Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik heb diverse mislukte versierpogingen in het verleden gehad. Het was vaak het meisje dat mij probeerde te versieren, althans zo leek het. Maar door mij mislukte dat steeds.

Een keer in de disco danste ik met een meisje. Ze wou met mij naar buiten.

Ik: Wat wil je buiten doen?

Zij: Ik wil gewoon met jou naar buiten.

Ik: Dat snap ik, maar wat wil je doen dan?

Zij (geïrriteerd): Grrr, laat maar zitten.

Ik begreep toen niet wat ze werkelijk wilde.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 01 februari 2012 @ 09:08:

Ik heb diverse mislukte versierpogingen in het verleden gehad. Het was vaak het meisje dat mij probeerde te versieren, althans zo leek het. Maar door mij mislukte dat steeds.

Een keer in de disco danste ik met een meisje. Ze wou met mij naar buiten.

Ik: Wat wil je buiten doen?

Zij: Ik wil gewoon met jou naar buiten.

Ik: Dat snap ik, maar wat wil je doen dan?

Zij (geïrriteerd): Grrr, laat maar zitten.

Ik begreep toen niet wat ze werkelijk wilde.Inmiddels hopelijk wel?
quote:eva333 schreef op 01 februari 2012 @ 09:13:

Inmiddels hopelijk wel?

Nu wel, maar dat meisje ben ik nooit meer tegengekomen.

Niet alleen wist ik niet wat ze wou, maar ik wou niet altijd dingen doen die anderen tegen me zeiden (dat heeft met iets anders te maken).

Ik had totaal niet door dat meisjes mij weleens probeerden te versieren. Nu nog niet overigens.
Ik denk dat er geen vaste versier-wetten of regels zijn, maar dat je je sterkste punten moet uitspelen.

Zo probeer ik meestal vrouwen te imponeren met mijn intellectuele bagage, maar een ander zal een decolleté dragen en haar borsten meer vooruit steken. Weer een ander zal lief lachen (als ze een lieve lach heeft) of iemand indringend aankijken.

Het is voor iedereen anders.
x
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Vrouwen kunnen er ook heel wat van, ik heb al heel veel vreemde/leuke uitnodigingen gehad. Hieronder twee supermarkt stories

In een supermarkt door een onbekende vrouw van een jaar of 27 aangesproken worden met de tekst, wat ben jij een lekker ding. Wat jammer dat ik jou niet kan meenemen in mijn boodschappenkarretje.

Andere supermarkt terwijl ik bij de kassa sta te wachten. Wederom een onbekende dame die zomaar vraagt, heb je wat te doen vanochtend want anders kan je zo wel mee met mij, een bakje koffie drinken en dan krijg je ook nog wat lekkers toe.
@Johand: Echt waar????

Past trouwens goed bij mijn andere topic...

(Hoe heb je gereageerd?)
quote:Vraag ik naar zijn hobby's: "Mijn hobby is reizen".

Dus ik: "Wauw, dat is leuk, waar ben je allemaal geweest?".

Hij:"Alleen in Nederland, maar ik kijk graag documentaires over verre reizen" :S

quote:cookie88 schreef op 01 februari 2012 @ 10:07:

Vraag ik naar zijn hobby's: "Mijn hobby is reizen".

Hij:"Alleen in Nederland, maar ik kijk graag documentaires over verre reizen" :S

En op het eind vraagt hij letterlijk: "Zullen we contactgegevens uitwisselen". Alsof het een sollicitatie was ofzo...

Zal wel aan mij liggen maar ik zou het uitproesten. Geniale opmerking.

En daten is solliciteren. Het lijkt er iig sterk op.
[quote]johand schreef op 01 februari 2012 @ 10:15:

Vrouwen kunnen er ook heel wat van, ik heb al heel veel vreemde/leuke uitnodigingen gehad. Hieronder twee supermarkt stories

In een supermarkt door een onbekende vrouw van een jaar of 27 aangesproken worden met de tekst, wat ben jij een lekker ding. Wat jammer dat ik jou niet kan meenemen in mijn boodschappenkarretje.

Andere supermarkt terwijl ik bij de kassa sta te wachten. Wederom een onbekende dame die zomaar vraagt, heb je wat te doen vanochtend want anders kan je zo wel mee met mij, een bakje koffie drinken en dan krijg je ook nog wat lekkers toe.[/quote]

Ja, het is wat bij de supermarkt. Ik ben zelf een keer bij AH aangesproken toen ik voor het schap met toetjes stond te dralen. Komt er een (knappe) jongen naast me staan en vraagt "en, wat wordt het toetje vanavond?". Ik was toen nog te bleu (jong) om er adrem op te antwoorden, en ben met een rood hoofd weggelopen. Nu zou ik gewoon antwoorden "ik denk jij", haha.
quote:cookie88 schreef op 01 februari 2012 @ 10:07:

Ik had van de week ook een mooie:

Komt er een jongen naar me toe: Jij lijkt me wel een leuke meid. Dus een beetje in gesprek gegaan. Hij vroeg naar mijn hobby's, dus ik noem van alles op.

Vraag ik naar zijn hobby's: "Mijn hobby is reizen".

En op het eind vraagt hij letterlijk: "Zullen we contactgegevens uitwisselen". Alsof het een sollicitatie was ofzo...

Wat zei je, 'm'n cv ligt maandag in drievoud op je bureau?' :P

De sociaal ondhandigen leveren altijd wel goede anekdotes op haha
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Man van midden 40 die eerste hallo zei en daarna me achterna ging en me aansprak op straat om de weg te vragen naar een straat die niet bestond toen ik op weg was naar de dokter en dan ongevraagd met me meeliep en vragen bleef stellen zoals "kom je hier vaker". Wat een creep. Heb maar snel gezegd dat mijn vriend me dadelijk kwam ophalen en dat je hem makkelijk herkende omdat het een brede kleerkast was die nogal jaloers is (ach leugentje om bestwil he).

Gelukkig is hij na deze "subtiele" hint afgedropen. Ik zag die vent later nog terug bij de ikea met zijn zoontje...

Nog een mooie was een kerel die een praatje met mij probeerde te maken in de bioscoop toen mijn vriend popcorn ging halen en dan opmerkingen zei "goh hij blijft lang weg, hij komt vast niet meer terug maar je hebt mij nog". Het erge was dat zijn vrouw en kinderen aan de andere kant naast hem zaten. Toen mijn vriend terug kwam maar snel andere plaatsen gezocht, de zaal was gelukkig halfleeg. Dat soort mannen :puke:
anoniem_63bd63aace67e wijzigde dit bericht op 01-02-2012 10:51
Reden: klanten maken zelf geen popcorn in de bios!
% gewijzigd
quote:limonina schreef op 01 februari 2012 @ 10:38:

Nu zou ik gewoon antwoorden "ik denk jij", haha.Jij verpest het dus voor andere vrouwen....
Jaren geleden (toen ik nog een jong blaadje was, haha) ging ik voor controle naar de opticien. Zit ik achter dat apparaat om mijn ogen te laten inspecteren, zegt die jongen/man " ik heb nog nooit zo'n bijzondere kleur ogen gezien". Ik wist niet wat ik moest zeggen, had geloof ik niet eens door dat het een versierpoging was. Dat kwam pas later.
quote:martin81 schreef op 01 februari 2012 @ 10:42:

[...]

Jij verpest het dus voor andere vrouwen.... ??? hoe bedoel je dat Martin? Ik zou zelf ook zoiets antwoorden als een man me zoiets vraagt met een vette smile op zijn gezicht, mits ik single was dan .... Beetje ad rem is toch juist leuk?
Een keer een vrouw die achter me liep. Die was zo recht voor de raap, dat ik even niet meer wist hoe ik het had. Ze riep: "Neuken?"

Yeah.... right.
Ik was 19 en nog behoorlijk onervaren met vrouwen. Leuk meisje met wie het enorm goed klikte mee uit gevraagd, etentje gepland en zo. Dat meisje studeerde en woonde op haarzelf, iets ouder als ik mij goed kan herinneren.

Ik had aangeboden om haar op te halen, galant als ik ben. Na aanbellen kletste we even kort in de deuropening en toen vroeg ze 'wil je mijn slaapkamer even zien?'. Ik, zo groen als gras, zag daar geen bezwaar in en liep met haar mee naar boven. Nou en inderdaad, leuke slaapkamer dus ik zoiets van mooi behang en meer van dat soort onzin. Het duurde al even, ze maakte geen aanstalten om te gaan. Ik was op een bepaald moment wel uitgekeken op het behang en had honger dus ik zei op een gegeven moment 'zullen we gaan?'. En zo geschiedde. Het liep verder vreemd genoeg op niets uit.

Pas veel, veel later had ik iets van..ze bedoelde toch niet...oh..aha...aaaahhh..uhmm....<slaat zich diverse malen voor zijn hoofd>

Ik ben nu 2x zo oud maar ik blijf het mij herinneren...snif
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
quote:Sylphide75 schreef op 01 februari 2012 @ 10:46:

[...]

??? hoe bedoel je dat Martin? Ik zou zelf ook zoiets antwoorden als een man me zoiets vraagt met een vette smile op zijn gezicht, mits ik single was dan .... Beetje ad rem is toch juist leuk?Ach Martin wil graag onderdanige typetjes heb ik de indruk, afgaande van zijn reis naar thailand topic
quote:fru1t3lla schreef op 01 februari 2012 @ 10:48:

[...]

Ach Martin wil graag onderdanige typetjes heb ik de indruk, afgaande van zijn reis naar thailand topic Jemig ja, dat had ik kunnen weten.
quote:Sean_39 schreef op 01 februari 2012 @ 10:47:

Ik was 19 en nog behoorlijk onervaren met vrouwen. Leuk meisje met wie het enorm goed klikte mee uit gevraagd, etentje gepland en zo. Dat meisje studeerde en woonde op haarzelf, iets ouder als ik mij goed kan herinneren.

Ik had aangeboden om haar op te halen, galant als ik ben. Na aanbellen kletste we even kort in de deuropening en toen vroeg ze 'wil je mijn slaapkamer even zien?'. Ik, zo groen als gras, zag daar geen bezwaar in en liep met haar mee naar boven. Nou en inderdaad, leuke slaapkamer dus ik zoiets van mooi behang en meer van dat soort onzin. Het duurde al even, ze maakte geen aanstalten om te gaan. Ik was op een bepaald moment wel uitgekeken op het behang en had honger dus ik zei op een gegeven moment 'zullen we gaan?'. En zo geschiedde. Het liep verder vreemd genoeg op niets uit.

Pas veel, veel later had ik iets van..ze bedoelde toch niet...oh..aha...aaaahhh..uhmm....<slaat zich diverse malen voor zijn hoofd> Geniaal.
quote:martin81 schreef op 01 februari 2012 @ 10:42:

Jij verpest het dus voor andere vrouwen.... Huh? Ik vind Limonina's opmerking trouwens erg leuk en gevat! Ik zou me dan vereerd voelen!
Vorige week ook nog enorm sjans gehad terwijl ik in de auto zat (met 3 kids op de achterbank). Ik stond te wachten voor rood licht en aan de andere kant in tegengestelde richting stond een auto met man erin die steeds naar me keek. Ik had het niet gezien maar de kinderen riepen ineens "he mam, die man zit steeds naar je te kijken!" Hilariteit natuurlijk. Dus ik keek even wie er dan zat te kijken....was het een heul aantrekkelijk exemplaar. Hij lachte een keer en toen werd het groen. Pfff. Dat was wel even goed voor mijn zelfvertrouwen, ik had een rotdag achter de rug.
Ik ken trouwens nog een voorbeeld.

Een knap meisje vroeg of ik met haar in een kermisattractie wou. Ik weigerde (want het zal wel weer een poging zijn, mij voor de gek te houden; weet ik veel).

Zij: "Geen probleem."

Ze vraagt aan een andere jongen of die wou. Die stemde toe. Zij gingen in een attractie, en ik zag ze vervolgens stevig tongzoenen.

Het kan natuurlijk zijn dat ze met mij had willen zoenen, maar mij kennende kan het ook zijn dat ze zou reageren met: "Nou, ik anders niet met jou." Of dat er niet gezoend zou worden, dus gewoon met haar in zo'n ding.
quote:Sylphide75 schreef op 01 februari 2012 @ 10:55:

Vorige week ook nog enorm sjans gehad terwijl ik in de auto zat (met 3 kids op de achterbank). Ik stond te wachten voor rood licht en aan de andere kant in tegengestelde richting stond een auto met man erin die steeds naar me keek. Ik had het niet gezien maar de kinderen riepen ineens "he mam, die man zit steeds naar je te kijken!" Hilariteit natuurlijk. Dus ik keek even wie er dan zat te kijken....was het een heul aantrekkelijk exemplaar. Hij lachte een keer en toen werd het groen. Pfff. Dat was wel even goed voor mijn zelfvertrouwen, ik had een rotdag achter de rug.Ik heb een rotdag vandaag, wil je ruilen van ervaringen?
quote:hans66 schreef op 01 februari 2012 @ 10:52:

[...]

Huh? Ik vind Limonina's opmerking trouwens erg leuk en gevat! Ik zou me dan vereerd voelen!Vind ik ook. Maar ik kan me wel voorstellen dat als een vrouw recht voor zijn raap roept "neuken?", dat een man dat niet echt charmant vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven