Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:pokkewijf schreef op 01 februari 2012 @ 21:05:

leuk topic! ik stond een keer met vriendin in een kroeg in den haag, beetje fout kroegje. Staat er naast mij (1.62m) een man van 2 meter en een beetje met giga snor.zegt ie: "Wat ben jij een klein klerewiijffie". Je kon mij wegdragen... Met of zonder Haags accent? Trouwens was dat de pijpenla? (nee autospellchecker in DH is het pijpela, pijpEla)
quote:anouar schreef op 01 februari 2012 @ 20:40:

He gezellig, robert & suus part two. Past perfect op dit topic, ga er ffvoor zitten: let the show begin!

Echt hè

Stout, dat moet me denken aan een shirt van de Large (die toch overjaard is blijkbaar want ik kan 'm niet meer vinden nu):

NEUKEN?

sinas dan?

Eigenlijk zouden die (verrassend vele) forward vrouwen en mannen elkaar moeten treffen. Al vraag ik me zeer af, vooral bij de vrouwen, of, als de prooi instemmend had gereageerd op een oneerbaar voorstel, ze dan ook echt met een wildvreemde de koffer in waren gedoken
Ja, dat doen ze.

Maar neen, ik heb geen interesse meer in kroegversiergedoe.
Je spreekt uit ervaring?
Ja.
Ook 2x ja hier; doen ze en ervaring.
Maar dat kroegwegsleepgedoe, das niks. Alle deelnemers dronken, slechte seks, en de volgende ochtend zit je weer mee te kijken.

Dat kun je dus allemaal veel beter regelen.
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 21:24:

Maar dat kroegwegsleepgedoe, das niks. Alle deelnemers dronken, slechte seks, en de volgende ochtend zit je weer mee te kijken.

Dat kun je dus allemaal veel beter regelen.Dan ga je t forum op!
quote:secondhandsuus schreef op 01 februari 2012 @ 21:28:

[...]

Dan ga je t forum op!

Nee hoor, ik kom hier uitsluitend om boeiende inzichten in de vrouwelijke psyche te krijgen.

quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 21:31:

[...]

Nee hoor, ik kom hier uitsluitend om boeiende inzichten in de vrouwelijke psyche te krijgen.

En net als je denkt dat je het begint te snappen, kom je een vrouw tegen die alles weer helemaal in de war schopt!
er zitten weer briljante versierpogingen bij.

Hier ook weer een leuke gebeurtenis. Overigens niet racistisch bedoeld, ik geef alleen weer wat er gebeurde:

Ik reed en had 2 leuke vriendinnen in de auto. we waren een jaar of 20 en aan het dollen tot er een auto telkens voor en achter ons reed. Ik sloeg er geen acht op maar de meiden waren aan het sjansen. Ik kon de man/jongen niet goed zien want ik reed en mijn vriendinnen riepen maar: rij achter hem aan! Ikke: echt niet, doe normaal,..straks is het een enge turk ofzo,.. Nee zeiden mijn vriendinnen hij is LEUKKKKK. Ikke:...okeeeee dus ik ging naast hem rijden en en de man wenkte dat ik de afslag moest nemen om wat te gaan drinken toen mijn vriendinnen: WHOEHHHAAAAA VIVAMIES,..DOORRIJDEN HET IS WEL EEN ENGE TURK!!!! hahahahaha
ik was een jaar of 23 en was in de kroeg. Daar was een jonge knul op me afgekomen waarmee ik gezellig aan het kletsen was. Plots komt zijn vriend erbij en vraagt hardop : en,..heb je het al gevraagd? aan zijn vriend. Ik vroeg natuurlijk wat. En hij antwoordde dat zij beiden wel dachten dat een "vrouw van de wereld"zoals ik (duhhhhh) wel in was voor een trio. Het had wel iets schattigs en het idee had ook wel wat maar ik vond ze echt niet leuk genoeg
Als ze nou allebei een beetje leuk waren, dat is dan toch hetzelfde als een superleukerd?
ojee, ik kom weer op dreef

Omdat ik mijn verjaardag niet echt vierde ging ik samen met moeder en tante elk jaar sjiek uiteten bij een bepaald restaurant. De jongen van de bediening studeerde aan de hotelschool en was een super lekker ding maar wel een beetje jong. Toen hij het eten opdiende zei ik dat het er zo lekker uitzag en dat ik dat niet zo zou kunnen koken (ik kon niet koken). Hij antwoordde dat hij dat wel kon en dat ie dat kon bewijzen ook. En zo geschiedde dat hij in mijn flat (thuis voorbereid met zijn pa) een 5 gangen diner met 5 bijpassende wijnen (eerste gang zal ik nooit vergeten: champagne met oesters) OMG en het was LEKKER en hij ook. Maar ik had toen verkering met die jongen die me na 2 maanden ten huwelijk vroeg Hij heeft wel indruk gemaakt en ik zal het noooooit vergeten. Echt super!
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 21:40:

Als ze nou allebei een beetje leuk waren, dat is dan toch hetzelfde als een superleukerd?Nee zo werkt dat niet..ze moeten allebei superleuk zijn!
Whoa wat vet Mies! En die ober deed dat allemaal ondanks dattie wist dat je een vriend had?
Daar voelt die ober toch niets van?
Ik vond dat ook wel een kneiterstrakke actie die ober eigenlijk!
quote:-nora- schreef op 01 februari 2012 @ 21:47:

Whoa wat vet Mies! En die ober deed dat allemaal ondanks dattie wist dat je een vriend had?ik had het wel gezegd ja. Heeeeel veel jaren later zei hij op hyves nog zoiets van: je had het als een investering voor de toekomst moeten zien (hij was zeker een jaar of 8 jonger en van zeer goede komaf) Hmmm misschien moet ik hem maar eens googlen,...
op het hbo liep er een jongen rond die heel anders was dan de rest. Lang, knap en een beetje arrogant, type yuppie. Tegen iederen was hij ook arrogant, maar op een of andere manier konden we het goed vinden. Ik kwam hem ook weleens met stappen tegen en had hem dit keer toen ik zwaar onder invloed was en hij heel dicht bij me kwam staan en zijn gezicht hheeeeeeel dichtbij bracht met de vraag wat er met me aan de hand was willen zoenen. Mijn hoofd ging naar zijn hoofd maar hij trok terug en ik was volledig van de wereld.

Vele jaren later zei hij op een reunie totaal out of the blue: ja maar jij hebt je kans gehad! Ik was zo perplex dat ik dacht dat ik het niet goed verstaan had en hield dom genoeg mijn mond :-(( weer een kans laten schieten
Euh..... Vivamies?

Hoe zie jij er uit eigenlijk?
hahaha wil je dat echt weten,...

sportief slank, lichte ogen, wat sproetjes, licht blond lang krullend haar, hoe anders

Inkoppertje he,..
Robert & Suus zich verder niet meer gemeld? Ik zit er klaar voor...
Dat bedoelde ik niet.....

Bedoelde: als die mannen zoveel moeite voor jou doen, dan heb jij vast een fantastische uitstraling!
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 21:59:

Euh..... Vivamies?

Hoe zie jij er uit eigenlijk?en als we het dan toch over flirten hebben,..: en jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven