Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh.

Het heeft gesneeuwd. Yeah.

Gold dat had ik zaterdagavond. Moest ik ook wachten tot het klaar was en de grote hoes er nog omheen doen.
Hier (nog) niet Zoeb.En dat was een grote teleurstelling voor Uk want die had gister gehoord dat het zou gaan sneeuwen.
Jeetje wat jammer voor Ukkie. Dacht dat het in het hele land had gesneeuwd.
Wie weet krijgen wij in de loop van de dag nog wat sneeuw

Lijstje vandaag:

wassen,vouwen,strijken

stofzuigen en dweilen

wc poetsen

boodschappen

vergadering voorbereiden

coach middelste

fysio middelste

koken

wvttk

En ondanks dat ik dit weekend niet heb opgelet wat ik in mijn mond stopte,is er toch een kilo af!Joepie!
Wat een lijst Coe. Succes.

Ik ben naar de fysio. De een-na-laatste keer. Yeah.
Mogguh!

Vandaag een werkdag. Het is grijs en koud, voor mij had deze winter niet gehoeven.

Mmetje is zielig, zijn billen zijn helemaal stuk van de diarree en nu moet hij huilen bij het verschonen van de luier
Achos. Arme Mmetjr. Dat doet pijn. Zelfs Sam reageert er al op als zijn billetjes rood zijn. Dat houdt hij zijn beentjes stokstijf.

Het sneeuwt hier weer. Zit nu in de trein. Met een mooi maar grijs uitzicht. De wegen waren schoon en de stoepen gelukkig ook. Merk wel dat ik schrikachtig ben met deze gladheid. De eerste sneeuw weer sinds ik mijn pols brak. Moet er niet aan denken om weer te vallen.
Lijstje vandaag:

wassen,vouwen,strijken

stofzuigen en dweilen

wc poetsen

boodschappen

vergadering voorbereiden

coach middelste

fysio middelste

koken

wvttk

MissM,wat weleens wil helpen met zere,kapotte billen is maizena of bloem erop.Die zorgen ervoor dat de wondjes zoveel mogelijk droog blijven en als ze dan plassen dan prikt dat niet zo.

Hele pakken heb ik er hier opgestrooid.
Zoeb,logisch dat je wat angstig bent wat vallen betreft.

Waren de treinen op tijd?

Hier vielen net 3 vlokjes uit de lucht...en dat was het dan.
MissM, je kunt ook wat vaker even met hem onder de douche bij zere billen, ipv afvegen. Dan lekker droogdeppen en een schone luier om.

Zometeen komt de schade-expert van de tegenpartij naar ons ondergrondse zwembad kijken. Nu al geen zin in. Het was aan de telefoon al een etter.
Allis heb ik wat gemist? Niets gehoord over je ondergrondse zwembad?

Ik was op tijd in Maastricht. De trein had drie minuten vertraging en ik ben zowiezo altijd een half uur te vroeg. Het fijne is dat mijn fysio ook vroeg was en ik zomaar een trein eerder naar huis had. Die dan wel kapot ging en ik moest overstappen op een andere, die dus mutjevol zat, maar ik zat en dat was het belangrijkste. Ik had op de terugweg uiteindelijk maar vijf minuten vertraging en ik ben nu heerlijk een half uur eerder thuis. Wat ik dan weer niet had verwacht, want het sneeuwt hier nog steeds. Maar de wegen waren schoon, dus autorijden ging ook prima.
Oh en Allis succes met dat ettertje.
Mogguh

Hier is Muis druk in de weer met schaaltjes sneeuw. Al komt 'ie nu binnen dat het koud is. Hij was van plan samen met Middelste een sneeuwpop te gaan maken (allicht leuker dan het opruimen dat hij moet).

Coe, je ouders zijn niet leuk nu

Zoeb, fijn dat je bijna klaar bent met Maastricht.

Goldie, leuk om te kunnen uitdelen aan oom en tante

MissM, zielig, zo'n gewond mannetje. Als het even kan juist de luier eraf houden.

Allis, ondergronds zwembad klinkt niet leuk.
Hello maisjes.

Ik heb vandaag gewerkt en lig nu weer voor pampus op de bank. Zelfs hangend, in mijn anders zo makkelijke houding, heb ik nu ook pijn .

Ik heb nog eens nagedacht over wat de (vervangend) huisarts vorige week tegen me gezegd heeft en ik heb besloten dat ik mezelf in eingelijk helemaal niet kan vinden in zijn diagnose.

Mijn rugspieren zouden flubber zijn?

Ik tennis iedere week twee keer, doe een huishouden, werk twee dagen per week. Hoe kunnen mijn rugspieren dan flubber zijn? Als ik nou dag in dag uit op de bank zou hangen...oke, maar dat is echt niet het geval.

Denk er serieus over na om deze week terug te gaan. Nu naar mijn eigen huisarts.
Gold,als je je niet kan vinden in zijn diagnose,moet je idd gewoon teruggaan naar je eigen huisarts!Balen zeg,dat je weer zo'n pijn hebt.

Zoeb,nog gelukt met het autostoeltje?

Verder ben ik moe en sikkeneurig!
We hebben het nog niet nagekeken met het stoeltje.

Ben blij dat het 10 uur is en naar huis kan. Het was een gekkenhuis hier vanavond.
Moggu..
Mogguh

Bij enorme pijn inderdaad naar je eigen huisarts gaan, Goldie. Het haalt je nu uit de dingen die je wilt doen en dat moet toch niet de bedoeling zijn.

Mijn huis is weer toonbaar. Fijn. Gisteren en vandaag ook zelf met de kinderen hard aan gewerkt. Baal er wel van dat de schoonmaakster er de randjes een beetje vanaf loopt maar ik ben niet assertief genoeg om dat duidelijk en vriendelijk te zeggen.
Its die hier af en toe mee schrijft heeft een dochter. Yeahhh

Het is druk op mijn werk straks meer.

Gesprek met de arbeidsdeskundige ging goed. ik zet vanmiddag e.e.a. op de bh. Te herkenbaar hier.
Dat is snel gepiept dan bij I'ts!

Mocht je hier nog lezen,van harte gefeliciteerd met jullie dochter!Veel geluk met Pommeltje!!

Ik lees straks even bij op de BH.

Ze hebben vannacht ingebroken op het werk,hele ochtend mee zoet geweest.
Mogguh...

Wat leuk, een dochter voor Its.

Zo da's niet zo mooi Coetje. Is er veel meegenomen?

Ik heb getennist. Ging wel oke, ik kom gelukkig altijd wel met een redelijk pijnvrij-lijf uit bed.

Straks het hele huis stofzuigen,

overhemdenstrijk en

koken (Kipfilet uit de braadzak, broccoli en gekruide aardappelpartjes).
he bah Coetje. Wat k*t is dat. Is er veel weg? Je zult er wel druk mee zijn geweest.

Ik ga even een verslagje op de bh zetten.
3 pc's,2 laptops,internetradio,nieuwe boot,scooter en de kluis.

Waarschijnlijk via het dak binnen gekomen,alarm hebben ze onklaar gemaakt.

Het was erg schrikken toen ik vanochtend binnenkwam,meteen toen ik zag dat er iets niet klopte ben ik buiten de politie gaan bellen.Waarschijnlijk waren ze toen voor de 2e keer binnen want ze hebben 1 dader 500m verder opgepakt.

Ben nu net thuis,alles is zover geregeld en overal zijn nieuwe sloten opgezet en een nieuw (beter) alarm.
Jeetje dat is nog niet mis. Nu maar hopen dat ze met de dader die ze nu hebben, de anderen ook op kunnen pakken.

Dus jij kwam er ook nog achter. Dan schrik je je ook helemaal rot.

Waren er toen nog daders binnen? Gevaarlijk ook nog.
Wat leuk, een dochter bij It's

Coe, dat is balen voor het bedrijf, maar lijkt me voor jou ook niet leuk om daar als eerste of enige achter te komen.

Ik had visite vandaag. En een lekkere vegetarische lasagne gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven