In auto gepoept

01-02-2012 14:31 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er echt niets meer van maken. Gisteren zat ik in mijn auto en besloten mijn darmen onwijs overstuur te raken, ter plekke, in de file. Ik heb het nog gered tot een parkeerplaats en geprobeerd eea op te vangen met een plastic tas, maar het mocht niet baten, mijn autostoel is verschrikkelijk vies. De enige die het weet, is mijn man, zelfs mijn kinderen hebben geen idee. Ik weet dat het iedereen wel eens gebeurt dat je lijf ineens voor zichzelf gaat denken, maar ik schaam me zo. Nu moet de stoel gereinigd worden, maar ik durf echt niet te bellen naar een reinigingsbedrijf of ze mijn stoel kunnen komen reinigen aangezien hij ernstig bevuild is. Waardoor dan mevrouw? Poep.

Iemand tips hoe dit op te lossen?
quote:enter schreef op 01 februari 2012 @ 15:18:

een hond die op de bestuurdersstoel zit en poept Dat is een hond die schijt heeft aan zijn baas.
Ja, ik had hem namelijk bij de supermarkt even in de auto gelaten omdat het zo koud was. Heel plausibel.
En nu maar hopen dat de dame van het reinigingsbedrijf niet op het vivaforum komt

Fijn dat je toch gebeld hebt TO. Hoewel het ons allemaal kan overkomen, kan ik me helemaal voorstellen dat je dat niet aan zo'n bedrijf wil vertellen.

Ik had het geloof ik mijn man op laten lossen.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
quote:anoniemerdje schreef op 01 februari 2012 @ 15:21:

Ja, ik had hem namelijk bij de supermarkt even in de auto gelaten omdat het zo koud was. Heel plausibel.Niet te hopen dat je haar een keer in de stad tegen komt als je aan het winkelen bent met een vriendin en ze vraagt naar je hond en je vriendin eruit flapt, HOND? Je hebt toch helemaal geen hond!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:anoniemerdje schreef op 01 februari 2012 @ 15:21:

Ja, ik had hem namelijk bij de supermarkt even in de auto gelaten omdat het zo koud was. Heel plausibel.

Wel als je een hond hebt. Maar ik weet niet of je in een auto bent geweest waar wel eens een hond in zit, of in een huis, dat ruik je echt hoor!!! Gewoon de geur van een hond. Net als dat je ruikt in een huis of iemand katten heeft.

Succes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
.
Het was ook niet mijn hond, heb gezegd dat het de hond van een vriendin was. En het is een bedrijf uit een andere stad. En ach, dan geloven ze het maar niet, ik heb niet hoeven uitspreken wat er is gebeurd en mijn auto wordt schoongemaakt.

Mizuki, dat zou het enige risico zijn ja, maar die kans acht ik dan maar klein, voor mijn eigen gemoedsrust
De post van Nessemeisje heeft me overigens ook goed gedaan, tegenspreken zullen ze me zeker niet
.
Dat sopje kon je zelf toch ook wel bedenken....?
quote:mizuki schreef op 01 februari 2012 @ 15:23:

En nu maar hopen dat de dame van het reinigingsbedrijf niet op het vivaforum komt

Laat maar
quote:anoniemerdje schreef op 01 februari 2012 @ 15:30:

Het was ook niet mijn hond, heb gezegd dat het de hond van een vriendin was. En het is een bedrijf uit een andere stad. En ach, dan geloven ze het maar niet, ik heb niet hoeven uitspreken wat er is gebeurd en mijn auto wordt schoongemaakt.

Mizuki, dat zou het enige risico zijn ja, maar die kans acht ik dan maar klein, voor mijn eigen gemoedsrust Ja, dat geloven ze allemaal.. Waar maak je je druk over, je belt hun, jij betaald ze voor het werk, en klaar is klara. ( verzin alvast een naam voor de hond)
.
TO, je gaat naar een bedrijf in een andere stad waar waarschijnlijk niemand je ken. Ook al geloven ze je niet, ze zullen je er echt niet op aanspreken en begrijpen waarom je een leugen om bestwil vertelt, want iedereen kan zich voorstellen hoe je je voelt als dit je overkomt.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
quote:redband schreef op 01 februari 2012 @ 15:42:

[...]

Ja, dat geloven ze allemaal.. Waar maak je je druk over, je belt hun, jij betaald ze voor het werk, en klaar is klara. ( verzin alvast een naam voor de hond)Asshole?
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 februari 2012 @ 15:46:

[...]

Asshole?sh*t ook optie? Oh mosterd zag ik.
Mizuki, dankjewel, dat is ook precies hoe ik het hoop

Ik moet overigens inmiddels wel lachen gelukkig, om al die namen voor de hond. Fikkie is niet zo geloofwaardig denk ik, Hector dan maar?
.
dombo ook optie?
quote:redband schreef op 01 februari 2012 @ 15:42:

[...]

Ja, dat geloven ze allemaal.. Waar maak je je druk over, je belt hun, jij betaald ze voor het werk, en klaar is klara. ( verzin alvast een naam voor de hond)je geeft hem zelf al
By the way, mijn hond heeft alleen van koude pies met dit koude weer MV.
quote:anoniemerdje schreef op 01 februari 2012 @ 15:48:

Mizuki, dankjewel, dat is ook precies hoe ik het hoop

Ik moet overigens inmiddels wel lachen gelukkig, om al die namen voor de hond. Fikkie is niet zo geloofwaardig denk ik, Hector dan maar?Max is geloofwaardiger.
Wat een sh*t onderwerp, zit liever te puzzelen met verwarmingsketels online
quote:redband schreef op 01 februari 2012 @ 15:51:

By the way, mijn hond heeft alleen van koude pies met dit koude weer MV. was geen naam voor jouw hond hoor! De fictieve schijthond die dit op zijn geweten heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven