viva app

31-01-2012 22:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij uitleggen hoe ik via de viva-app op de iphone bepaalde topics kan zoeken?

Alvast bedankt!
Dat kan niet. Je kan alleen zien wat er actief is en je kan de eerste zoveel topics per categorie zien.
Ze kunnen er niet eens voor zorgen dat je ingelogd blijft, dus een zoekfunctie lijkt me helemaal te hoog gegrepen voor Viva ... helaas.
Okee, bedankt voor jullie reacties! Jammer dat dat niet kan!

Weten jullie wel of dit via de site zelf mogelijk is?
En bij OP's met heel veel reacties valt na een x-aantal reacties de hele tekst weg. Net alsof ze niet allemaal geladen worden. Alleen de avatar en de naam van degene die een reactie plaatst is nog te zien.

Heel irritant.

En er is geen spellingscontrole.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Ik gebruik de app niet, werkt niet.
Kunt beter forummen met safari.
Ik viva vooral op de ipad. Die app is idd zo vervelend. Ik zie trouwens ook meer topics als ik niet ingelogd ben, dus ik kan beter niet inloggen. Maar hij gooit je er toch elke keer uit. En idd die lege reacties, grrr. Helemaal irritant als je net zelf een heel verhaal hebt getikt en dan geeft ie alleen de 1e regel weer. De rest valt gewoon weg.
Ik vind de app zeer slecht; geen zoekfunctie, geen spellingscontrole, je ziet maar een aantal topics, ben steeds uitgelogd, terwijl ik dat niet doe, quoten wil 9 van de 10 keer niet, je kan niet "terug", etc! Zo ontzettend jammer, want als deze (vrij simpele) dingen wel zouden kunnen, zou het ee fantastische app zijn!!
Over dat ingelogd blijven, ik heb een bookmark gemaakt van de eerste blz dat ik wel ingelogd ben. Daar een favoriet van gemaakt en daarmee ga ik naar viva. Zo ben ik wel altijd ingelogd. Inderdaad lukt dat niet via de app.
Bij mij blijf ik wel ingelogd, maar had ie ineens zelf een codeslot toegevoegd.Met een code die ik niet kende Heb hem eraf gehaald en weer erop gezet en zelf een code gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven