Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 22:05:

Dat bedoelde ik niet.....

Bedoelde: als die mannen zoveel moeite voor jou doen, dan heb jij vast een fantastische uitstraling!

Daar had mijn collega het laatst ook al over

Ach,..als je plezier in het leven heb, dan straal je dat ook uit en werkt dat drempelverlagend voor mensen om je heen
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 februari 2012 @ 22:04:

Robert & Suus zich verder niet meer gemeld? Ik zit er klaar voor...Ik weet wanneer ik andere mensen de ruimte moet geven...
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 22:05:

[...]

en als we het dan toch over flirten hebben,..: en jij?

Ik ga mijn omschrijving, door iemand anders gemaakt even opzoeken hier op het forum...

Kan secondhandsuus ook nog naar andere flirtprofessionals kijken
okee, de laatste voor vanavond want ik ben de hele post aan het volschrijven: voor valentijn kreeg ik en een emailcard en een postkaart van dezelfde persoon. Ik vond hem niet leuk dus we zijn gaan daten in het donker (erg leuk in amsterdam). Intussen is het een supergoede vriend geworden waarmee ik laatst als vrienden mee op vakantie ben geweest. Ik zou hem niet meer kwijt willen maar het zal nooit wat worden tussen ons. Nou mensen,..wie heeft er nog een mooi verhaal?
Ik zou wel willen, maar ik word gewoon nooit versiert..
anoniem_143193 wijzigde dit bericht op 01-02-2012 22:13
Reden: d-t-dt-kwestie...
% gewijzigd
Stout is een heel stoere, knappe man met schitterende krullen en een goed lichaam. Maar achter deze op het oog stoere scoorder zit een warme en lieve persoonlijkheid met een hart van goud.

Wil je stout's hulpverloofde worden? dan moet je hem maar even whattsappen...

Alleen wat ik met ddie hulpverloofde moet snap ik niet helemaal, heb geeneens een vaste verloofde..

Die schitterende krullen zijn overigens Italiaans donkerbruin.
quote:secondhandsuus schreef op 01 februari 2012 @ 22:12:

Ik zou wel willen, maar ik word gewoon nooit versiert.. ga je wel stappen, want dat zijn natuurlijk DE plekken
We hebben een match: Italiaanse krullen met blonde krullen,..dat kan niet misgaan!
Nu weten we wat anderen van je vinden maar wat vind je van jezelf mr Stout?
Die jongens van die trio... geniaal!

Op vakantie in Italië met vier vrienden ontmoetten we twee meiden. De deur was open en ik stond zonder shirt in de kamer, een van de twee vroeg aan één van mijn vrienden: Wat is dat voor ding daar? En de toon was gezet. Die avond gingen we op stap. Waar mijn vrienden bijstonden begon het meisje met de grootste mond te etteren dat ze een trio met mij en haar vriendin wel zag zitten.

Die nacht belandde ik bij een van de twee in bed. Dat wil zeggen, wat zoenen en knuffelen, meer niet. Haar vriendin was nergens te zien, vast elders aan het dansen of zo.

In de loop van de nacht kwam ze thuis en kroop ze ook in het tweepersoonsbed, om te slapen. De volgende ochtend klopten mijn vrienden aan en troffen mij aan in mijn boxershort met twee half ontklede vrouwen. Al mijn ontkenningen ten spijt, zijn ze er van overtuigd dat er sprake was van een trio.
Nou..... dat verhaal dat klopt wel hoor.

Verder ben ik een hele leuke kerel die vrouwen erg interessant vind.
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 22:14:

[...]

ga je wel stappen, want dat zijn natuurlijk DE plekken

Nou... Ik ging stappen. Nu ben ik een degelijke huismus...mét partner... Off the market zeg maar...

Maar ik werd dus nooit versiert... Ik had wel altijd slingers en balonnen bij me... Voor het geval ik iemand wilde versieren..
quote:secondhandsuus schreef op 01 februari 2012 @ 22:19:

[...]

Nou... Ik ging stappen. Nu ben ik een degelijke huismus...mét partner... Off the market zeg maar...

Maar ik werd dus nooit versiert... Ik had wel altijd slingers en balonnen bij me... Voor het geval ik iemand wilde versieren..

Misschien kwam je niet in de juiste tenten of had je net een te knappe vriendin?

@stout: je houdt wel van lekkere muziek trouwens :-)
Ik hou van heel veel lekkere dingen, muziek, eten, mevrouwen...
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 22:22:

[...]

Misschien kwam je niet in de juiste tenten of had je net een te knappe vriendin?

Ik denk gewoon dat ik veel te knap ben en jongens daarom niet op me af durfden te stappen. Zo van "die is zo knap, daar maak ik toch geen kans bij"

NOT!

I wish.... Of wished...
lekkere dingen: BAH

quote:secondhandsuus schreef op 01 februari 2012 @ 22:26:

[...]

Ik denk gewoon dat ik veel te knap ben en jongens daarom niet op me af durfden te stappen. Zo van "die is zo knap, daar maak ik toch geen kans bij"

NOT!

I wish.... Of wished... Het helpt natuurlijk wel als je mooi bent maar knappe mensen hoeven niet per definitie sjans te hebben. Uiteindelijk gaat het inderdaad om uitstraling. En daar kun je zelf veel aan doen (zelfwaardering, happiness etc)
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 22:28:

[...]

Het helpt natuurlijk wel als je mooi bent maar knappe mensen hoeven niet per definitie sjans te hebben. Uiteindelijk gaat het inderdaad om uitstraling. En daar kun je zelf veel aan doen (zelfwaardering, happiness etc)Eensch....
is stout zijn volgende move aan het voorbereiden?
Het ligt ook een beetje aan je karakter denk ik.

Ik maak met iedereen wel een babbeltje, en als ik de indruk dat een vrouw mij niet zo leuk vind als ik haar.... dan denk ik, nou ja, zal wel een lesbienne zijn dan, en ga ik weer vrolijk verder.
quote:Vivamies schreef op 01 februari 2012 @ 22:31:

is stout zijn volgende move aan het voorbereiden?Ik zit qua moverij op jou te wachten eigenlijk.
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 22:31:

Ik maak met iedereen wel een babbeltje, en als ik de indruk dat een vrouw mij niet zo leuk vind als ik haar.... dan denk ik, nou ja, zal wel een lesbienne zijn dan, en ga ik weer vrolijk verder. Ik denk nou nooit dat een vent homo is als de interesse niet wederzijds is...
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 22:31:

Ik maak met iedereen wel een babbeltje, en als ik de indruk dat een vrouw mij niet zo leuk vind als ik haar.... dan denk ik, nou ja, zal wel een lesbienne zijn dan, en ga ik weer vrolijk verder.that's the right spirit!
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 22:32:

[...]

Ik zit qua moverij op jou te wachten eigenlijk.Ik ben van de oude stempel he,....beetje masseren he,...
Ik masseer die rimpelige stempel met alle plezier weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven