tupperware spullen voor baby's?
woensdag 5 maart 2008 om 11:48
woensdag 5 maart 2008 om 12:28
Mengbekers zijn ook ideaal voor het aanlengen van poedermelk en het in voorraad maken en bewaren van flesvoeding (inhoud voor de fles zit in dan in de mengbeker) in de koelkast.
Ook hebben ze kleine transparante bakjes met een deksel en extra ronde opening. De bakjes zijn binnenin opgedeeld in 3 vakjes die je kunt vullen met een afgemeten hoeveelheid poedermelk; ieder vol vakje is dan de afgemeten hoeveelheid voor 1 flesvoeding.
En volgens mij heeft tupperware ook bewaarkokers voor het koud- danwel warm houden van flesvoeding.
Tupperware is wel prijzig hoor, maar wel duurzaam tegelijkertijd. Schaf in ieder geval niet meer aan dan je denkt nodig te hebben .
Ook hebben ze kleine transparante bakjes met een deksel en extra ronde opening. De bakjes zijn binnenin opgedeeld in 3 vakjes die je kunt vullen met een afgemeten hoeveelheid poedermelk; ieder vol vakje is dan de afgemeten hoeveelheid voor 1 flesvoeding.
En volgens mij heeft tupperware ook bewaarkokers voor het koud- danwel warm houden van flesvoeding.
Tupperware is wel prijzig hoor, maar wel duurzaam tegelijkertijd. Schaf in ieder geval niet meer aan dan je denkt nodig te hebben .
woensdag 5 maart 2008 om 12:30
http://www.tupperware.nl/images/L45509_Tiwi_art.jpg
dit bijvoorbeeld boven zijn wel handige dingetjes
dit bijvoorbeeld boven zijn wel handige dingetjes

maandag 23 maart 2009 om 11:21
Hey littleme,
Het was niet specifiek voor baby's maar een algemene, al moet ik zeggen dat ze wel veel handige dingen hebben die je ook gebruikt bij het maken van hapjes en het bewaren van fruit enzo.
Ik denk dat als je een party wil je je kunt aanmelden op de tupperware site. Dan zal er wel een consulent een afspraak met je maken.
Het was niet specifiek voor baby's maar een algemene, al moet ik zeggen dat ze wel veel handige dingen hebben die je ook gebruikt bij het maken van hapjes en het bewaren van fruit enzo.
Ik denk dat als je een party wil je je kunt aanmelden op de tupperware site. Dan zal er wel een consulent een afspraak met je maken.
maandag 23 maart 2009 om 13:27
Ik heb ooit een zuigfles van Tupperware aangeschaft en dat is een onding! De speen paste er niet goed op dus hij lekte. De bewaarbakjes zijn wel handig voor fruit e.d. en sluiten goed af, maar de Via-bekers van Avent die Fleur bedoelt zijn ook heel handig, ik heb deze gebruikt om fruit-en groente hapjes in te vriezen. Flesvoeding mag je niet meer voor een hele dag klaarmaken dus die mengbeker is geen optie daarvoor. Die bakjes met 3 vakjes krijg je vaak al in die babydozen of koop je voor 2 euro bij Prenatal of Hema dus die zou ik niet van Tupperware kopen. Wat ik wel heel fijn vind van Tupperware is een magnetronschaal, om bijv. snel groente in te bereiden, die heb ik echt dagelijks gebruikt (is nu helaas kapot gevallen), maar die zijn echt heel prijzig.

maandag 23 maart 2009 om 21:01
Ik bewaarde de gekolfde melk gewoon in ......... 130 ml babyflesjes. Niets gemakkelijker dan dat. Ze kunnen gewoon rechtop in het vriesvakje van je koelkast.
En ook een stuk goedkoper dan Tupperware, gewoon een voorraad inslaan bij DA / Kruidvat / Hema, whatever. Als je tekort komt kun je makkelijk wat bijkopen, ipv moeten bestellen.
En ook een stuk goedkoper dan Tupperware, gewoon een voorraad inslaan bij DA / Kruidvat / Hema, whatever. Als je tekort komt kun je makkelijk wat bijkopen, ipv moeten bestellen.