Jubelei!! #25
woensdag 7 december 2011 om 16:11
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
zaterdag 28 januari 2012 om 14:29
Voor berend,
Hier nog even op zwembroek zoektocht geweest, weinig succesvol, ben bij de hm, prim@rk, ca en weet ik veel waar nog niet meer geweest, wel aantal zwempakjes gevonden maar geen broekjes/bikini, ja wel echte jongenszwembroeken, nu denke ze door h's wilde zwembadacties sowieso altijd al dat ze een jongen is dus wil wel graag een iets meisjesachtigere zwembroek, zo nog maar even online kijken.
Wel hele gave allstarsachtig gympen gekocht voor H en, gruwel, nepcros voor in het zwembad (voor 3 euro).
En heerlijke warme sloffen voor mezelf.
Hier nog even op zwembroek zoektocht geweest, weinig succesvol, ben bij de hm, prim@rk, ca en weet ik veel waar nog niet meer geweest, wel aantal zwempakjes gevonden maar geen broekjes/bikini, ja wel echte jongenszwembroeken, nu denke ze door h's wilde zwembadacties sowieso altijd al dat ze een jongen is dus wil wel graag een iets meisjesachtigere zwembroek, zo nog maar even online kijken.
Wel hele gave allstarsachtig gympen gekocht voor H en, gruwel, nepcros voor in het zwembad (voor 3 euro).
En heerlijke warme sloffen voor mezelf.
zaterdag 28 januari 2012 om 19:57
Zoooo, hij ligt in bed. Toch wel een leuke dag gehad hoor. Toen de visite er was (opa en oma, vriendin met dochtertje en later de buren) vond hij het toch allemaal wel leuk. Zoveel aandacht en al die kado's! Ik vond het wel een bijzondere dag. Gek idee dat we vorig jaar rond deze tijd met de maxicosi met daarin een verse babyin de auto stapten . En dat we nu een rondkruipend en langs de bank schuifelend (tijdelijk gespikkeld ) monstertje hebben.
Hij heeft van ons een houten loopfietsje gekregen en 2 voorleesboeken en een ton met houten blokken. Van m'n ouders de LP boerderij (leuk!) en verder nog een houten trein en deze:
Ik hoop wel dat die waterpokken snel over zijn. Het ziet er écht niet uit en er komen er maar meer en meer en meer.... Zo sneu.
(sorry voor het ego verhaal)
Hij heeft van ons een houten loopfietsje gekregen en 2 voorleesboeken en een ton met houten blokken. Van m'n ouders de LP boerderij (leuk!) en verder nog een houten trein en deze:
Ik hoop wel dat die waterpokken snel over zijn. Het ziet er écht niet uit en er komen er maar meer en meer en meer.... Zo sneu.
(sorry voor het ego verhaal)
zaterdag 28 januari 2012 om 20:45
Speec en Berendje: Gefeliciteerd!!!!! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, en hij is heerlijk verwend zo te lezen!
GW: vervelend dat je man niet zelf wat in het huishouden doet....
Hier weer terug van het zkh...Hopelijk nog 1 dag heen en weer gesjees van en naar zkh, en dan maandag hopelijk voor de laatste keer, en dan hopelijk M weer meenemen.. Morgenmiddag zullen we het weten... pffff spannend weer hoor... zou het goed zijn, of toch niet, en moet ie nog langer blijven?
T is nu lekker bij opa en oma logeren, ze had er helemaal zin in... En heeft zij even weer een beetje rust, én even alle aandacht voor zichzelf..
GW: vervelend dat je man niet zelf wat in het huishouden doet....
Hier weer terug van het zkh...Hopelijk nog 1 dag heen en weer gesjees van en naar zkh, en dan maandag hopelijk voor de laatste keer, en dan hopelijk M weer meenemen.. Morgenmiddag zullen we het weten... pffff spannend weer hoor... zou het goed zijn, of toch niet, en moet ie nog langer blijven?
T is nu lekker bij opa en oma logeren, ze had er helemaal zin in... En heeft zij even weer een beetje rust, én even alle aandacht voor zichzelf..
zaterdag 28 januari 2012 om 21:13
Herkenning GW! Eerste weken deed vent echt alles toen ik rustig moest doen. En nu? Was al een week niet stofzuiger door huis geweest, dus dat heb ik maar gedaan vanochtend en ook gedweild. Nu weer veel pijn in bekken, máár het is gedaan.
Snap ook wel dat het zwaar is voor vent naast zorg S s avonds en 50 uur per week werken (gemiddeld)
Moet toch mn familie maar ff vragen
Snap ook wel dat het zwaar is voor vent naast zorg S s avonds en 50 uur per week werken (gemiddeld)
Moet toch mn familie maar ff vragen
zaterdag 28 januari 2012 om 21:21
Char, gewoon hulp vragen hoor.
GW, kan me voorstellen dat het soms frustrerend is. Vent doet hier tegenwoordig superveel. ik voel me bijna een lui varken.
Maar goed ik werk tegenwoordig ook 45+ in de week en doe bijna alle dagen de ochtend en avond met N. dus dan mag daar in zijn vrije tijd ook wat tegenover staan
Maar ik ben er wel blij mee!
Moe zijn is zo frustrerend, ik merk nu pas (sinds de geboorte van N) hoe het ook al weer voelt als je een beetje uitgerust bent. Heerlijk, de sfeer in huis is ook veul beter. En dan willen we nog een keer
GW, kan me voorstellen dat het soms frustrerend is. Vent doet hier tegenwoordig superveel. ik voel me bijna een lui varken.
Maar goed ik werk tegenwoordig ook 45+ in de week en doe bijna alle dagen de ochtend en avond met N. dus dan mag daar in zijn vrije tijd ook wat tegenover staan
Maar ik ben er wel blij mee!
Moe zijn is zo frustrerend, ik merk nu pas (sinds de geboorte van N) hoe het ook al weer voelt als je een beetje uitgerust bent. Heerlijk, de sfeer in huis is ook veul beter. En dan willen we nog een keer
zaterdag 28 januari 2012 om 21:56
Ik lig al op bed, ik had vent er nog even op aangesproken, maar krijg dan alleen opmerkingen als dat ik niet overal commentaar op moet leveren.... gezellig hier, dus ik duik lekker vroeg mijn bed in, heb ik het meeste aan, ben ik tenminste morgenvroeg uitgerust en hoef ik niet de hele avond tegen zijn chagerijnige kop aan te kijken.
zondag 29 januari 2012 om 07:42
EBP! Toch niet, Becky was me net voor.
Wat was het hier rustig gisteravond!
Ben alweer op, we gaan zo weer naar M toe.
Straks is het onderzoek weer.. en afhankelijk van die uitslag horen we wanneer hij weer naar huis mag (morgen, of anders w.s pas donderdag of vrijdag)..
Duimen jullie met ons mee voor morgen?
Fijne dag allemaal!
Wat was het hier rustig gisteravond!
Ben alweer op, we gaan zo weer naar M toe.
Straks is het onderzoek weer.. en afhankelijk van die uitslag horen we wanneer hij weer naar huis mag (morgen, of anders w.s pas donderdag of vrijdag)..
Duimen jullie met ons mee voor morgen?
Fijne dag allemaal!