Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 2 februari 2012 om 16:11
Het klinkt voor mij super goed hoor Suus! 40kg jeetje, ik denk dat ik dat twee keer in de lucht kan krijgen en dan is het klaar (lastig schatten) Heb echt de kracht van een vaatdoek. Verloor ook bijna altijd met stoeien 
Ik kan wel iemand van 70kg rondfietsen, telt dat ook?
Ik kan wel iemand van 70kg rondfietsen, telt dat ook?
donderdag 2 februari 2012 om 16:46
[quote]robertnederland schreef op 02 februari 2012 @ 13:28:
[...]
Nu heb je kennelijk een ondergrens (marge) van acht jaar. Over tien jaar zou je waarschijnlijk een man van 34, 35 jaar niet automatisch afwijzen. Dan is je marge toch met drie, vier jaar toegenomen. Heeft niet alleen met gevoel te maken, maar ook met wiskunde: absolute en relatieve verschillen.[/quote]
Exacte vakken waren nooit mijn sterkste kant..
[...]
Nu heb je kennelijk een ondergrens (marge) van acht jaar. Over tien jaar zou je waarschijnlijk een man van 34, 35 jaar niet automatisch afwijzen. Dan is je marge toch met drie, vier jaar toegenomen. Heeft niet alleen met gevoel te maken, maar ook met wiskunde: absolute en relatieve verschillen.[/quote]
Exacte vakken waren nooit mijn sterkste kant..
donderdag 2 februari 2012 om 16:50
quote:secondhandsuus schreef op 02 februari 2012 @ 16:41:
Heb ff superheet gedoucht... Nu in kloffie en kaboutersloffen, metallica live in nimes aan het kijken.
Terwijl vriend aquarium schoonmaakt... Dus alhoewel dit een quasiflirttopic is... Kan ik niet flirten nu... Damn...
Maakt niet uit.
Ik ga zometeen weer even naar de sportschool. Dat lichaam blijft niet vanzelf strak en gespierd . Misschien tot vanavond en anders vast tot later. Bij Albert Heijn kun je Max Havelaarkoffie kopen.
Heb ff superheet gedoucht... Nu in kloffie en kaboutersloffen, metallica live in nimes aan het kijken.
Terwijl vriend aquarium schoonmaakt... Dus alhoewel dit een quasiflirttopic is... Kan ik niet flirten nu... Damn...
Maakt niet uit.
Ik ga zometeen weer even naar de sportschool. Dat lichaam blijft niet vanzelf strak en gespierd . Misschien tot vanavond en anders vast tot later. Bij Albert Heijn kun je Max Havelaarkoffie kopen.
donderdag 2 februari 2012 om 16:52
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 14:58:
Mijn moeder bracht mij uit..En vele andere mooie vrouwen zijn in dat jaar uitgebracht: Kate Winslet, Katja Schuurman, Anouk, Angelina Jolie, Mila Jovovich, Charlize Theron, Marion Cotillard, Drew Barrymore etc, lijst is erg lang. Dus ja, 1975 was een prima jaar.
Mijn moeder bracht mij uit..En vele andere mooie vrouwen zijn in dat jaar uitgebracht: Kate Winslet, Katja Schuurman, Anouk, Angelina Jolie, Mila Jovovich, Charlize Theron, Marion Cotillard, Drew Barrymore etc, lijst is erg lang. Dus ja, 1975 was een prima jaar.
donderdag 2 februari 2012 om 16:52
donderdag 2 februari 2012 om 16:54
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 16:52:
[...]
En vele andere mooie vrouwen zijn in dat jaar uitgebracht: Kate Winslet, Katja Schuurman, Anouk, Angelina Jolie, Mila Jovovich, Charlize Theron, Marion Cotillard, Drew Barrymore etc, lijst is erg lang. Dus ja, 1975 was een prima jaar.Verdomme, die lopen dus ook al 36 jaar rond op de wereld, en ik ben nog niet verder gekomen als een gesprekje van 3 minuten met Katja..
[...]
En vele andere mooie vrouwen zijn in dat jaar uitgebracht: Kate Winslet, Katja Schuurman, Anouk, Angelina Jolie, Mila Jovovich, Charlize Theron, Marion Cotillard, Drew Barrymore etc, lijst is erg lang. Dus ja, 1975 was een prima jaar.Verdomme, die lopen dus ook al 36 jaar rond op de wereld, en ik ben nog niet verder gekomen als een gesprekje van 3 minuten met Katja..
donderdag 2 februari 2012 om 16:55
donderdag 2 februari 2012 om 17:00
Er schiet mij een nieuw voorbeeld te binnen van een leuke flirt. Ik was vorige zomer een dag in Gent. We gingen ergens wat drinken en daar werkte een heel aantrekkelijke ober. Hij had ook een erg charmant vlaams accent wat het geheel nog beter maakte. Hij bleef maar naar me kijken steeds als hij er langs kwam met een bestelling. Uiteindelijk lachte hij een keer heel lief vanachter de bar naar me. Ik kreeg het er helemaal warm van maar heb wel even op mijn liefst terug gelachen. Helaas moest ik gaan omdat de rest van de groep weg wilde.
donderdag 2 februari 2012 om 17:24
Jaa jongens, nou moet ik toch wel even ingrijpen als scheidsrechter, want nu komen er verhalen van 'lief glimlachen' maar dat vind ik toch geen versierpoging hoor. Er dient toch enige verbaal, schriftelijk of fysiek contact plaats te hebben gevonden, anders telt het niet! Helaas!
Verhaaltjes over glimlachen en oogcontact zijn me iets te zoetsappig en te weinig actie
Verhaaltjes over glimlachen en oogcontact zijn me iets te zoetsappig en te weinig actie