij je mee?
Het topic ervaringen met Lyrica wordt verwijderd. We begrijpen dat dit voor sommigen een teleurstelling is, maar hebben in dit geval echt gegronde redenen om het topic te verwijderen. Privacy staat bij ons hoog in het vaandel.

Indien jullie hier vragen en/of opmerkingen kunnen je mailen naar forum@viva.nl .

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

mod eindelijk heb ik het voor elkaar om de pijlers kinderen en zwanger tegelijk te blokkeren maar zie ze nog altijd in de topic lijst dat is toch juist niet de bedoeling? waarom dan de voorkeuren?
quote:new_in_town schreef op 28 januari 2012 @ 19:44:

Beste moderator, kan er alsjeblieft gemodereerd worden in dit topic?

En uitleg gegeven worden waarom het topic nu helemaal verwijderd is?

Ik baal er wel van.

Veel mensen die lyrica gebruiken kunnen er baat bij hebben.

Als het echt om privacyredenen is (wat ik me niet kan voorstellen,)verwijder dan alleen de laatste blz's zodat niet het héle topic vervalt.

Dit is toch een forum om elkaar te helpen?
quote:ingelke32 schreef op 28 januari 2012 @ 19:47:

[...]

En uitleg gegeven worden waarom het topic nu helemaal verwijderd is?

Ik baal er wel van.

Veel mensen die lyrica gebruiken kunnen er baat bij hebben.

Als het echt om privacyredenen is (wat ik me niet kan voorstellen,)verwijder dan alleen de laatste blz's zodat niet het héle topic vervalt.

Dit is toch een forum om elkaar te helpen?

@ ingelke32 en allen:

Wij hebben besloten dit topic te sluiten en hebben onze redenen hiervoor. Mochten jullie hierover vragen hebben worden jullie verzocht deze te stellen middels het volgende email adres:

forum@viva.nl.

Mocht men na deze medling alsnog off-topic posten op dit topic zullen er passende maatregelen worden genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Waarom is mijn post van 20.07 uur verwijderd? Imo was die niet off topic.

*in gedachten houdend dat er voor iedere forummer wordt gewerkt*
quote:Aubrey schreef op 28 januari 2012 @ 20:48:

Waarom is mijn post van 20.07 uur verwijderd? Imo was die niet off topic.

*in gedachten houdend dat er voor iedere forummer wordt gewerkt*Die van mij zijn ook weg
quote:maylea schreef op 28 januari 2012 @ 20:59:

[...]

Die van mij zijn ook weg Die van mij is ook weg...
Beste forummers,

Het moderator topic is niet de plek om persoonlijk vetes uit te vechten. Jullie kunnen een mail sturen naar forum@viva.nl. Wij zullen per mail reageren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'cursus knippen?' is verplaatst naar de pijler Gevraagd op het prikbord.

Het topic 'man web cammen' is verwijderd ivm privacy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven