Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Zoeb, heel veel sterkte weer vandaag; het zijn echt de laatste loodjes aan het worden, hè?

Meepie, dàt geeft me moed, dat jouw monteur gewoon al geweest is :-) De mijne moet komen tussen 12u en 15u. We gaan er maar vanuit dat het ook echt zal gebeuren, vandaag :-)

Ik heb verder ook een drukke dag; probeer de oncologen te pakken te krijgen, maar: in gesprek. Probeer de CPAM te pakken te krijgen, maar: ellenlange wachttijden en dan gooien ze gewoon de hoorn er weer op; dus ik heb even een lesje "zen blijven onder alle omstandigheden"
Jeetje Bo. Probeer dan maar eens rustig te blijven. Zeker als je lang zit te wachten en ze gooien op. Zenn inderdaad. Maar moeilijk lijkt me dat. Een keer schelden kan ook helpen.

De wegen waren schoon. De stoepen ook. Dus ik ben nu 20 minuten te vroeg op het station. maar ik zit lekker binnen aan de koffie. Nu nog 10 minuten wachten. Iedereen zit hier met mobieltjes en laptops hun wachttijd door te komen. Inclusief myself.
Haha, vandaag werkt alles gewoon eens een keer mee, Zoeb! lekker nog even koffie drinken voor de trein vertrekt.

Ik zit weer in de wacht hoor! Ik kan hun muzakje wel dromen, echt..... tingelingeling...... trompet en piano...... tringelingelingggg foute jazz die nergens naar klinkt..... tingelingelinggggg.......
Ha bekend Bo. Slechte muziekjes in de wacht. Wij horen altijd dat we goede muziek hebben. Gelukkig.

Het sneeuwt hier weer en de trein heeft drie

Minuten vertraging. Dat is nog te overzien. Ben toch altijd een half uur te vroeg.

Dat het weer ging sneeuwen zag ik al aankomen. Loodgrijze zware lucht. Het is wel een schitterend landschap als ik nu naar buiten

kijk lekker warm vanuit de trein.
Allereerst ingh gefeliciteerd met je verjaardag

Hoop dat je zen kunt blijven met de irritante jazz op de achtergrond. hoop dat je monteur opschiet

Zoeb, succes weer vandaag, met dit weer kun je beter te vroeg zijn

Ik blijf vandaag lekker binnen, misschien even op het dakterras wat voor de vogeltjes ophangen maar daar blijft het bij. Heb wel iets beter geslapen maar ik geloof dat mijn lijf in een soort van ontspanstand is beland en niet meer zoveel wil
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat herinnert me eraan dat ik ook nog vetbollen voor de vogels heb, Its!

Ik ga die zo maar eens opzoeken en er een leuk ophangplekje voor vinden :-)

Zoeb, drie minuten vertraging is te overzien, ik denk dat je op tijd bent aangekomen, toch?
Ben er al en op tijd. Om twaalf uur pas de afspraak. Maar de Fysio komt er al aan.

Ben dus al aan de beurt. er zal wel iemand niet zijn komen opdraven voor me. Lekker op tijd dus alles ondanks de sneeuw.
Zoebie als je nu eens een ferme handdruk geeft, met een doos merci.......is een goed idee toch?

Hier heeft het de hele afgelopen nacht gegoten en nu nog af en toe een buitje, de zon gaat alweer onder en we vinden het frissig brrrrrrr, 23 graden denk ik zo, toch nog wel beter dan sneeuw! al zou ik het graag willen zien.

Bo hopelijk lukt het met bellen, dan kun je tenminste weer iets voor jezelf gaan doen met een lekker muziekje op.

We zaten tussen de middag in een groot restaurant te eten en een tafel met 4 hard pratende Fransen domineerde al het andere geluid, die mensen hadden het gewoon over hun moeder die een beetje ging dementeren, en niet begreep dat ze op vakantie waren en eigenlijk dacht iedereen dat ze vreselijke dingen mee hadden gemaakt aan de manier van doen te horen, wat zijn het soms ''theatrale'' mensen haha!
Heb ook al zitten denken aan een doos merci. Of een grote zak snoep uit het snoepwinkeltje in ons dorp. Zij maakt er wel altijd een hoop werk van.

Ik heb nu lekker een trein eerder terug naar huis. Hoe fijn is dat. Het sneeuwt nog steeds.

Zal straks vanuit de trein een foto maken hoe mooi het landschap is Geluk. Kun je een beetje meegenieten.
Zoeb lekker dat je vlot klaar bent bij de fysio. Hier ligt dus echt maar een heel ieniemienie lag je sneeuw maar het is wel wit. Ga ook zo even wat bollen ophangen voor onze gevleugelde vrienden en vriendinnetjes.

Bo heb je ze zo langzamerhand al te pakken gekregen? Want van dat getingeltangel wordt een mens simpel. Kunnen ze daar geen keuze menu van maken met welke muziek je wilt horen

Geluk hebben jullie wel mutsen en handschoenen mee voor de barre temperaturen die jullie nu moeten doorstaan
Goedemiddag dames!

Bo, ik heb nou nog nooit mee staan swingen met "wachtmuziek". Altijd irritant. Ik hoop dat je telefoontjes inmiddels voor elkaar zijn. En dat je natuurlijk een afspraak hebt kunnen maken, eerder dan donderdag. Er moet duidelijkheid komen. Als is 't maar een beetje positief nieuws, want de duvel schijt de laatste tijd wel op één hoop bij jullie hoor (opmerking van mijn wijlen oma...).

Zoeb, einde in zicht! Ben je mooi dik een jaar mee bezig geweest met die pols. En ik snap dat je er nu nog helemaal niet bent, maar dat gereis is voorlopig dan in ieder geval even over. Daar gaat zoveel energie inzitten.

Ing, van harte gefeliciteerd! Jonge blom... ;) En wat leuk dat het nieuws nu out in the open is. Kan je ongestoord los gaan op leuke babyspulletjes.

Its, laatste loodjes. Meer dan wachten kun je helaas niet doen. Als alles klaar is voor Pommeltje, zou ik lekker aan toegeven aan dat luie gevoel. Je moet straks genoeg.

Meepie, bewondering voor hoe jij en je ex met elkaar omgaan. Ik weet dat ik de rij sluit met dit te zeggen, maar het is wel zo!

Geluk, 23 graden is ook maar matigjes hoor! Jeetje, wat een kou. ;) Lekker nog genieten daar!

Sjur, al een beetje gewend op je nieuwe werk? Je zit er al weer even, maar misschien kun je dat nu ook pas zeggen?

Hier gaat alles z'n gangetje. Om mij heen is het gezin druk met werk, school, sporten, voetbal en paardrijden. Ik heb zo'n zin in het voorjaar. Hier heeft het nog niet gesneeuwd, maar de lucht is helemaal wit. Dus er zal straks nog wel wat gaan vallen. Eigenlijk vind ik dit niet meer kunnen hoor, eind januari. Dat hadden ze in december maar naar beneden moeten gooien.

Heb nu wel de pc opgestart om eens naar zomervakanties te kijken. Voor sommige dingen ben je gewoon al te laat met boeken!
Nooit te hard roepen. Ik zat in een kapotte trein en moest eruit. Nu zitten we volgeplakt in een andere. Ik zat rustig in een stiltecoupe maar nu opeen gepropt. . Maar hij rijdt weer. Dat is het voornaamste.
O Zoeb bij jou gaat het ook nooit zoals het hoort. Maar gelukkig rijdt de trein weer.
-meelezer breekt in-

Bo, wat een mooi vestje! Mooie kleuren ook, de ajoursteek vind ik een van de mooiste breisteken, en de luie wijvensteek. Beide kan ik (nog) niet, ben zoals gezegd met een sjaal bezig in de 'normale'steek, hoe die steek heet, geen idee, recht gewoon toch? Als in recht/ averecht?? Wel vind ik het superleuk om te doen.

Over wachtmuziekjes, soms heb je zo'n leuk muziekje dat het bijna jammer is dat je eruit gehaald wordt, maar het bedrijf waar ik een tijdje voor heb gewerkt had ook iets jazzachtigs, met hele snerpende geluiden, naar als je lang moet wachten!

Ingmagh, gefeliciteerd! Leuk dat je je opa's en oma's overgrootouders mag maken! Mooi, een familie van 5 generaties. Afgelopen weekend was de verjaardag van mijn oma, zij is de enige grootouder die ik nog heb. Had het er met haar over hoe groot de familie inmiddels is, 105 personen vanaf mijn opa en oma!! Helaas heeft mijn opa maar 1 achterkleinkind meegemaakt.

En, sneeuw op je verjaardag! Gaaf, de winter is eindelijk aangekomen! Hoop dat jullie er ook zo van kunnen genieten en geen hinder ervan ondervinden.

Rvzb, sterkte met je moeder en evt. ondezoeken. Ik kruip je achterna in meeleesstand, bloemetje voor alle schrijfsters hier.
Bo ben je inmiddels van alle telefoontjes verlost en wat wijzer?

Sneeuwt het bij jullie ook?

Wij hadden de vogeltjes gisteren al gevoerd en we hebben voor het raam zitten genieten van een roodborstje wat wel erg dichtbij durfde te komen. Wat een leuke beestjes zijn dat toch.

Hulde voor de NS. uiteindelijk had ik nog maar vijf minuten vertraging. Nu ben ik alweer lekker (en op tijd) thuis. Het sneeuwt hier nog steeds, maar de wegen zijn schoon.

Nu even lekker nietsdoen en op mijn gemak eten koken. Verder hoef ik niets. (Nou ja, vanavond nog werken natuurlijk).
De monteur is er!!!!

Heb een superdrukke dag; als de monteur weg is kom ik even bijkletsen :-)
Yeaah Jippie. Nu nog goed werk afleveren en dan is het helemaal oké.
Roodborstjes !! Als je er meer wilt zien; meelwormen voeren Zoebie!
Er is hier vandaag nog geen vlok bij gevallen, dus we doen het nog met de poedersuiker van vanmorgen. Maar toch, míjn poedersuiker Stiekem houd ik heel erg van de winter, die kou, de rode wangen, de bevroren slootjes. Zeker met zo'n wit-grijze lucht boven de daken en de dreiging van meer sneeuw. Raar eigenlijk, want ik heb het de godganse tijd koud

Ben je uit ge plingplongd Bo? Ik ken alleen van die bandjes waarop ze hele slechte versies van 70's muziek draaien. Dat je alleen de muziek hoort en de zang niet. Hopeloos. We zetten ze hier op bureau wel eens op de speaker, om te lachen
Dit zag ik vanuit de trein. Niet heel erg duidelijk helaas.

Er hangt van alles buiten voor de vogels Pigbull. Ook gedroogde meelwormpjes. Daar komen ze op af.
Woon jij in Zwitserland Zoeb
Nee hoor, maar in Zuid Limburg zijn nog beste "heuvels".

Vond het inderdaad leuk, dat wij zo hoog reden met de trein.
Zoebie, verwachte eigenlijk ook al dat dit geen nieuws voor jou zou zijn. Volgens mij ben je een echte dierenvriendin. Moet ook altijd aan jou denken als ik een plaatje van koninginnepages zie, ze komen voor in NL, dat weet ik dankzij jou .

Nu écht weer terug in meeleesstand, moest er even uit voor de roodborstjes .
Mooi, Zoeb! Zulk weer is het bij ons ook. Wat was je al snel weer weg bij de fysio trouwens!

Ik kan geen goede plek vinden om de vogelbollen op te hangen, ik zal zo nog eens kijken of ik wat kan bedenken.

De monteur is weg; ik geloof dat het nu goed is, maar: we zullen zien!

Gelukkeling, ja, het blijven soms echt dramatische types, die Fransen

En dat je het al fris vindt met 23°, dat belooft wat voor je terugkomst; Europa wordt langzaam echt winterachtig.

Meepie, een keuzemenu qua muziek zou zo gek nog niet zijn :-) Maar ik heb uiteindelijk iemand te pakken gekregen; die wist het antwoord niet; waarop ik net alweer ben teruggebeld. Goede service van de CPAM!

Naar de oncoloog ga ik pas donderdag; dan is er ook weer bloed geprikt, dus dat heeft meer zin dan nu gaan.

Norre, jaaaa, lente, wat zou dat lekker zijn hè! De zon, een zacht briesje, de bloemen die weer opkomen... maar ik vrees dat het nog even gaat duren.

Leuk dat je al naar zomervakanties kijkt; waar willen jullie heen dit jaar?

Pigbull, als je recht en averecht kunt breien, dan kun je ook heel veel 'bijzondere' steken. Recht en averecht is de basis, het gaat daarna om de combinatie die het verschil maakt. Breien is sowieso rustgevend :-)

Ing, hebben ze op je werk iets gedaan aan je verjaardag? Of vieren julie dat niet zo, op kantoor?

Zo, ik ga nu echt even verder met mijn lijstje; ik heb raar maar waar een hoop te doen momenteel.
Wat leuk! dankjewel Zoebie! hoe lekker ga ik nu naar bed met dat beeld op mijn netvlies! haha....

Tja het zal best wennen zijn die kouu, maar uit ervaring weet ik dat ik er geen enkele last van ga hebben, mijn klieren staan nog op de hittestand ofzo. Fijn dat de monteur zijn werk heeft gedaan Bo, neem je nu lekker even rust, ja die Fransen tssssssss......

Norre

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven