Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Char, zat er nog wat bij voor je? of had je alle plaatjes al?
zo voel me de hele dag al beroerd zeg, is het heel erg als N. nogal wat tijd voor de tv doorbrengt... kan me echt nergens toe zetten.
Hier ook weleens tv dagen Becky, overkomt ze niks van.

Fan: 2 had ik al, rest niet
Is zorgverzekeringswetloon niet zonder ort ed?
Het zal niets verbazen dat wij geen tv dagen hebben maar h kan prima ronscharrelen zonder dat ik me er teveel mee bemoei wel ligt daarna het speelgoed door de hele kamer
Misschien zijn tv dagen ook overdreven. Zijn meer uurtjes. Vooral tijdens eten koken
H is niet zo tv geïnteresseerd vooral op papa dag staat tv wel veel aan maar daar kijkt papa dan vooral naar
Alleen maar fijn GW dat H niet zo tv geïnteresseerd is. S vraagt er soms zelfs om en word dan boos als ie niet aan komt, maar spelen met speelgoed vind ik belangrijker dan die lichtbak.

Maar net wat ik zei, soms is ie wel heel gemakkelijk
En toen stond ineens handvat van mn pan in lichterlaaie. Het is goed gegaan, maar pfff heb de schrik wel ff te pakken
Hallo allemaal, alles zag er goed uit met onze zoon, hi hi! Blij!!
Jeeeeej Kath een jongen. Tof! Fijn dat alles goed is!
Leuk kath, een jongen, van allebei straks een

char je moet ook niet koken en forummen
Haha GW. Die pannenkoeken schieten niet op, dus ff hier afleiding zoeken. Haha. En het stinkt altijd zo
Superleuk kath! En fijn, alles goed.
Kath een zoon wat leuk !!!

Oh Char, wat goed zeg, je hebt dus echt nog veel plaatjes erbij gekregen !!
Hey Kath, wat leuk! een zoon! En fijn dat alles goed is!

Met S ook alles goed. We stonden zo weer buiten. Volgens oogarts komt het door haar bolle wangetjes dat alles iets omhoog gedrukt word, moet vanzelf weer bij trekken. Wel even naar de ogen gekeken en alles zag er goed uit!

O, als er iemand muppet punten over heeft, hou ik me aanbevolen!
Kath: wat leuk, een zoon!! Gefeliciteerd! Straks ook van beide 1 dus!

Duuv: wat fijn dat alles goed was!!
Kath! Een zoon, wat leuk! En gelukkig dat alles goed is.

En ook hier nog even een voor s haar oogjes!
Kath: een zoon, wat super leuk!!! Vent ook blij zeker, die hoopte daar al op toch?

En S haar oogjes goed, ook fijn nieuws!

Hier gaar van dag werken, lekker laptoppen op de bank en tv kijken.

Ook pannenkoeken gegeten trouwens, is S favoriete eten
Kath, fijn dat alles goed was. En jongetjes zijn heel leuk hoor!

Duvel, fijn dat er niets aan de hand is! En muppet punten???

Net mn schaatsen van zolder gehaald, wilde maandag al even kijken of ze nog scherp waren, maar is er toen bij gebleven en ze zijn hartstikke stomp. Mijn rpm instructeur werkt waar we de schaatsen altijd laten slijpen, en die hadden maandag al veel schaatsen binnen gehad en verwachte echt drukte de komende dagen. Ik waag het er morgen wel op, en als het niet wil dan moeten ze dan als nog maar naar de slijper. Vent is nu het zitje op de slee aan het zetten, dan kan J1 morgen ook even mee het ijs op
foei maya!!!!
en duuv's S officieel gediagnoticeerd met hamsterwangen
Fijn Duuv, dat alles ok is met S haar ogen! Ha ha Moom, die zie jij straks al bij jouw suup zeker..

Bedankt, ik ben ook heeeeeel blij!! Die echoscopiste was ook heel relaxt, vond alles er super goed uitzien, en legde ook heel goed uit. Vind t wel heel leuk, een jongetje, al hadden me 2 meiden ook geweldig geleken hoor. Maar dit is toch wat "nieuwer" ofzo.. En ik mag natuurlijk lekker shoppen, ha ha!
Ik zal de commerciele jongens even tippen
Kath, super dat jullie er een jochie bij krijgen! En fijn dat alles er goed uitzag, natuurlijk.

Wat fijn dat er niets met S. is! M. heeft ook wel van die bolle wangetjes maar hoe dat dan werkt met een overhangend bovenooglid????

Muppetpunten hou ik zelf. Ik moet er nog 2 voor de eerste muppet. De leukste waren al weg maar die zullen wel weer bijgevuld worden.

Schaatsen heb ik niet, dus ik hoef me ook niet druk te maken of ze scherp zijn . Ik moest me laatst wel inhouden om geen dubbele ijzertjes te kopen voor N. Maar dan moeten we zelf ook op de ijzers, vind ik.

Vanmorgen ging bijna goed. Ik kreeg alleen de maxi c. niet in de auto. De adapters zaten er nog aan en kreeg ik er niet af. Uiteindelijk 5 minuten later dan toen ik alleen N. weg bracht.

Deb, knap hoor. Al zoveel gedaan zo vroeg op de ochtend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven