Vlekken op nieuwe telefoon
maandag 23 januari 2012 om 16:44
maandag 23 januari 2012 om 16:54
quote:huiskamerkat schreef op 23 januari 2012 @ 16:48:
[...]
Kan dat afgeven?
Daar lijkt het wel op. De vlekken zitten op de randen, precies op de plekken waar het meeste contact is met het hoesje. Als de binnenkant van je hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken is de oorzaak van je probleem in ieder geval bekend. Het verwijderen van de vlekken gaat waarschijnlijk gewoon met een doekje met wat sop anders even proberen met makeup remover ofzo.
Mocht het idd aan het hoesje liggen, zou ik de fabrikant aanschrijven.
[...]
Kan dat afgeven?
Daar lijkt het wel op. De vlekken zitten op de randen, precies op de plekken waar het meeste contact is met het hoesje. Als de binnenkant van je hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken is de oorzaak van je probleem in ieder geval bekend. Het verwijderen van de vlekken gaat waarschijnlijk gewoon met een doekje met wat sop anders even proberen met makeup remover ofzo.
Mocht het idd aan het hoesje liggen, zou ik de fabrikant aanschrijven.
maandag 23 januari 2012 om 16:56
quote:_origami_ schreef op 23 januari 2012 @ 16:54:
[...]
Mocht het idd aan het hoesje liggen, zou ik de fabrikant aanschrijven.Dank je wel, dat ga ik doen
[...]
Mocht het idd aan het hoesje liggen, zou ik de fabrikant aanschrijven.Dank je wel, dat ga ik doen
maandag 23 januari 2012 om 17:09
quote:_origami_ schreef op 23 januari 2012 @ 17:00:
Ben nu wel benieuwd of de binnenkant van het hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken.
(Ik kan de foto overigens goed zien en de vlekken ook, hooguit niet lekker scherp gesteld, maar echt geen dramatische foto hoor!)Ik had een mooi hoesje van valenta gekocht. Binnenkant is zwart. Niet bij stil gestaan dat het af kon geven..
Ben nu wel benieuwd of de binnenkant van het hoesje dezelfde kleur heeft als de vlekken.
(Ik kan de foto overigens goed zien en de vlekken ook, hooguit niet lekker scherp gesteld, maar echt geen dramatische foto hoor!)Ik had een mooi hoesje van valenta gekocht. Binnenkant is zwart. Niet bij stil gestaan dat het af kon geven..
maandag 23 januari 2012 om 17:33
maandag 23 januari 2012 om 17:37
quote:MarianneDavids schreef op 23 januari 2012 @ 17:33:
[...]
Een broek is wel iets anders dan een telefoon die in een hoesje in je tas of zak zit, wie let er nou in hemelsnaam op een vlek of kras op een telefoontje?Het ziet er beide onverzorgt uit. Voor mij maakt het wel uit mevrouw als dat voor u niet zo is, prima.
[...]
Een broek is wel iets anders dan een telefoon die in een hoesje in je tas of zak zit, wie let er nou in hemelsnaam op een vlek of kras op een telefoontje?Het ziet er beide onverzorgt uit. Voor mij maakt het wel uit mevrouw als dat voor u niet zo is, prima.
maandag 23 januari 2012 om 17:39
maandag 23 januari 2012 om 17:44
quote:Tia.Dalma schreef op 23 januari 2012 @ 17:39:
Wel jammer als een ding dat je net nieuw gekocht hebt, en los zo'n 400,- kost, gelijk gevlekt raakt. Die eerste deuk in je auto, Marianne, deed zeker ook stiekem geen zeer want ach wie let er nou op een deukje in een auto?
@huiskamerkat, off topic maar hoe bevalt jou die Rhyme? Is ie snel en goed?Ach, een auto is ook een gebruiksvoorwerp, er zat inderdaad al meteen een deuk in, twee zelfs, omdat iemand een beetje hard door steenslag reed, jammer dan en ik heb zeker geen derdehands Fiatje maar als je van zulke futiliteiten wakker ligt heb je echt een probleem. Die telefoon doet het toch nog? Mijn auto rijdt ook nog steeds en die is toch al weer twee jaar oud, er is alweer een deuk bijgekomen omdat iemand in onze parkeergarage een beetje onvoorzichtig is geweest met zijn deur. Soit.
Wel jammer als een ding dat je net nieuw gekocht hebt, en los zo'n 400,- kost, gelijk gevlekt raakt. Die eerste deuk in je auto, Marianne, deed zeker ook stiekem geen zeer want ach wie let er nou op een deukje in een auto?
@huiskamerkat, off topic maar hoe bevalt jou die Rhyme? Is ie snel en goed?Ach, een auto is ook een gebruiksvoorwerp, er zat inderdaad al meteen een deuk in, twee zelfs, omdat iemand een beetje hard door steenslag reed, jammer dan en ik heb zeker geen derdehands Fiatje maar als je van zulke futiliteiten wakker ligt heb je echt een probleem. Die telefoon doet het toch nog? Mijn auto rijdt ook nog steeds en die is toch al weer twee jaar oud, er is alweer een deuk bijgekomen omdat iemand in onze parkeergarage een beetje onvoorzichtig is geweest met zijn deur. Soit.
verba volant, scripta manent.
maandag 23 januari 2012 om 17:44
quote:Tia.Dalma schreef op 23 januari 2012 @ 17:39:
@huiskamerkat, off topic maar hoe bevalt jou die Rhyme? Is ie snel en goed?
Ik vind hem erg snel en ik kan er lekker mee multi tasken
Ook erg fijn: android heeft veel gratis apps en ik kan er boeken op lezen
@huiskamerkat, off topic maar hoe bevalt jou die Rhyme? Is ie snel en goed?
Ik vind hem erg snel en ik kan er lekker mee multi tasken
Ook erg fijn: android heeft veel gratis apps en ik kan er boeken op lezen
maandag 26 maart 2012 om 01:29
Al een oplossing gevonden om het schoon te krijgen? Ik heb nu ook sinds 2 weken een Rhyme, en daar beginnnen aan de randjes ook van die lelijke vlekjes te komen.. Nou had ik al wel gehoord dat dan kon gebeuren, en om die reden had ik er een ander hoesje bij gekocht, omdat ik bang was dat het juist kon komen van het hoesje wat erbij zat. En ik heb ook zo'n hoesje van Valenta, dus misschien dat het toch wel daar aan ligt dan 
Anyway, tips om het schoon te krijgen zou ik errug blij van worden!
Anyway, tips om het schoon te krijgen zou ik errug blij van worden!