*** Bar Too Much 193 ***

06-12-2011 17:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

I'm dreaming of a White Christmas ...

but if the White runs out, I'll drink the Red!
wat een slimme huisarts

gelukkig bij viezuhjo ook nog blas psychologie, dus kan ik even zelf een diagnose stellen haha
En, mankeer je wat?

Ik ontdekte laatst tijdens de laatste keer bij het VU, dat je daar kan internetten. Ook handig tijdens het wachten. Heb me daar de afgelpen tijd dagen zitten vervelen tijdens het pre-operatietraject van De Zoon.

Heey Dames! Ik zag de Bar voorbij komen.. Dus hooooi! Alles goed met jullie?
Ja hoor wijntje?
Dat mag weer! Lekker!

Proost! Hoe is het met je nachtrust?
Goed! We slapen van 23.30 tot 7.00 en dan van 7.30 tot 9.00.. Zoon slaapt dan nog door tot 10.45 en brult dan het hele huis bij elkaar omdat hij honger heeft (hoewel ik hem vanmorgen om 11.00 wakker gemaakt heb)..

Zondag heb ik hem om 7.45 wakker gemaakt... haha

Slapen gaat goed, de onrust in de avonduren begint af te nemen.. Dus best positief eigenlijk (je had me donderdag niet moeten horen hoor.. pfff dat was een offday..)
En proost! Dat smaakt goed!
Klinkt best als een goede nachtrust!

Ik hoop dat hij snel over die onrust heen is. Ik heb dat huilen 's avonds met De Dochter meegemaakt en je weet soms echt niet meer wat je nog kan proberen.
Ja de nachtrust is heel goed. Die onrust 's avonds duurde rustig van 19.30 tot 23.00, maar inmiddels duurt het van 19.30 tot 21.30. Al een hele verbetering.. Dat huilen is inderdaad verschrikkelijk.. ik denk dat Jo en Wies hem soms zelfs kunnen horen! Oh ik kan trouwens binnenkort wel een keer langs komen wandelen..

Vandaag weer begonnen met sporten dus dat wandelen gaat ook steeds sneller!
Nou, twee uur is nog steeds best heftig

Nu De Dochter pubert heeft ze trouwens weer een lastig uurtje 's avonds. Veel herrie, grote mond, geen respect. Ze weigerde zojuist te luisteren toen ik haar ter afkoeling naar boven stuurde, dus heb ik haar Ipod in beslag genomen en gezegd dat ze die -als ze zou luisteren- later vanavond terug kon krijgen. Werd ze me toch een potje agressief
Dat vind ik ook! Maar ik wil hem zo graag 's avonds in zijn bedje hebben, dus ik kijk regelmatig even bij hem... De pogingen worden steeds succesvoller.

Vanmiddag heb ik hem voor het eerst zonder mopperen in bed gekregen, heeft van 12.30 tot 14.15 geslapen en toen had hij honger.. Maar man.. wat is het frustrerend als je baby de hele tijd bij je wilt zijn. Hoe lief hij ook is.. ik heb ook graag mijn handen vrij en wil ook eens met vriend knuffelen. Het huishouden is ook wel eens fijn.

Oh fijn de puberteit... Best heftig en moeilijk als ze zo reageert lijkt me, maar ze heeft nou eenmaal naar je te luisteren dacht ik zo.

Ik moet zeggen dat ik mijn 8x32 pubers wel mis hoor... Nog 5 weken!

En zoon is al 5 minuten stil! Joehoe!
Hee Rouge! Blij te horen dat het goed met je gaat en ook met je kleine man. Ik kon ook altijd erg slecht tegen huilende baby's. Een kwartier lijkt dan al uren te duren.

Als je zin hebt kom je maar een keer langs gewandeld. Leuk!

Heb je oppas of gaat de kleine naar het kdv als je straks weer gaat werken? Zal best wel weer wennen zijn maar toch ook wel weer lekker lijkt me.

Lastig soms pubers, Yet. Je kan moeilijk agressief terug gaan doen, al is de verleiding af en toe groot. Schrale troost, maar ook deze fase gaat weer voorbij.

Ik neem een vin rouge om in de stemming te blijven.
Ik wil niet zeuren, maar post-pubers zijn soms ook heel errugggg

En om alle ellende compleet te maken moet ik zo ook nog de ijskast/diepvriezer ontdooien omdat de laatjes bijna niet meer open gaan.

Gelukkig heb ik geen kansloos rubbertje, dat dan weer niet.

Maar eerst een schebuitje en een kopske thee....
En bedankt Joopp.

Ik probeer mijn klemmende vriezerlaatjes al tijden te negeren. Deur hard dichtduwen en het ijs snel weer vergeten. Maar nu het buiten vriest, hoeven we hem natuurlijk niet eerst leeg te eten voor ik hem kan ontdooien ... dus die smoes gaat niet meer op.

Dus.

*flikkert de inhoud van de vriezer in een klapkrat op de tuintafel*

Zo. Da's hard werken. Koffie!
Dat scheelt weer Jooppie, geen kansloze rubbertjes! Succes met ontdooien! En ook met de post-pubers!

*Vraagt zich af hoe haar ouders hun 30-jarige dochter noemen...*

Jo, we gaan naar het kdv bij het kanaal (is heeeel erg nieuw en mooi, veel buitenspeelruimte voor als ie wat groter is). Daar gaat zoon 3 dagen heen, ik ben 1 dag thuis en vriend ook. En tot volgende week! Dan wandel ik even jouw richting op. Ziet zoon eens een andere wandelroute uit zijn kinderwagen..
Gezellig, ik wil ook weer eens bij Jo en Wies langs! Heb het alleen zó idioot druk met achter de feiten aanrennen dat ik niet zou weten wanneer ik weer eens tijd en rust heb.
Ja, Yet, wil jou ook wel weer eens zien!

Zo gauw je het iets rustiger hebt gaan we wat afpreken. Ik hoop dat dat niet al te lang duurt

Heb je al enig idee wanneer Zoon geopereerd gaat worden?
Leuk, leuk, leuk..... Geef dan wel even een seintje rouge, dan ijl ik naar Jootje toe, en Yetje, jou wil ik ook zoooooo graag weer eens zien, laten we er vast eentje op drinken.....

Geen flauw idee, Jo. Misschien bespreken ze hem deze week, anders volgende maand, of de maand daarop ...

We zijn wel een stapje dichter bij een school. Nog 4-6 weken wachten op een papiertje en àls hij dat krijgt, mag hij op de wachtlijst!

Kutland.

Proost Wies
Fijn zeg, dat ie dan op de wachtlijst mag

Koffie!

Ja, da's nog eens mazzel hebben, hè?
Heb je 8 kinderen in huis, merkt er eentje (slechts op bezoek) op dat het hier wel een rommeltje is - ja duhuh ik ben geen tweeverdiener met huishoudster en 2.3 kinderen die pas vlak voor bedtijd Vbvan de bso komen
Ha Yet, laat je niet gek maken door zo'n eigenwijs kind hoor. Rommel hoort erbij als je 4 kinderen hebt.

Heb je al tijd voor een wijntje?
Ja lekker!

Ik moest toen we al aan tafel zaten ineens nòg eens koken omdat de aardappelkoek zepig smaakte. Had de bakplaat gesopt, maar blijkbaar vergeten af te spoelen. Jèk!

Gelukkig had ik voor morgen al preitaart gebakken en stonden er nog blikken soep in de kast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven