ervaring met clitpiercing?
woensdag 27 oktober 2010 om 15:27
Hallo,
Ik wil graag een clitpiersing laten plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Doet het pijn en kan ik daarna gewoon alles weer doen? En voegt het iets toe aan je sexleven? Wat raden jullie mij juist aan of af en zijn er nog tips om dan met een piersing lekkere sex te hebben?
Een heleboel vragen maar voor mij erg belangrijk want ik zie er wel tegen op om hem te laten plaatsen.
Liefs Suus
Ik wil graag een clitpiersing laten plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Doet het pijn en kan ik daarna gewoon alles weer doen? En voegt het iets toe aan je sexleven? Wat raden jullie mij juist aan of af en zijn er nog tips om dan met een piersing lekkere sex te hebben?
Een heleboel vragen maar voor mij erg belangrijk want ik zie er wel tegen op om hem te laten plaatsen.
Liefs Suus
vrijdag 3 februari 2012 om 19:02
vrijdag 3 februari 2012 om 19:04
quote:martin81 schreef op 03 februari 2012 @ 19:02:
Zou je daar nou als arts op voorbereid worden in je opleiding?
Als je een oudere gynaecoloog treft, dan denkt hij misschien dat hij een unieke aandoening constateert en dringt het pas na enige tijd tot hem door dat het om een bewust geplaatst stukje metaal gaat.Nou....Wat denk je zelf?
Zou je daar nou als arts op voorbereid worden in je opleiding?
Als je een oudere gynaecoloog treft, dan denkt hij misschien dat hij een unieke aandoening constateert en dringt het pas na enige tijd tot hem door dat het om een bewust geplaatst stukje metaal gaat.Nou....Wat denk je zelf?
vrijdag 3 februari 2012 om 19:16
quote:martin81 schreef op 03 februari 2012 @ 19:02:
Als je een oudere gynaecoloog treft, dan denkt hij misschien dat hij een unieke aandoening constateert en dringt het pas na enige tijd tot hem door dat het om een bewust geplaatst stukje metaal gaat.
Pfff wat denk je nu zelf?
Van welke planeet kom jij??
Als je een oudere gynaecoloog treft, dan denkt hij misschien dat hij een unieke aandoening constateert en dringt het pas na enige tijd tot hem door dat het om een bewust geplaatst stukje metaal gaat.
Pfff wat denk je nu zelf?
Van welke planeet kom jij??
vrijdag 3 februari 2012 om 19:22
Maar goed intressante nieuwe discussie hoor, maar nu heb ik nog steeds geen tips over het zelf uitdoen en weer indoen van de piercing. Ik wilde hem ook de middag daarvoor al uit doen (ben daarna tot de afspraak in het ziekenhuis druk bezig) en dan is hij er dus bijna 24 uur uit, hopen dus dat hij niet zo heel snel dichtgroeit, alhoewel me dat sterk lijkt na 3 jaar.
vrijdag 3 februari 2012 om 20:26
@Bescuitje, Volgens mij groeit het niet zo snel dicht hoor..., je zou je piercing ook tijdelijk kunnen laten wisselen voor een kunststof exemplaar, sommige ziekenhuizen doen het, anders je piercer ff vragen.
Of jij je piercing zelf kan wisselen ligt denk ik aan je sierraad, als je een staafje hebt is het denk ik enkel een balletje los draaien.
Ik zelf heb een ringetje die klemt zich zelf, dus ik begin er niet aan om die zelf te wisselen. (komt bij ik heb een triangle die zit vind ik zelf te diep om zelf mee te klooien)
Dan de vraag, zou jij je piercing "daar" laten zitten voor dokter bezoek.
Antwoord is JA.
Volgens mij zijn ze wel wat gewend hoor, ik heb er bij het plaatsen van mijn spiraaltje en een uitstijkje maken, nog nooit een reactie of opmerking over gehad.
Greetz Merel
Of jij je piercing zelf kan wisselen ligt denk ik aan je sierraad, als je een staafje hebt is het denk ik enkel een balletje los draaien.
Ik zelf heb een ringetje die klemt zich zelf, dus ik begin er niet aan om die zelf te wisselen. (komt bij ik heb een triangle die zit vind ik zelf te diep om zelf mee te klooien)
Dan de vraag, zou jij je piercing "daar" laten zitten voor dokter bezoek.
Antwoord is JA.
Volgens mij zijn ze wel wat gewend hoor, ik heb er bij het plaatsen van mijn spiraaltje en een uitstijkje maken, nog nooit een reactie of opmerking over gehad.
Greetz Merel