Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
vrijdag 3 februari 2012 om 20:03
quote:secondhandsuus schreef op 03 februari 2012 @ 11:15:
[...]
Dat zat ik me dus ook af te vragen..
Kwam even checken of mijjn forumflirt zich nog gemeld had, maar helaas...
Ik ga gewoon een forumflirttopic openen... Als ik vandaag nog op t forum kom... Druk druk druk!
Maar ben blij dat jij er weer bent pimpelmees!
En ik ben d'r weer even...
Enne... volgens mij speelt Robert nu hard-to-get!!
[...]
Dat zat ik me dus ook af te vragen..
Kwam even checken of mijjn forumflirt zich nog gemeld had, maar helaas...
Ik ga gewoon een forumflirttopic openen... Als ik vandaag nog op t forum kom... Druk druk druk!
Maar ben blij dat jij er weer bent pimpelmees!
En ik ben d'r weer even...
Enne... volgens mij speelt Robert nu hard-to-get!!
vrijdag 3 februari 2012 om 22:02
Leuk topic! Na een avondje stappen wandelde ik langs twee kerels. Eén van hen zei dat hij bij het eten van een hamburger steeds de broodjes weggooide. Waarom dan? Omdat hij houdt van een lekker stukje vlees (incluis de vette knipoog). Ze moesten me oprapen van het lachen.
Op een zwoele zomernacht stond ik op een boombal te dansen met mijn vriendin. Komt er een bezweette Marokkaan naar me toe die me al een half uur stond aan te gapen. Hij vond ik zo'n mooi haar had en wou toch wel één haartje van me hebben. Toen ik speurde naar een los haartje (wat moet je nou) nam hij mijn haar vast en begon het te kussen! Kon me niet snel genoeg uit de voeten maken.
Op een zwoele zomernacht stond ik op een boombal te dansen met mijn vriendin. Komt er een bezweette Marokkaan naar me toe die me al een half uur stond aan te gapen. Hij vond ik zo'n mooi haar had en wou toch wel één haartje van me hebben. Toen ik speurde naar een los haartje (wat moet je nou) nam hij mijn haar vast en begon het te kussen! Kon me niet snel genoeg uit de voeten maken.
vrijdag 3 februari 2012 om 22:10
Hahaha mooi Elianora!
Doet me denken aan heel lang geleden, ik was een jaar of 20 en liep met mijn moeder in Tunesie. Ergens in een overdekte winkelpassage kwam er een local naar me toe die uit volle borst vertelde dat ik de vrouw van zijn dromen was. Hij was niet opdringerig dus we vonden het erg leuk.
En dat doet me weer denken aan een paar jaar erna toen ik met dezelfde moeder (heel charmant) in kreta was met een stel vriendinnen. We waren gaan stappen en de bareigenaar vond mijn moeder wel wat, met als gevolg de hele avond gratis drank
Het is nooit wat geworden tussen mijn moeder en die kerel
Doet me denken aan heel lang geleden, ik was een jaar of 20 en liep met mijn moeder in Tunesie. Ergens in een overdekte winkelpassage kwam er een local naar me toe die uit volle borst vertelde dat ik de vrouw van zijn dromen was. Hij was niet opdringerig dus we vonden het erg leuk.
En dat doet me weer denken aan een paar jaar erna toen ik met dezelfde moeder (heel charmant) in kreta was met een stel vriendinnen. We waren gaan stappen en de bareigenaar vond mijn moeder wel wat, met als gevolg de hele avond gratis drank
vrijdag 3 februari 2012 om 22:13
ojaaahoor,..daar komen de verhalen weer: ik werkte ooit als bijbaantje in een discotheek. De bedrijfsleider was ietsje ouder dan ik en had een relatie. Maar op enige nacht na het schoonmaken (iedereen moest meehelpen altijd), trok hij me de bezemkamer in om,..tja ik weet niet wat want ik vond het geen goed idee
vrijdag 3 februari 2012 om 22:16
nou stout, tijdens dezelfde vakantie zijn we 2x op hetzelfde terras gaan eten en ook daar vielen we goed in de smaak. De derde avond werden we met zijn 2en uitgenodigd om gratis aan te schuiven bij de eigenaar en zijn griekse vrienden. Dat was een mooie ervaring, lekker met je handen allerlei hapjes opeten die je niet kent maar uitermate lekker zijn. Het was allemaal heel relaxed. Misschien dat hij ons als soort uithangbord gebruikte, of dat ie het gewoon leuk vond tov zijn maten, ik weet het niet
vrijdag 3 februari 2012 om 22:19
Toen ik 16 was bezorgde ik cafetaria eten per brommer. Ik was het eerste meisje die dat deed in die tijd waar ik woonde. Met als gevolg vette fooien en mensen die expliciet naar mij vroegen om te bezorgen. Er was 1 jongen die altijd bestelde als ik moest werken. Soms vaker op 1 avond zelfs. Was een leuke tijd!! Volgens mij zag ik er toen helemaal niet zo super uit maja
vrijdag 3 februari 2012 om 22:20
vrijdag 3 februari 2012 om 22:26
Meelezer; vertel gerust jouw verhaal!!
Vele jaren geleden bij mijn eerste verre lange reis was er een behoorlijke spanning tussen de reisleider en mij. Het viel ook een beetje op omdat hij me bij alles hielp. Toch was het een rustige jongen. Ik vond hem eigenlijk niet leuk (om te zien) maar voelde me wel aangetrokken. Wist niet zo goed wat ik er mee moest en durfde ook niet zo goed. Na een week of 2, op een fantastische plek na behoorlijk wat borrels vroeg hij of hij met me mee naar het pension zou lopen (we logeerden in 2 verschillende pensions), de spanning was om te snijden en het hing helemaal in de lucht dat er gezoend zou gaan worden. En toch heb ik bedankt voor zijn aanbod Uiteindelijk ben ik daar wel blij mee want voor mij was het alleen een vakantiegevoel, en hij was echt een serieus type (en hij woonde ook daar, ook niet handig,..of juist wel?)
Vele jaren geleden bij mijn eerste verre lange reis was er een behoorlijke spanning tussen de reisleider en mij. Het viel ook een beetje op omdat hij me bij alles hielp. Toch was het een rustige jongen. Ik vond hem eigenlijk niet leuk (om te zien) maar voelde me wel aangetrokken. Wist niet zo goed wat ik er mee moest en durfde ook niet zo goed. Na een week of 2, op een fantastische plek na behoorlijk wat borrels vroeg hij of hij met me mee naar het pension zou lopen (we logeerden in 2 verschillende pensions), de spanning was om te snijden en het hing helemaal in de lucht dat er gezoend zou gaan worden. En toch heb ik bedankt voor zijn aanbod Uiteindelijk ben ik daar wel blij mee want voor mij was het alleen een vakantiegevoel, en hij was echt een serieus type (en hij woonde ook daar, ook niet handig,..of juist wel?)