Oorpiercing bij jonge kids
zaterdag 6 juni 2009 om 11:03
n.a.v. het oorbellen topic...
Een raar iets...mensen die hun baby's oren laten piercen...Zie je zo'n leuk klein meisje, maar al wel met oorbellen in.
Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind het niet kunnen. Ten eerste zou het eigen keus moeten zijn van een persoon of hij/zij wel gaten in haar/zijn lijf wil. Dus ik zou wachten tot het kind er zelf om vraagt.
Ben benieuwd wat jullie vinden.
Een raar iets...mensen die hun baby's oren laten piercen...Zie je zo'n leuk klein meisje, maar al wel met oorbellen in.
Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind het niet kunnen. Ten eerste zou het eigen keus moeten zijn van een persoon of hij/zij wel gaten in haar/zijn lijf wil. Dus ik zou wachten tot het kind er zelf om vraagt.
Ben benieuwd wat jullie vinden.
donderdag 2 februari 2012 om 19:29
donderdag 2 februari 2012 om 19:31
Kom op zeg....mishandeling....verminking...pfff. Ik kreeg ze zelf toen ik ruim twee was. Het deed helemaal geen pijn en ik voelde me enorm stoer omdat ik iets had wat grote mensen ook hadden. Ik herinner het me zelfs nog en heb er helemaal geen nare herinneringen aan. Ik zou het niet zo snel bij mijn dochter laten doen, maar dat is meer omdat het me bij zo'n klein meisje gewoon onpraktisch lijkt, net als andere sieraden.