In auto gepoept

01-02-2012 14:31 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er echt niets meer van maken. Gisteren zat ik in mijn auto en besloten mijn darmen onwijs overstuur te raken, ter plekke, in de file. Ik heb het nog gered tot een parkeerplaats en geprobeerd eea op te vangen met een plastic tas, maar het mocht niet baten, mijn autostoel is verschrikkelijk vies. De enige die het weet, is mijn man, zelfs mijn kinderen hebben geen idee. Ik weet dat het iedereen wel eens gebeurt dat je lijf ineens voor zichzelf gaat denken, maar ik schaam me zo. Nu moet de stoel gereinigd worden, maar ik durf echt niet te bellen naar een reinigingsbedrijf of ze mijn stoel kunnen komen reinigen aangezien hij ernstig bevuild is. Waardoor dan mevrouw? Poep.

Iemand tips hoe dit op te lossen?
Gewoon bellen:) schijt aan hebben .. sterkte
Die Vlek weg-tip van Beaphar is ook een goeie!
Waarom hond of kind de schuld geven? Gewoon reinigingsbedrijf bellen en zeggen dat je man een ongelukje heeft gehad in de auto.
quote:trolletje schreef op 01 februari 2012 @ 14:43:

Gewoon bellen:) schijt aan hebben .. sterkte
Ooh mijn reactie was niet bedoelt om te pesten.. Sorry
Ga naar een goede autohandelaar, of autoverhuur, vraag daar om een goed schoonmaakmiddel om auto's schoon te maken, autohandelaren krijgen ook de ergste vlekken uit autobekleding.

Zij hebben vast wel goed spul in de handel.
Moest hieraan denken ;-)
quote:vraagteken schreef op 01 februari 2012 @ 14:46:

Waarom hond of kind de schuld geven? Gewoon reinigingsbedrijf bellen en zeggen dat je man een ongelukje heeft gehad in de auto. De arme lieverd was zo begripvol
quote:khemam schreef op 01 februari 2012 @ 14:41:

Snap helemaal niet waarom je een veklaring voor de vlekken zou moeten geven. Gewoon even met wat sop het ergste wegspoelen en dan met een glashard gezicht laten reinigen. Gaat hun toch niets aan.

Idd, dat zei ik ook. En anders zeggen dat je de auto net gekocht heb. Ja anders gaat die meneer of mevrouw nog uit interesse vragen wat voor hond het is en hoe het gekomen is.

Nee gewoon net gekocht en je weet het niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Waarom hond of kind de schuld geven? Gewoon reinigingsbedrijf bellen en zeggen dat je man een ongelukje heeft gehad in de auto.

En dat 'ie uit schaamte zelf niet durft te bellen.

Oh, ik lees als tip op ander forum, tapijtreiniger van het kruidvat.
Je had je broek nog aan dat zoveel zal het toch niet zijn.

Zou pure allesreiniger erop doen en zelf aan de slag gaan met oude borstel en doeken om te deppen. Waarom voor zoiets naar de garage?
Avril zo voelde het wel een beetje ja...
Limelight ik had mijn broek niet meer aan, omdat ik dacht het op te kunnen vangen met een plastic tas. Silly me.
Echt met vlek weg Krijg je de geur en vlek weg!!!
Zat je fictieve hond dan op de bestuurdersstoel?

Geen rare smoezen verzinnen, gewoon afleveren, afrekenen en weer wegrijden.

Duh, niet doen hoor, komt er net iemand de hoek omlopen die daar werkt en dan zegt, Ohhhhhhh meneer Jansen, hahahahaha, dat is een goeie. Zal je net zien dat er een bekende van een bekende werkt ofzo.

Nee geen smoesje van kind, hond of man. Helemaal schamen als ze nog erachter komen dat je een leugentje hebt verzonnen en dat jij het was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Of een zwerver. Of baldadige jongeren. Of vandalisme. En zeg er dan bij dat je hoopt dat het hondenpoep is

De vraag is natuurlijk of ze het geloven, maar hoe dan ook denk ik dat het ze geen moer uitmaakt.
Spreuken 18:2
Ik vind het zó sympathiek... dit topic..!

A: TO stelt zich heel kwetsbaar op en dat is mooi!

B: alle forummers zijn heeel lief!

TO, hoop niet dat je het erg vindt, maar ik vind het toch heel vermakelijk om te lezen! Hoop dat het goed lukt om weg te krijgen, het lijkt me zo naar! Denk dat je met de gegeven tips wel uit de voeten kunt, Succes!
.
Blij dat ik niet bij zo'n reinigingsbedrijf werk...
Ben zojuist teruggebeld, heb toch de hond de schuld gegeven Kon het echt niet over mijn lippen krijgen om te zeggen wat er gebeurd is Maar de dame aan de telefoon was begripvol en ik heb een afspraak voor volgende week, 99% zeker dat het er gewoon helemaal uitgaat. Wat een opluchting!
Marthesyl, dat zat ik ook al te bedenken! Ik loop hier met mijn eigenlijke nick al een tijdje rond en ik weet hoe er soms gelachen kan worden, maar ik weet ook hoe behulpzaam forummerts kunnen zijn. En dat blijkt wederom! Dus hulde voor het forum!

En een beetje erom lachen mag wel hoor, denk dat ik dat over 1,5 week als de stoel weer schoon is ook wel weer kan
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven