Waarom een smartphone?

30-01-2012 15:33 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat een smartphone zo geweldig maakt. Waarom zou iemand kiezen voor een smartphone, en niet voor een ander toestel?

Voegt het echt wat toe?

Ben je niet bang dat je je privacy niet meer kunt bewaken?

Gebruik je echt al die mogelijkheden, of wil je vooral een mooie, nieuwe telefoon om mee gezien te worden?

Dit is serieus bedoeld, dus alle opmerkingen van 'voor mij geen smartphone' snap ik wel, maar voegen voor mij eventjes niet zo veel toe (sorry). In dat stadium zit ik zelf ook nog een beetje :-)
Ik zou nooit meer zonder willen. Kunnen wel natuurlijk, maar de iPhone maakt mijn leven een stuk leuker en makkelijker en ik doe er dingen mee die ik eerder niet deed/me verveel

- boodschappenlijstje (zo vergeet ik het nooit)

- organiser

- muziek!!

- foto's en video's

- skypen

Zomaar een greep
Ga in therapie!
quote:nerd_ schreef op 30 januari 2012 @ 23:53:

Amyg, je zit ook in ´t topic van Suze, over Android.

Dan zie je dat je daarmee vastloopt, het althans heel moeilijk is, als je Office-achtige dingen wilt doen. Of veel met allerlei soorten mail.

En in een ander topic dat Rtl gemist daarmee in principe niet kon.

Als je meer pc-achtige dingen wilt doen, wil je misschien ook Flash en Silverlight hebben.

En dat kan dan vak niet.

Of een browser als op je pc.

Ik heb dat al wel vaak gezegd, maar iedereen ging nog uit van een leuk telefoontje. Keek niet naar andere dingen.

Ikzelf zou dan een gewone Windows, dezelfde als op je pc, waarmee Microsoft nu komt, wel heel leuk vinden.

In ieder geval wat voor Suze.

Que??

Zit je wel in het goede topic?
Weinig mensen trouwens die internetbankieren zie ik! Ik gebruik de rabobank-app best veel eigenlijk. Heel handig om snel je saldo te kunnen zien. En we hebben bv ooit een grote aankoop gedaan terwijl dat toen niet op de planning stond. Manlief heeft in de winkel snel geld over gemaakt van de spaar- naar de lopende rekening en kon toen meteen afrekenen! Geen gedoe meer met die stomme random-reader die je nooit bij hebt als je hem nodig hebt enzo. Heerlijk!
Ik vind die app nog te onbetrouwbaar.
Ja, tijdens onze verbouwing/verhuizing heb ik ook het bankieren via mijn telefoon gedaan. Wel fijn, zeker als je internetverbinding wordt verhuisd en ze je even vergeten zijn weer aan te sluiten :-)

Op het werk kon het ook niet, want we waren vrij...

Inderdaad, de mail is ook wel handig. Maar dat kan op zich ook met een minder geavanceerd en minder duur telefoontje.

Dus wat voegt nou dat touchscreen toe? en al die apps, gebruiken jullie die?

Ik hoor overigens niemand over privacy. Leeft dat niet zo?
Ik hoor mijn schoonvader :P die bankiert nog niet eens via internet, want dat is eng hihi. Tja, ik heb nooit problemen en inloggen kan alleen met een code. Verder niks engs aan in mijn ogen. Bovendien heb ik nooit veel geld op die rekeningen staan die eraan hangen. Maar kan me voorstellen dat mensen er nog wat huiverig voor zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven