Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Moggu..

Koffie!!
Mogguh,

Kan ik uitslapen, lukt het weer niet.

Koffie heb ik al op.
Mogguh maisjes...

Ik ga vandaag een dagje de hort op met tante.

Gisteren alles van mijn lijst gebezemd dus ik ga met een gerust hart weg.

Tot vanavond!

PS: ik ben wel benieuwd naar het recept van die vegetarische lasagne Mamzie?
Mogguh

Hier is'ie, Gold. Echt superlekker, if I may say. Ik heb in de bovenlaag ricotta verbrokkeld en ik heb niets gepureerd, gewoon kleingemaakt.

Vandaag rustig aan dagje. Wil nog wel even naar het graf (moet lopen) en moet de afwas en een was ophangen, maar verder vind ik het even best.
Nou de etter viel mee, hij was het eens met onze conclusie dat het water onder ons huis door de kapotte pijp van de buren komt. Helaas voor hun vergoed hun verzekering niks, ook de reparatie niet, maar hij gaat wel in zijn rapport zetten dat ze wel de veroorzaker van het probleem zijn.

Verder gaat het allemaal wel best, vanavond nog een strijk en als ik puf over heb de wc's en dan verder alles maar weer in het weekend.
We zitten op 2980 reacties. Wie maakt er een nieuw topic aan?

Lachen om jou wc's Allis. Als je er puf voor hebt.

Ik ben weg, mijn laatste keer fysio.

Gesprek met het RmcDhuis is verzet naar volgende week dinsdag. Er was een begrafenis. Ja, daar krijg ik natuurlijk ook mee te maken. Ben er niet bang voor hoor, dat ik dat niet kan hebben.
Huh,had vanochtend nog een heel stuk getypt...foetsie dus!

Mamz,ik heb de lasagne opgeslagen,klinkt erg lekker!

Wordt jij op de hoogte gehouden van het onderzoek van de recherche?Was benieuwd omdat je er niks meer over hoort of leest.

Alis,daar ben je lekker klaar mee.Word het probleem nu wel opgelost?

Hier hadden de buren eens een lek in de keuken waardoor de schimmel bij mij in de huiskamer groeide,wat een drama was dat zeg!Hoop dat het bij jullie iets sneller geregeld is!

Gold,je bent al weer bijna terug van je dagje met Tante.Leuk gehad?Open jij een nieuw topic?

Zoeb,daar krijg je natuurlijk ook mee te maken.Maar jij kan dat wel aan ja!Superwomen!

Had je vandaag de laatste dag fysio?

Niks meer gehoord vandaag van de politie.Ik was gister niet helemaal alleen hoor,mijn baas kwam net de parkeerplaats opgereden maar was druk met een klant aan het bellen.Kon wel even bij hem "uithuilen"

Vanochtend gewerkt,daarna Uk uit school gehaald en naar de tandarts geweest.Gelukkig is alles goed met zijn tandjes.

Daarna langs de winkel voor boodschappen,op een of andere manier vergeet ik steeds dingen deze week.

Even koffie gedronken bij vriend in de nieuwe loods en daarna met middelste naar de fysio.

Zometeen eten maken,wij eten erwtensoep en de kinderen tortilla's.Lekker makkelijk dus
Ja hoor, hier ben ik weer.

Een leuke dag gehad, lekker geshopt en geluncht.

Tjeees Allis, dan kun je mooi naar je centjes fluiten?

Ovenschotel staat in de oven en nu ga ik even een plaatje zoeken voor het nieuwe topic.
Het bezemtopic deel 12 staat hier!
Dan
moeten
we
deze
even
volmaken
Wij
hebben
lekker
gegeten
Jullie
ook?
Tot
ziens
in
deel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven