Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 4 februari 2012 om 12:39
Helemaal on topic
maar nu even off topic: Lekker dat struinen he suus,..knap jij ook spullen op?
Nu weer on topic:
ik had een keer een 1e afspraakje met iemand die ik op een feest ontmoet had. Ik vond het erg spannend omdat het voor het eerst was dat iemand echt een stuk jonger was en ik vroeg me af waar we het over moesten gaan hebben. Vanaf het moment dat ik hem weer zag voelde het gelijk goed maar waarmee hij echt indruk gemaakt heeft, is door ongevraagd het restaurant te betalen (waar we al urenlang zaten)terwijl hij naar het toilet was(en terwijl ik wat meer centjes had dan deze student). Daarna zijn we nog lekker wezen feesten.
maar nu even off topic: Lekker dat struinen he suus,..knap jij ook spullen op?
Nu weer on topic:
ik had een keer een 1e afspraakje met iemand die ik op een feest ontmoet had. Ik vond het erg spannend omdat het voor het eerst was dat iemand echt een stuk jonger was en ik vroeg me af waar we het over moesten gaan hebben. Vanaf het moment dat ik hem weer zag voelde het gelijk goed maar waarmee hij echt indruk gemaakt heeft, is door ongevraagd het restaurant te betalen (waar we al urenlang zaten)terwijl hij naar het toilet was(en terwijl ik wat meer centjes had dan deze student). Daarna zijn we nog lekker wezen feesten.
zaterdag 4 februari 2012 om 12:45
zaterdag 4 februari 2012 om 13:08
@ vivamies... Off topic... Ik knap zelden iets op, juist omdat ik de gebruikte staat wel erg mooi vind...
Laatst had ik wel een bureaulamp (Hala, +/- 1950) die erg vies was, en niet schoon en mooi te krijgen. Die heb ik helemaal opgeschuurd en opnieuw in de lak "gespoten"
Staat nu te pronken in de woonkamer...
Laatst had ik wel een bureaulamp (Hala, +/- 1950) die erg vies was, en niet schoon en mooi te krijgen. Die heb ik helemaal opgeschuurd en opnieuw in de lak "gespoten"
Staat nu te pronken in de woonkamer...
zaterdag 4 februari 2012 om 17:06
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 22:04:
Ja zeker mee eens! Ik vind het wel belangrijk dat het toch een béétje geloofwaardig is. Dat iemand je langer dan een halve seconde ziet voordat 'ie je ergens mee complimenteert, en dan liever niet met erogene zones :PEen man weet nu eenmaal in een halve seconde of hij met je naar bed wil of niet. Zo is het nu eenmaal. Ja, er is natuurlijk wel een twijfelgebied, maar langer kijken helpt niet om het zekerder te weten. Meer drinken wel meestal (bierbril), maar dat is wat anders.
Ja zeker mee eens! Ik vind het wel belangrijk dat het toch een béétje geloofwaardig is. Dat iemand je langer dan een halve seconde ziet voordat 'ie je ergens mee complimenteert, en dan liever niet met erogene zones :PEen man weet nu eenmaal in een halve seconde of hij met je naar bed wil of niet. Zo is het nu eenmaal. Ja, er is natuurlijk wel een twijfelgebied, maar langer kijken helpt niet om het zekerder te weten. Meer drinken wel meestal (bierbril), maar dat is wat anders.
zaterdag 4 februari 2012 om 17:09
zaterdag 4 februari 2012 om 17:28
Nou, wat ik dus zei, een kerel die voorbij fietste en me complimenteerde met kont (= erogene zone) terwijl ik een grote rugzak omhad. Dus hij kan die niet goed gezien hebben.
Complimenten voor tieten of kont van vreemden ben ik persoonlijk geen fan van.
Ten tweede gaat het er om dat iemand je eerst ten minste goed gezien heeft, voordat ie je mee uit vraagt. Anders kan het om even wie zijn. Als iemand anders daar zat, had diegene haar gevraagd, dat idee. Ik wil me wel enigzins speciaal voelen
Complimenten voor tieten of kont van vreemden ben ik persoonlijk geen fan van.
Ten tweede gaat het er om dat iemand je eerst ten minste goed gezien heeft, voordat ie je mee uit vraagt. Anders kan het om even wie zijn. Als iemand anders daar zat, had diegene haar gevraagd, dat idee. Ik wil me wel enigzins speciaal voelen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 4 februari 2012 om 19:19
ik zou ook niet blij zijn met zo'n compliment. Ik wil helemaal niet weten dat er (stiekem) geloerd wordt naar mijn kont. Dat is een, en de ander is dat die billen goed in die jeans uitkomen daarmee impliceer je dat ze in andere kleding weleens niet goed uit zouden komen,....
Wist je (etiquette) dat als je bij iemand gaat eten nooit mag zeggen "smakelijk eten" omdat je daarbij impliceert dat het eten weleens niet smakelijk zou kunnen zijn . Echt waar!
Wist je (etiquette) dat als je bij iemand gaat eten nooit mag zeggen "smakelijk eten" omdat je daarbij impliceert dat het eten weleens niet smakelijk zou kunnen zijn . Echt waar!
zaterdag 4 februari 2012 om 19:27
quote:Vivamies schreef op 04 februari 2012 @ 19:19:
Ja dat wist ik, ik weet ook uit ervaring dat je je niks aan moet trekken van dat etiquette gedoe.
Die oud geld families, dat is pas eng volk....
Volgens mij hebben jullie een verkeerde indruk van mijn kontpliment.
Ik bedoel ook niet, even er in knijpen en zeggen: Soooowwwww, lekkerrrrrr
Ik bedoel eerder: Ik durf het haast niet te zeggen.... maar ik vind jouw bilpartij er bijzonder appetijtelijk uit zien. Jij hebt zonder enige twijfel heel veel verstand van mode.
Ja dat wist ik, ik weet ook uit ervaring dat je je niks aan moet trekken van dat etiquette gedoe.
Die oud geld families, dat is pas eng volk....
Ik bedoel ook niet, even er in knijpen en zeggen: Soooowwwww, lekkerrrrrr
Ik bedoel eerder: Ik durf het haast niet te zeggen.... maar ik vind jouw bilpartij er bijzonder appetijtelijk uit zien. Jij hebt zonder enige twijfel heel veel verstand van mode.
zaterdag 4 februari 2012 om 19:31
quote:stout1975 schreef op 04 februari 2012 @ 19:27:
[...]
Ik bedoel eerder: Ik durf het haast niet te zeggen.... maar ik vind jouw bilpartij er bijzonder appetijtelijk uit zien. Jij hebt zonder enige twijfel heel veel verstand van mode.sorry hoor,..even een teiltje pakken :puke:
[...]
Ik bedoel eerder: Ik durf het haast niet te zeggen.... maar ik vind jouw bilpartij er bijzonder appetijtelijk uit zien. Jij hebt zonder enige twijfel heel veel verstand van mode.sorry hoor,..even een teiltje pakken :puke:
zaterdag 4 februari 2012 om 19:35