Groepsaccomodatie vriendinnenweekend
woensdag 1 februari 2012 om 12:37
geen ervaring met groepsaccomodaties in combinatie met lekker stappen, dus meer algemene tips
soms is het handig om ook naar accomodaties te zoeken voor minder personen. In jouw geval dus bijv voor 10 personen. Scheelt vaak best veel in de prijs. Eventueel kunnen er dan 2 mensen op een luchtbedje slapen (of vallen er mensen af en ben je uiteindelijk met minder mensen).
kijk ook naar de faciliteiten in de accomodatie, zoals bijv aantal douches. zo heb ik een keer een accomodatie voor 20 personen gezien met maar 2 douches, leek mij niet erg handig.
soms is het handig om ook naar accomodaties te zoeken voor minder personen. In jouw geval dus bijv voor 10 personen. Scheelt vaak best veel in de prijs. Eventueel kunnen er dan 2 mensen op een luchtbedje slapen (of vallen er mensen af en ben je uiteindelijk met minder mensen).
kijk ook naar de faciliteiten in de accomodatie, zoals bijv aantal douches. zo heb ik een keer een accomodatie voor 20 personen gezien met maar 2 douches, leek mij niet erg handig.
woensdag 1 februari 2012 om 12:40
Dus je zoekt een huisje iets met een eigen woonkamer/keuken etc maar dan wel in een stad waar je kan stappen? Of mag het ook een eindje buiten de stad liggen?
Deze ligt iig op loopafstand van het centrum
http://www.jezoektietsleu ... commodatie_delft-208.html
Wat jullie niet te duur vinden, weet ik natuurlijk niet.
Deze ligt iig op loopafstand van het centrum
http://www.jezoektietsleu ... commodatie_delft-208.html
Wat jullie niet te duur vinden, weet ik natuurlijk niet.
woensdag 1 februari 2012 om 12:49
Voor minder personen is natuurlijk ook een goed idee! een huisje zou leuk zijn, maar een hostel of iets ook prima, als we er maar kunnen slapen! Een eigen woonkamer zou leuk zijn, kun je natuurlijk daar ook weer zelf activiteiten doen en bedenken. Stukje buiten de stad mag ook, dan nemen we een taxi om in de stad te komen;) Dus best veel mogelijkheden, heb zelf uiteraard ook al op internet gekeken. Veel wel duur, Had in Groningen wel iets gevonden voor in totaal 520 euro, maar rond de 650 euro is dan wel mooi. Misschien iets meer. Maar wilde allerlei opties door heel Nederland bekijken. Dus vandaar mijn vraag hier op het forum..
woensdag 1 februari 2012 om 13:30