Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb per ongeluk mijn oproepje op 'gevraagd' gesloten, kan dit weer geopend worden? Het gaat om het Pinterest-oproepje op het prikbord.
Angel/Moderator,

wegens vervelende reacties van TO naar mijn adres heb ik mijn posts gewist in haar topic "werken in de prostitutie" op de pijler "werk en studie".

Ook heb ik TO (Avontuurlijk) zelf gevraagd om berichten die ze van mij quote te wissen, maar dat doet zij niet.

Ze is nog steeds actief op het topic.

Een voorbeeld is: zij quote mij op 27-01 23.14u en ik verzoek haar dat te wissen op 28-01 17.59u.

Ik wil wegens privacyredenen mijn gequote berichten uit al haar posts gewist hebben. Willen jullie aub naar "Avontuurlijk" mailen dat zij mijn posts wist of dit voor mij doen?

Dank alvast!
Beste Mods,

Vorige week hebben jullie netjes aangekondigd dat het forum er een bepaalde tijd uit zou liggen. Maar die bewuste middag was er nauwelijks een probleem. Gelukkig, want daardoor kregen de verslaafden onder ons geen afkickverschijnselen.

Nou hebben jullie daarna geen aankondigingen meer gedaan m.b.t. het eruit liggen van het forum, maar juist daarna was dat wel het geval. Gedurende diverse avonden (en middagen?) was er een storing (door onderhoud?), net zoals zojuist, zonder voorafgaand bericht van jullie. Dit is behoorlijk hinderlijk en ik zou graag weten hoe dit kan.

Groetjes,

Molly
Ha dank je Molly, kwam hier om zo ongeveer dezelfde tekst te schrijven!
Graag gedaan Annie (rekening volgt nog).
Moderator's, willen jullie nu eens eindelijk optreden op het Laura topic?

De dames blijven bezig met provoceren.

En dat al vanaf 28 december.Pagina 3.

Ondertussen zijn we op pagina 21.

Discussie gaat niet eens meer over Laura zelf, maar over weggehaalde teksten van viva 28 December.

Tijd voor actie?
Hoe laat is het? Deel XXVII

Overgelopen. Mag dus dicht.
Beste moderator, ik heb al eerder de spam van Philips (pijler Mode & Beauty, topic Re-Aura van Philips) gestaft, maar Philips blijft spammen.
quote:Firene schreef op 29 januari 2012 @ 17:47:

Ik heb per ongeluk mijn oproepje op 'gevraagd' gesloten, kan dit weer geopend worden? Het gaat om het Pinterest-oproepje op het prikbord.

Topic is weer open!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:molly74 schreef op 29 januari 2012 @ 22:28:

Beste Mods,

Vorige week hebben jullie netjes aangekondigd dat het forum er een bepaalde tijd uit zou liggen. Maar die bewuste middag was er nauwelijks een probleem. Gelukkig, want daardoor kregen de verslaafden onder ons geen afkickverschijnselen.

Nou hebben jullie daarna geen aankondigingen meer gedaan m.b.t. het eruit liggen van het forum, maar juist daarna was dat wel het geval. Gedurende diverse avonden (en middagen?) was er een storing (door onderhoud?), net zoals zojuist, zonder voorafgaand bericht van jullie. Dit is behoorlijk hinderlijk en ik zou graag weten hoe dit kan.

Groetjes,

Molly

Beste Molly,

Voorzover wij weten zijn er geen andere werkzaamheden aan het forum geweest, anders hadden wij dit uiteraard gecommuniceerd. Wij hebben je vraag doorgestuurd naar onze technische afdeling, wellicht dat zij kunnen verklaren waarom het forum de afgelopen dagen niet optimaal heeft gefunctioneerd. Zodra wij hier antwoord op hebben, zullen wij dit laten weten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:new_in_town schreef op 30 januari 2012 @ 12:19:

Beste moderator, ik heb al eerder de spam van Philips (pijler Mode & Beauty, topic Re-Aura van Philips) gestaft, maar Philips blijft spammen.

Dank voor de melding, we gaan er naar kijken en maatregelen nemen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:exces schreef op 30 januari 2012 @ 12:13:

Hoe laat is het? Deel XXVII

Overgelopen. Mag dus dicht.

Topic is voorzien van een slotje!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:escorgot schreef op 29 januari 2012 @ 20:10:

Angel/Moderator,

wegens vervelende reacties van TO naar mijn adres heb ik mijn posts gewist in haar topic "werken in de prostitutie" op de pijler "werk en studie".

Ook heb ik TO (Avontuurlijk) zelf gevraagd om berichten die ze van mij quote te wissen, maar dat doet zij niet.

Ze is nog steeds actief op het topic.

Een voorbeeld is: zij quote mij op 27-01 23.14u en ik verzoek haar dat te wissen op 28-01 17.59u.

Ik wil wegens privacyredenen mijn gequote berichten uit al haar posts gewist hebben. Willen jullie aub naar "Avontuurlijk" mailen dat zij mijn posts wist of dit voor mij doen?

Dank alvast!Moderator, wil je alsjeblieft ook reageren op deze post? Mijn quotes zijn nog steeds niet weggehaald ondanks mijn verzoek.
quote:escorgot schreef op 30 januari 2012 @ 15:40:

[...]

Moderator, wil je alsjeblieft ook reageren op deze post? Mijn quotes zijn nog steeds niet weggehaald ondanks mijn verzoek.

Quotes zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Heel, heel erg bedankt! Fijn!
waarom kan ik op sommige pijlers ineens niet meer komen?? Wordt aangegeven dat de site in onderhoud is. Maar ik kan wel hier posten, dus dat is wat vreemd.

Gaat om pijler Entertainment.
quote:friezinnetje schreef op 30 januari 2012 @ 19:30:

waarom kan ik op sommige pijlers ineens niet meer komen?? Wordt aangegeven dat de site in onderhoud is. Maar ik kan wel hier posten, dus dat is wat vreemd.

Gaat om pijler Entertainment.verrek heb ik ook das vaag!
Nu kan ik er helemaal niet meer op. Nou ja alleen mobiel
Hier hetzelfde probleem als Friezinnetje! Kan het onderhoud misschien gewoon aangekondigd worden in het vervolg?
quote:ModeratorViva schreef op 30 januari 2012 @ 13:04:

[...]

Beste Molly,

Voorzover wij weten zijn er geen andere werkzaamheden aan het forum geweest, anders hadden wij dit uiteraard gecommuniceerd. Wij hebben je vraag doorgestuurd naar onze technische afdeling, wellicht dat zij kunnen verklaren waarom het forum de afgelopen dagen niet optimaal heeft gefunctioneerd. Zodra wij hier antwoord op hebben, zullen wij dit laten weten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dank je.

Ben al lang blij dat ik niet de enige ben intussen, zie ik in de postings hierboven. Hopen dat het snel ontdekt en opgelost wordt, want het is vooral vervelend als je net in een 'gesprek' zit.

We horen t.z.t. graag weer van jullie.
.
En zojuist was het weer feest Nerd. Kon niet op dit mod-topic en op nog een paar niet. Op vele anderen kon ik wel schrijven en kijken. Kreeg deze keer alleen geen melding van Sanoma, maar gewoon een wit scherm.
Ja ik wil toch ook even melden dat sinds de dag van het onderhoud het niet zo lekker loopt op het forum. Vaak laadt de pagina niet goed lijkt het wel.
Hierbij een reactie naar aanleiding van de berichten over storingen op het forum. In principe staat er geen onderhoud aan het forum gepland, mocht dit zo zijn dan zouden wij jullie dat uiteraard laten weten. Wij hebben er melding van gemaakt bij de technische afdeling. Mocht het nog een keer gebeuren, zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn om een screenshot van de betreffende melding te mailen naar forum@viva.nl ? Dan kan de techniek kijken wat er aan de hand is en er op die manier voor zorgen dat het niet weer gebeurt.

Dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven