even klagen

01-02-2012 13:42 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mijn vriend vandaag een half jaar en hij heeft het te druk om iets leuks te gaan doen (en hij heeft niks geregeld)

Ja ik heb een schop onder mijn kont nodig ;)
Schop! Geef het goeie voorbeeld en ontvoer hem...
Moet dat dan? Wij hebben in 6 jaar nog nooit wat gedaan met een ' jubileum '
Och meisje.... Er komen vast nog wel meer mijlpalen die hij gaat vergeten of waarbij hij niets regelt. Goede les: wil je iets leuks doen, regel het zelf, want anders komt het er vaak niet van.

(fijn hè, zo'n peptalk?)
Nu is mijn vriend ook het type dat zulke dingen wel eens durft te doen (zoals geen verjaardagscadeautje kopen), maar een half-jaar-verjaardag, dat vind ik nu wel beetje overdreven.

Als hij het nu bij 1 jaar zou vergeten, ok, dan mag je hem een schop onder zijn kont geven. :-)
Heb jij iets voor hem gekocht?
Mijn vriend doet dat ook niet hoor. Ik was heel erg verbaasd toen hij bij 5 jaar een weekendje weg had geboekt, had het niet eens van hem verwacht

Deze maand alweer 8 jaar... maar ik verwacht niets van zijn kant.

Ik doe zelf altijd wel wat, gewoon omdat ik het leuk vindt, niet elke man is nou eenmaal even romantisch

Iets leuks doen is mijn vriend altijd wel voor in hoor, al moet ik dan vaak wel weer verzinnen wat :D
quote:nephthys schreef op 01 februari 2012 @ 13:47:

Nu is mijn vriend ook het type dat zulke dingen wel eens durft te doen (zoals geen verjaardagscadeautje kopen), maar een half-jaar-verjaardag, dat vind ik nu wel beetje overdreven.

Als hij het nu bij 1 jaar zou vergeten, ok, dan mag je hem een schop onder zijn kont geven. :-)Haha, en dit durft mijn vriend ook! Of ik moet het zelf kopen en dan krijg ik geld terug
Wat een aanstellerij.... Ik denk dat jij nog erg vaak teleurgesteld gaat worden.
Schop!!!

Als je wat leuks wilt doen, zou ik het zelf regelen.

Ik vind een half jaar niet echt iets om te vieren als ik heel eerlijk ben.
Het gras aan de overkant is niet groen.
En waarom zou je een half jaar relatie vieren? Vier je ook halve verjaardagen?
Schop!!

En...... Blijven lachen!
quote:hipslala schreef op 01 februari 2012 @ 13:56:

En waarom zou je een half jaar relatie vieren? Vier je ook halve verjaardagen?Shit mijne net vergeten, was een paar dagen terug
Nee ik heb niks geregeld.....na een verrassingsweekendje in december en cadeau's met sinterklaas en kerst (wat hij straalvergeten was) vind ik dat hij wel eens aan de beurt is :P
Ja je kan nog zoveel willen, maar heb je dat wel eens gecommuniceerd naar hem?
quote:kalliope1986 schreef op 01 februari 2012 @ 14:00:

Nee ik heb niks geregeld.....na een verrassingsweekendje in december en cadeau's met sinterklaas en kerst (wat hij straalvergeten was) vind ik dat hij wel eens aan de beurt is :PMaar had je nu echt verwacht dat iemand die Kerst en Sinterklaas vergeet, wel denkt aan een half jubileum?
Ja, de concrete vraag: "moet ik xxx vrij houden in mijn agenda, want dan kenne we elkaar een half jaar"....concreter word ie niet ofwel....

Tweede punt is dat ik volgende week 1,5 maand ga reizen, dus leek mij leuk om een speciale avond nog samen te hebben.
huh?

Dan zou ik hem maar duidelijk maken dat je wil dat hij iets doet voor die dagen als je dat zo belangrijk vind.

Dalijk is het valentijnsdag en ga je weer klagen dat hij niets heeft gedaan.

Ik ben daar zelf heel anders in. Heb mijn vriend ook heel duidelijk gezegd dat hij Niets moet doen met die dag en ook Niets kan verwachten van mij.
@Druifje: gefeliciteerd nog met je halve verjaardag
quote:_flower_ schreef op 01 februari 2012 @ 14:05:

huh?

Dan zou ik hem maar duidelijk maken dat je wil dat hij iets doet voor die dagen als je dat zo belangrijk vind.

Ik ben daar zelf heel anders in. Heb mijn vriend ook heel duidelijk gezegd dat hij Niets moet doen met die dag en ook Niets kan verwachten van mij.Dit Vriend en ik houden allebei niet van verrassingen. Als we al iets jubileums-achtigs willen doen bespreken we dat samen en organiseren we met zijn tweeën iets leuks.
quote:christina schreef op 01 februari 2012 @ 13:54:

Wat een aanstellerij.... Ik denk dat jij nog erg vaak teleurgesteld gaat worden.Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:_flower_ schreef op 01 februari 2012 @ 14:05:

huh?

Ik ben daar zelf heel anders in. Heb mijn vriend ook heel duidelijk gezegd dat hij Niets moet doen met die dag en ook Niets kan verwachten van mij.Met valentijnsdag heb ik geen verwachtingen, behalve een lekker cocktail op een tropisch strand ergens in Azie :P, dan ben ik allang weg!
quote:kalliope1986 schreef op 01 februari 2012 @ 14:11:

[...]

Met valentijnsdag heb ik geen verwachtingen, behalve een lekker cocktail op een tropisch strand ergens in Azie :P, dan ben ik allang weg!Wees in ieder geval duidelijk tegenover je vriend wanneer jij dingen verwacht. En andersom dus ook. Dat voorkomt teleurstellingen.
Ah joh, wat moet je doen dan?

Ik heb met mijn vriend net een huis gekocht en zijn vorige week voor het eerst met z'n tweetjes uit eten geweest in 3 jaar relatie.

Niet dat hij of ik niet wilde, maar op een of andere manier kwam het er nooit van. Onze relatie is er niet minder om hoor.
quote:Siepel schreef op 01 februari 2012 @ 13:45:

Moet dat dan? Wij hebben in 6 jaar nog nooit wat gedaan met een ' jubileum ' Wij weten niet eens wanneer ons jubileum is
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven