tupperware spullen voor baby's?

05-03-2008 11:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een tupperware party bij een vriendin en ik ben 33 weken zwanger van mijn eerste kindje. Nu heb ik wel eens gehoord dat ze van tupperware ideale spulletjes voor de baby hebben maar ik heb geen idee wat? Hebben jullie tips voordat ik me morgen vanalles laat aansmeren?
De rietjes-beker van tupperware is geweldig. Niet voor een baby natuurlijk, maar voor een eigenwijze peuter en kleuter super.
Mengbekers zijn ook ideaal voor het aanlengen van poedermelk en het in voorraad maken en bewaren van flesvoeding (inhoud voor de fles zit in dan in de mengbeker) in de koelkast.

Ook hebben ze kleine transparante bakjes met een deksel en extra ronde opening. De bakjes zijn binnenin opgedeeld in 3 vakjes die je kunt vullen met een afgemeten hoeveelheid poedermelk; ieder vol vakje is dan de afgemeten hoeveelheid voor 1 flesvoeding.

En volgens mij heeft tupperware ook bewaarkokers voor het koud- danwel warm houden van flesvoeding.

Tupperware is wel prijzig hoor, maar wel duurzaam tegelijkertijd. Schaf in ieder geval niet meer aan dan je denkt nodig te hebben .
http://www.tupperware.nl/images/L45509_Tiwi_art.jpg

dit bijvoorbeeld boven zijn wel handige dingetjes
Weet je wat ook handig is, van die kleine bakjes, voor straks als je kindje eerste hapjes gaat krijgen of om een koekje mee te nemen. Ik bedoel van die bakjes waar je net een appeltje geschilt en al in kan meenemen.
Die kun je ook heeeeeeeeeel handig in die bakjes van Avent doen, voor gekolfde melk (minder lelijk en ook goedkoper denk ik).
Die bakjes met 3 vakken om poedermelk in te doen krijg je toch ook meestal al in zo'n babydoos? Volgens mij hebben wij er zelfs 2 uit verschillende dozen gekregen.

Ik zie dat jullie het over een tupperware party met baby producten hebben??

Dit spreekt mij wel erg aan en lijkt me erg leuk om dit ook eens te doen met vriendinnen. Weten jullie waar ik dit kan vinden? Welke organisaties ik moet benaderen?
Hey littleme,

Het was niet specifiek voor baby's maar een algemene, al moet ik zeggen dat ze wel veel handige dingen hebben die je ook gebruikt bij het maken van hapjes en het bewaren van fruit enzo.

Ik denk dat als je een party wil je je kunt aanmelden op de tupperware site. Dan zal er wel een consulent een afspraak met je maken.
Ik heb ooit een zuigfles van Tupperware aangeschaft en dat is een onding! De speen paste er niet goed op dus hij lekte. De bewaarbakjes zijn wel handig voor fruit e.d. en sluiten goed af, maar de Via-bekers van Avent die Fleur bedoelt zijn ook heel handig, ik heb deze gebruikt om fruit-en groente hapjes in te vriezen. Flesvoeding mag je niet meer voor een hele dag klaarmaken dus die mengbeker is geen optie daarvoor. Die bakjes met 3 vakjes krijg je vaak al in die babydozen of koop je voor 2 euro bij Prenatal of Hema dus die zou ik niet van Tupperware kopen. Wat ik wel heel fijn vind van Tupperware is een magnetronschaal, om bijv. snel groente in te bereiden, die heb ik echt dagelijks gebruikt (is nu helaas kapot gevallen), maar die zijn echt heel prijzig.
De Tupperware wasemmer
Ja, de wasemmer. Geweldig ding
Ik bewaarde de gekolfde melk gewoon in ......... 130 ml babyflesjes. Niets gemakkelijker dan dat. Ze kunnen gewoon rechtop in het vriesvakje van je koelkast.

En ook een stuk goedkoper dan Tupperware, gewoon een voorraad inslaan bij DA / Kruidvat / Hema, whatever. Als je tekort komt kun je makkelijk wat bijkopen, ipv moeten bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven