Entertainment alle pijlers

Tabitha's salon takeover

20-12-2010 21:28 2576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort Dubbeltje op zijn kant in bedrijf. Maar dan met mevrouw Koffie in plaats van met Sjon.
Ik vind hier dingen van.
Gaat die andere kapsalon dan wel goed?
Hm, ze zien er allemaal wel wat typisch uit.
Inderdaad, het is een bijeengeraapt zootje
Oei, wat een lelijke travo.
Ik vind hier dingen van.
Wat ziet die blonde eruit. Tattoo in de nek zooo lelijk.
TANDARTS!!!!
You're fired hoer.
Tell them, Tabatha!!
Ik vind hier dingen van.
Ik klets ook even mee.

Om te beginnen: wat zie ik aan Tabitha? Ze ziet er niet zo goed uit, magerder, meer wallen, vermoeide huid. Of zou het komen omdat de uitzendingen van vorig jaar al van (nog) langer geleden zijn en dat ze dus gewoon ouder is geworden?

Pff, die eigenares: 'Als ze zo streng blijft doen, die Tabitha, dan ben ik bang volgende week geen salon of personeel meer over te hebben'. Euh.... en op de wijze waarop je je zaak nú runt denk je wel dat het rendabel is? Tabitha is er toch niet voor niets, hoe blind kun je zijn.
quote:molly74 schreef op 30 januari 2012 @ 21:38:

Ik klets ook even mee.

Om te beginnen: wat zie ik aan Tabitha? Ze ziet er niet zo goed uit, magerder, meer wallen, vermoeide huid. Of zou het komen omdat de uitzendingen van vorig jaar al van (nog) langer geleden zijn en dat ze dus gewoon ouder is geworden?

Misschien wordt het wel weer tijd voor een nieuwe face-lift. Die oude gaat een beetje hangen...
quote:molly74 schreef op 30 januari 2012 @ 21:38:

Ik klets ook even mee.

Pff, die eigenares: 'Als ze zo streng blijft doen, die Tabitha, dan ben ik bang volgende week geen salon of personeel meer over te hebben'. Euh.... en op de wijze waarop je je zaak nú runt denk je wel dat het rendabel is? Tabitha is er toch niet voor niets, hoe blind kun je zijn.Nee, denk het niet, want dit zijn geen nieuwe afleveringen
Gatver wat een zooi.
Ja, blegh!
Uhhh, daar heeft Tabatha ook even een kronkel in haar hoofd hoor. Als ze een high end salon wil zijn, moet ze haar prijzen verhogen. Is het niet: als je een high end salon bént, kún je je prijzen verhogen?
Eens zonnetje! En net als een paar weekjes geleden, manlief oprotten.
Die kapster met tatoo gebruikt hetzelfde potje als Tabatha. Alleen stopt ze met smeren op haar kaaklijn
Wat zijn al die dames kapsters afschuwelijk opgemaakt. Witte lippen, lijnen overal en nergens....
Ik vind hier dingen van.
Ik vind het lelijke kapsters. Stacey is heel slecht in kappen en kan slecht tegen kritiek.
Bij Mevr. Koffie is het ook maar net hoe ze is opgemaakt. De ene keer zie je veel meer wallen dan de andere keer.
Stacey je bent alleen maar een kapster. Niet superwoman.
Dat accent van dat mens
Een verrassing? Krijgen ze een make over?
Ik vind hier dingen van.
Ik hoop het Caaf!
350 dollar?
Hebben jullie gezien dat ik op het hoofd van Stacey ben gaan zitten?

<---------------------------
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven