nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
mdf: kwestie van fantasie

theeleut: eeeeeeuuhhh niet niet echt, maar was ook niet meer nodig want had alles al gedaan.

'nou ok, een klein knoopje, alhoewel ik daar nog niet helemaal klaar mee ben. oww en nog een, maar dat zijn allebei geen ernstige dingen (heb namelijk min of meer besloten dat ik toch maar es ff ga kijken of ik weer ergens zangles kan volgen en heb een vriendin uitgenodigd voor eten. geen idee waarom, maar ik vind koken voor 'anderen' best wel eng... stomme faalangst.......)

zit wel met 1 ding: ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven naar een Opera. een beetje nette kleding is wel gepast, maar twijfel over een lange zwarte rok of een zwart jurkje.....

soezie ik weet niet meer of jij het was die 'studeerde' voor faalangstexaminator? mijn her examen komt er aan (ongeveer over 2 weken) en het wordt idd. een faalangstexamen...

weet nog niet helemaal wat ik moet verwachten maar denk wel dat het een erg goed idee is dat ik dat doe ipv gewoon examen (met de kans dat ik die examinator van de vorige x weer krijg. tenzij jullie hem echt uit het raam gegooid hebben )
Alle reacties Link kopieren
In Nederland mag je gewoon een beetje netjes naar de opera. Je hoeft niet in gala (ik denk zelfs dat je redelijk wat opzien baart als je in gala gaat). Het publiek is meestal gekleed tussen een sollicitatiegesprek en een kerstoutfit in.

MissP, jouw vriend komt toch vaak laat thuis? Mijn liefje was vannacht doorzakken bij een vriend. Dat gun ik hem van harte en ik hoop dat hij het leuk had (er komt veel drank en sigaretten bij kijken, terwijl hij normaal niet rookt en minder drinkt dan ik ). Het probleem is dat ik wakker lig totdat hij thuis is. Dat was vannacht 4.30. Het interesseert mij dus niet dat hij tot 4.30 weg is, maar ik vind het wel waanzinnig irritant dat ik wakker lig. Heb jij nog tips?
op zn huidige werk niet zo vaak aangezien hij over het algemeen dagdiensten draait. als er een feessie is en hij moet buffet draaien wel.

gister was het een uur of 11, heel soms ook wel later.

ik herken het, ik slaap ook onrustig als hij nog niet in bed lig, komt ook omdat hij mijn straalkacheltje is

tips; een ander straalkacheltje aanschaffen
Bedoel je dat ik er een tweede vent bij moet zoeken voor die paar keer dat de eerste er niet is? Dat is wel veel gedoe...

Ik ga volgende keer vragen of hij toch een soort van tijd wil zeggen en smsen als het later wordt. Misschien helpt dat. En vragen of hij daar blijft slapen als ik de volgende dag moet optreden (zoals vandaag...)

En huishouden en ik zijn zoals kennissen: Prima als wij elkaar af en toe tegen komen, maar vooral niet te vaak.
MP, helaas studeer ik nog niet voor faalangstexaminator, maar het is wel mijn droombaan. Ben nu nog 'maar gewoon' instructeur. Maar tijdens faalangst examen is overal gewoon wat meer tijd voor. En de examinator kan beter omgaan met faalangstige mensen, ze stellen je meer op je gemak. Het kan ook best zijn dat er tijdens het examen even pauze wordt gehouden om je even tot rust te laten komen. Ik denk dat het voor mensen die echt zakken door faalangst, een flinke meerwaarde heeft. Zeker te adviseren dus!

Okee, nu snel stoppen met nuttige info. Heb nog wat nutteloze info gelukkig (voor ik er hier afgegooid wordt, of erger, lekgeprikt). Heb net 3km hardgelopen, en was bijna een minuut sneller dan de vorige keer!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Goed gedaan Soezie! Heb je een bepaald doel voor ogen qua lopen?

Isa, ik weet niet of dat bij mannen zo werkt qua tijd afspreken. Theeman smst dan dat hij er 'zo' aan komt. Zo is bij hem dan rustig nog drie uur later....

MP: denk aan de banaan voor je examen!
ik had me dat al voorgenomen, als ik de 1e x zou zakken zou ik de 2e x een faalangstexamen aanvragen.

ben wel klaar met die stomme faalangst.

bijv. as woensdag komt er een vriendinnetje eten. eigenlijk durf ik dat niet en heb ik de neiging me eruit te lullen. geen idee waarom want ik kan prima koken.

ik heb besloten dat ik het gewoon ga doen, dus eigenlijk wel weer een knoopje doorhakken...

de opera gister was helemaal top. qua kleding: ik had een jurkje aan, meer was echt niet nodig geweest. heb genoeg combi's gezien dat ik dacht 'dat doe je toch niet aan naar een opera' (ja idd. spijkerbroek) ook wel nette kleding, 2 dames in het lang. die waren dan ook de enige
goeiemoggel.....

de 30+kaas die ik zit te eten is vrij smerig.

lijkt wel plastic....
Eetsmakkelijk, en volgende keer die kaas niet meer kopen
Ik ben ook echt niet van de light producten. Als ik eet wil ik dat het smaakt. Dan eet ik maar gewoon wat minder. Hier dus geen 30+ kaas of light frisdrank of 30% minder vet chips, nee hoor! Gewoon de normale ongezonde zooi .

Vroeger had ik wel die plakjes 20+ kaas van de slankie (toch?) maar dat was echt net een plastic lapje. Er zitten dan ook nog van die plasticjes tussen, volgens mij merk je dat niet eens als je die vergeet er tussenuit te halen .
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ik eet altijd 30+kaas, tegenwoordig is het allemaal lang niet meer zo plastic (vooral niet een stuk)

maar soms koop ik wel is van die goedkope, die zijn niet te vreten.......

lightchips en lightpindakaas is niet te vreten, dat haal ik ook niet meer. (zeker die pindakaas niet. ik ben echt een pindakaasmonster... ik ga dood zonder dat spul )

volgende week 4!!!!!!!! uur rijles ivm examen.

vond het wat veel, maar van de andere kant wil ik dat examen nu wel ff halen...... (zeg de dag niet......)
Da's veel rijden...Maar vast heel goed voor je! Ik was het op een gegeven moment helemaal zat. Dat was het goede moment om examen te doen.

Leuk dat je van de opera hebt genoten. De mensen die in spijkerbroek komen, zijn vaak vrienden van de musici (ook musici). Die doen dan heel cool alsof het niet bijzonder is om naar een voorstelling te gaan. Ik vind het toch ook wel leuk om mij netjes aan te kleden en er iets speciaals van te maken.

@Soezie: volgens mij is het nu al heel fijn om jou als 'gewone' examinator te hebben. Begrip voor mensen en hun zenuwen enzo.

Rennen jullie ook met de sneeuw? Ik had me vanochtend helemaal gekleed op de kou en wilde op de fiets stappen, toen ik de sneeuw zag. Ik ben doodsbang om onderuit te gaan, dus ik heb lekker warm op de tram staan wachten.
wat, joggen? no thanks........gewoon rennen ook niet handig want is glad.

brommertje heeft een weekje vakantie

verder heb ik het koud....
@ Mp en Oetl , jullie komen aardig in de buurt met je telemarketing, maar ik verkoop niks.

@ Mp, die kaas is idd net plastic. De enige 30+ kaas is die met komijn erin, maar daar moet je dan van houden.

Verder een drukke week gehad;

zondag met de mannen weg geweest

maandag met de kleine man een dag weg

dinsdag naar consultatiebureau geweest (zoon doet het voorbeeldig, volgende maand voor zijn inentingen, dat vind ik nu al niet leuk)

woensdag bezoek gehad

vandaag bij de HA geweest (niks ernstigs, maar moet wel dinsdag terug voor een kleine chirurgische ingreep).

De rest van vandaag en morgen doen we niks (hooguit een boodschapje).
niet alle 30+ kaas is plastic hoor!

tegenwoordig is er ook wel lekkere.

grrrrrrrrrrr waarom gaat alles hier stuk de laatste weken?

nou is de vaatwasser naar zn grootje...

net ff afgewassen en een paar monteurs gebeld, morgen komt er eentje.

best wel een luxe probleem, mjah.....
ik heb niet eens een vaatwasser, MP, nou ja die van mij heet eigenlijk MDFman

Hier heerlijk uitgerust vanmiddag; zoon lag lekker bij mij in bed te slapen, ik heb er heerlijk verliefd naar liggen kijken.
Hier echt drukker dan druk... Ben zo blij met mijn robotjes, ondanks dat ik de afgelopen dagen niet eens de tijd heb gehad ze aan te zetten... Echt belachelijk druk. Nu rolt sipje door het huis en zorgt ervoor dat de vloer weer pluisjesvrij is.

Ben nog steeds verliefd op mijn kindjes, ondanks dat ik ze vandaag tussendoor wel eens flink achter het behang wilde plakken. Ik heb wel het idee dat ze er last van hebben dat papa niet thuis is. En anders ik wel. Ben blij als we weer compleet zijn.
Ah Soezie, je bent in je zware weken gekomen! Hopenlijk heb je ook wat steun aan sopje en sipje.....

Heb ook vaak 30+ kaas, maar vind normale volvette kaas wel echt veel lekkerder. Ga nu denk ik maar combi doen van 20+ smeerkaas en normale kaas :-)

MDF: wat ben je heerlijk aan het moederen. Theeman was er vannacht niet, theekinderen waren erg vroeg wakker (6.00). Heeft eerst peuterdochter naast me gelegen tot ze teveel wakker was. Daarna heeft theebaby lekker naast me gelegen. Lekker elkaars handje vasthouden en toen viel de kleine man weer in slaap.

Heb dan na 1 avond en ochtend en nog een avond met werk en 2 kinderen erg veel bewondering voor alleenstaande moeders. En ook voor Soezie :-)

Verder moet ik nu eigenlijk was uit de machine halen, was opvouwen en benen epileren. Nergens zin in.....
O ja, MDF, je werkt in een callcenter, maar dan inbound! Jij helpt mensen die bellen met vragen over hun verzekering......?
@ Oetl, je word heeeeeeeeeeeeeeet!! Idd callcentre, maar ik mis nog het (koninklijke) belletje en dan ben je er.

@ Soezie, fijn dat Sipje en Sopje goed helpen! Hoe is het met je man? Kun je wel op bezoek? En mogen de kinderen ook mee?

Hier ook bewondering voor de alleenstaande ouders hoor, ben erg blij dat man ook voor zoon zorgt. Al is het maar in de avonden dat ik op tijd mijn slaap kan halen of een luier verschonen. Morgen wordt een lekker dagje thuis zijn met zoon. Alleen de was moet dan gedaan worden.
MDF, gaat goed met mijn man. Hij moet nog onder het mes, dat gaat over een week gebeuren. Nu is echt nog voorbereiding op de operatie. Ik mag wel op bezoek komen, ook wel samen met de kindjes, maar omdat hij op minimaal 1,5 uur rijden in het ZH ligt kan dat helaas niet zo vaak. Komende zondag ga ik weer. Gelukkkig hebben we vaak contact! Lang leve internet...

Nu snel slapen, morgen gaat de wekker weer om zes uur...
Hier ook bedtijd!

Zoon is al in dromenland, dus ik ga nu ook.

Slaap lekker!
Aaaahhhh, al die lieve kinderverhalen (met 'achter het behangplak' moment er bij). Ik zou me bijna gaan bedenken (daarbij heb ik nooit nooit gezegd. Alleen nu niet).
bleeeeeeeehhh smeerkaas lust ik niet (en mag ik ook niet want lactose. moet toch binnenkort maar weer es wat pilletjes halen aangezien uit eten een drama is als je lactose intolerant bent....mocht vorige week bij de opera bijna de zaal niet meer in omdat ik ivm mn darmpjes echt ff naar de wc moest, grrrrrrr)

Isa: jij ook niet van de kindjes? gelukkig want ik begon me al erg alleen te voelen en zat al te denken om dit topic te laten boycotten

ik heb echt niks tegen mensen die kids hebben of willen alleen ik voel me dan toch best wel alleen met mijn niet-kinderwens

(de volgende die gaat komen met 'dat komt nog wel' die krijgt een laptop of kaars of kat tegen zijn hoofd.....)
@ Isa, neem een voorbeeld aan mijn schoonzus; die zei; ik wil nooit trouwen en ook geen kinderen. Inmiddels getrouwd en 2 kinderen, haha

@ MP, voor mij hoef je ook echt geen kinderwens te hebben hoor. Ik snap dat best dat niet iedereen erop zit te wachten. En soms kan je als een blad aan de boom omslaan hoor. En als het niet is, vind ik het ook best. Ik vergelijk het met voetbalkijken. De een vindt dat horror en de ander blijft ervoor thuis.

Wel lastig die lactose-intolerantie. Kan me voorstellen dat je niet zomaar ergens iets durft te eten.

Hier een luie dag; ik loop nog in mijn pyjama rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven