Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zaterdag 28 januari 2012 om 15:01
zaterdag 28 januari 2012 om 15:04
MV, wat jammer dat je hier niet even langs komt om te reageren. Ik denk echt oprecht dat je hiermee je eigen glazen ingooit, dit hele voorval is immers al eens eerder gebeurd, het is een herhaling van zetten. Men (tenminste ik ) krijgt het idee dat je in eerste instantie graag geholpen wilt worden, maar als er dan hulp komt, in welke vorm dan ook, dan sla je alles af, en blijft er alleen nog zelfmedelijden over. En dat is zo jammer, er is voor jou nog zoveel winst te behalen, in zoveel opzichten.
zaterdag 28 januari 2012 om 15:14
Dit bericht wordt natuurlijk (terecht) verwijderd want OT, maar ik kan het niet laten. Het is wel een herhaling van zetten MV: alle topics van jou lijken wel op deze manier te eindigen. Ik las ook hier weer een hoop betrokkenheid, energie en wijze woorden, en niemand die erop uit was jou te kwetsen. Toch voelde je je slachtoffer van onbegrip en aanvallen. Zeg eens eerlijk, ligt het echt altijd maar aan "anderen" of zou je eens kritisch naar jezelf kunnen kijken en tot de conclusie kunnen komen dat je die "anderen" tekort doet?
zaterdag 28 januari 2012 om 15:48
Hallo,
Bij deze wil ik zelf ook even zeggen dat ik het erg vervelend vind dat ik zeer herkenbare dingen neerzet (om iemand een duidelijk voorbeeld te geven) en ermee instem dit pas zondagavond te verwijderen omdat MV geen "tijd" heeft om eerder te reageren op deze post(s) en dit niet kan veranderen.
Ik vind het vrij asociaal om zonder reden en zonder dit topic ervoor te gebruiken het topic te laten sluiten.
Dat ik dingen heb geschreven die persoonlijk zijn is mijn eigen keuze, maar ik heb wel aan MV de mogelijkheid gevraagd om de herkenbare dingen bijv.te veranderen (bijv. aantal jaar etc) waardoor er geen gatenkaas zal ontstaan in het topic.
Wat mij ook enorm frustreert is dat het topic gesloten is nadat MV mij te kijk wilt zetten als Stalker omdat ik reageer op een zin die zij in notabene hetzelfde topic schrijft.
Heel zielig en kinderachtig.
Zo, dat heb ik dan toch nog even gezegd. Hoort hier niet thuis, maar zie verder geen andere weg.
Enne, waarom zouden we een nieuw topic openen, als we gewoon bij het bestaande topic verder kunnen gaan? Toch? Ik ben vóór!
Bij deze wil ik zelf ook even zeggen dat ik het erg vervelend vind dat ik zeer herkenbare dingen neerzet (om iemand een duidelijk voorbeeld te geven) en ermee instem dit pas zondagavond te verwijderen omdat MV geen "tijd" heeft om eerder te reageren op deze post(s) en dit niet kan veranderen.
Ik vind het vrij asociaal om zonder reden en zonder dit topic ervoor te gebruiken het topic te laten sluiten.
Dat ik dingen heb geschreven die persoonlijk zijn is mijn eigen keuze, maar ik heb wel aan MV de mogelijkheid gevraagd om de herkenbare dingen bijv.te veranderen (bijv. aantal jaar etc) waardoor er geen gatenkaas zal ontstaan in het topic.
Wat mij ook enorm frustreert is dat het topic gesloten is nadat MV mij te kijk wilt zetten als Stalker omdat ik reageer op een zin die zij in notabene hetzelfde topic schrijft.
Heel zielig en kinderachtig.
Zo, dat heb ik dan toch nog even gezegd. Hoort hier niet thuis, maar zie verder geen andere weg.
Enne, waarom zouden we een nieuw topic openen, als we gewoon bij het bestaande topic verder kunnen gaan? Toch? Ik ben vóór!
zaterdag 28 januari 2012 om 15:56
Voor mij als meelezer (en ik denk vele anderen) was het duidelijk hoor, een paar dagen eerder maakte MV zelf die opmerking over die hometrainer (ipv een jaar eerder, zoals ze daarna beweerde). Een soortgelijke beschuldiging heb ik haar vaker zien doen, en een excuus kan er dan helaas niet af als blijkt dat ze 't mis heeft. Trek het je niet te persoonlijk aan.
zaterdag 28 januari 2012 om 16:26
quote:molly74 schreef op 28 januari 2012 @ 14:56:
Geeft niets Finland, het was duidelijk. 'We' hadden beter van voren af aan kunnen lezen, dan hadden we gezien dat jouw reactie over jouw eigen posting ging. "We" was ik in dit geval en ik steek dan ook mijn hand in eigen boezem. Zal in het vervolg beter lezen
Geeft niets Finland, het was duidelijk. 'We' hadden beter van voren af aan kunnen lezen, dan hadden we gezien dat jouw reactie over jouw eigen posting ging. "We" was ik in dit geval en ik steek dan ook mijn hand in eigen boezem. Zal in het vervolg beter lezen
zaterdag 28 januari 2012 om 16:42
zaterdag 28 januari 2012 om 17:13
Het topic Ervaringen met Lyrica is op verzoek van TO wegens privacy redenen gesloten. Wij gaan in overleg met TO kijken of we het topic weer tijdelijk open kunnen zetten, zodat iedereen nog eventueel postings kan verwijderen. Wij komen hier zsm op terug!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 28 januari 2012 om 17:21
quote:ModeratorViva schreef op 28 januari 2012 @ 16:42:
[...]
topics zijn reeds verwijderd!
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
het valt mij de laatste tijd steeds meer op dat er willekeurig ingegrepen wordt. Normaal wordt er gevraagd waarom TO de topics wil laten sluiten. Natuurlijk zegt iedereen ivm. privacy maar ach jullie proberen het nog. Maar in dit geval worden er geen vragen gesteld maar gewoon gesloten dit zie ik steeds vaker. Kan er hier weer gemodereerd worden in 1 vaste lijn wat betreft dit onderdeel?
Overigens zijn er idd. nog 4 topics open van deze TO op de sekspijler.
[...]
topics zijn reeds verwijderd!
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
het valt mij de laatste tijd steeds meer op dat er willekeurig ingegrepen wordt. Normaal wordt er gevraagd waarom TO de topics wil laten sluiten. Natuurlijk zegt iedereen ivm. privacy maar ach jullie proberen het nog. Maar in dit geval worden er geen vragen gesteld maar gewoon gesloten dit zie ik steeds vaker. Kan er hier weer gemodereerd worden in 1 vaste lijn wat betreft dit onderdeel?
Overigens zijn er idd. nog 4 topics open van deze TO op de sekspijler.
zaterdag 28 januari 2012 om 17:24
Mod, in hoeverre telt dat privacy gebeuren dan? Meestal is het de TO zelf toch die die privacy gevoelige dingen verteld? Bij een nieuwe TO kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar van een doorgewinterde TO mag je toch verwachten dat hij/zij weet van de hoed en de rand qua privacy? Daarom vind ik sluiten om die reden eerlijk gezegd ook een kulreden
zaterdag 28 januari 2012 om 17:29
Overigens is het sluiten van een topic om privacy redenen natuurlijk helemaal vreemd want iedereen kan het nog gewoon lezen dus maakt het voor je privacy niks uit of je nog op een topic kan reageren of niet.
Ik zag dat er een vervolgtopic geopend is door Moonlight. Ik zou zelf stellen: het topic nog 24 open houden zodat mensen postings kunnen verwijderen of kopiëren naar het nieuwe topic en daarna het topic helemaal verwijderen. Dan heeft het nog zin ivm. privicy.
Ik zag dat er een vervolgtopic geopend is door Moonlight. Ik zou zelf stellen: het topic nog 24 open houden zodat mensen postings kunnen verwijderen of kopiëren naar het nieuwe topic en daarna het topic helemaal verwijderen. Dan heeft het nog zin ivm. privicy.
zaterdag 28 januari 2012 om 17:39
Eerlijk gezegd snap ik het ook niet, heb het topic een beetje doorgelezen en het loopt net als eerdere topics; to krijgt in het begin veel steun en dan worden er kritische vragen gesteld. En dan moet het opeens dicht vanwege privacy?
Ik neem aan dat jullie deze forummer ook wel kennen mods en ik snap niet helemaal waarom er zo makkelijk aan zo'n verzoek voldaan wordt. Het gaat namelijk volgens mij helemaal niet om privacy maar om dat het te dichtbij komt, te moeilijk wordt. Ik vind dat geen goede reden om een topic te sluiten eigenlijk.
Ik neem aan dat jullie deze forummer ook wel kennen mods en ik snap niet helemaal waarom er zo makkelijk aan zo'n verzoek voldaan wordt. Het gaat namelijk volgens mij helemaal niet om privacy maar om dat het te dichtbij komt, te moeilijk wordt. Ik vind dat geen goede reden om een topic te sluiten eigenlijk.