het kind als gadget?

03-02-2012 22:33 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ook dat kan tegenwoordig blijkbaar. Je neemt zo'n hummel en vervolgens dump breng je het na zo'n 6 - 12 weken naar de crash creche , want ja ,je carriere mag er toch niet onder lijden.

toch wel vervelend als achteraf lijkt dat er iets niet helemaal met het hummeltje in orde is. tja ach dat gebrek aan 24/7 moeder aandacht zal het zeker niet zijn. Wat vind jij ? Is dat nou wel zo verstandig? Een kind aan een wildvreemde toevertrouwen omdat er zonodig een tweede vakantie en een derde auto voor de deur moet staan.! of kies jij liever ook voor de arremoeie en geef jij je kind ook liever wat meer persoonlijke aandacht ipv het aan een wildvreemde over te laten met alle gevolgen van dien?
Nu valt het nog mee, maar met de ontwikkelingen in DNA-technologie zul je in de toekomst daadwerkelijk kinderen als 'gadget' krijgen. Je zult dan de keuze hebben tussen een ouderwets kind 'we zien wel wat er uit komt'. Of een vooraf te bepalen mooier, intelligenter en socialer exemplaar. Aan de hand van een keuzemenu, net als je nu je eigen koffie naar precies je eigen smaak bij Starbucks kunt bestellen.
quote:Mieomij schreef op 03 februari 2012 @ 23:40:

Of een vooraf te bepalen mooier, intelligenter en socialer exemplaar. Aan de hand van een keuzemenu, net als je nu je eigen koffie naar precies je eigen smaak bij Starbucks kunt bestellen.Da's mooi, met 1x per week een update om de bugs eruit te halen?
Da's mooi, met 1x per week een update om de bugs eruit te halen?

"na die laatste update rent ie gelukkig ook niet meer over de bank!"
Jenno's Knuffelparadijs was het toch? Er zit nu een ander kdv in, ik weet even niet meer van welke (grote) organisatie....
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
VickyP, 29 seconden geleden

Jenno's Knuffelparadijs was het toch? Er zit nu een ander kdv in, ik weet even niet meer van welke (grote) organisatie....

Ja die, paradijs ja. God, steeds als ik ook maar iets hoor of zie over die zaak krijg ik weer moordneigingen.

Impuls misschien?
quote:missy_acy schreef op 03 februari 2012 @ 23:46:

"na die laatste update rent ie gelukkig ook niet meer over de bank!"Precies, het blijft een gadget he?
Een kind naar keuze? Had ik toen moeten hebben, dan had ik mooi een onmaterialistisch exemplaar dat van afwassen houdt gekozen. Oh en het liefst met een paarse huidskleur, gewoon, voor de heb.
Paars? Dat is zo vorige eeuw! Mijne zijn zilver met n goud randje, 16 karaat.
Ik heb zo'n á là carte-kind. De ogen van mijn vader, mijn neusje, man's perfecte oren, mijn intelligentie omdat ik gedowndate heb, mijn schoonmoeders creativiteit en mijn broers voeten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:missy_acy schreef op 04 februari 2012 @ 00:02:

Paars? Dat is zo vorige eeuw! Mijne zijn zilver met n goud randje, 16 karaat.Ik ga qua kind toch liever voor de vintage look, maar verwisselbare pruiken zou ik zeer waarderen.
Nou, ben blij dat ze niet m'n broers voeten hebben!
Ik ga qua kind toch liever voor de vintage look, maar verwisselbare pruiken zou ik zeer waarderen."

O, die heb je! Bij de gen-winkel. Los te koop, of in setjes van 3.
Downdate, is dat niet zoiets als downgrade? Kun je goed de mist mee in gaan!
Mooi! Ik wil namelijk wel dat kinds haar bij mijn handtas past, en mijn handtas bij mijn outfit.

On topic:

TO, bij dit soort topics bekruipt mij altijd het gevoel dat de moeder in kwestie zichzelf voornamelijk wil bejubelen. "Kijk eens hoe goed IK het wel doe!! Jeeeeh voor mij!!! "
Nu weet ik wel hoe t komt dat ze nog Geen etiketjes hebben. Het gedowndate van manlief!
Zou ik m goed inpeperen als ik jouw was, Missy_Acy... Waar zat hij met zijn hoofd. En nu zit jij er mee
Ik ben een waardeloze moeder. Ik zit liever te forummen op de plee dan dat ik op mijn kind let. De hond is een uitstekende nanny, hij weet precies wanneer hij moet grommen.
Minny, dat heb ik ook hoor. Die eeuwige mama wedstrijd! Toen ik zwanger was van uk1 dacht ik: nu ga ik bij team-mama horen. Wist ik veel dat er niet 1 team wAs.
Is jouw hond ook zo waaks? Als uk wegrent haalt hond haar terug hoor. Op zich wel fijn, soms. Niet altijd.
Hier laat de kat kind uit, niet andersom. Lekker rustig. Oh ja, en eentje heb ik er helemaal weggedaan want die was defect. Ga er nog wel eens heen hoor, maar alleen omdat de omgeving dat verwacht en zo. Logisch.

Ja de mamaffia is hier behoorlijk aktief, maar het is erger geweest. Als je niet letterlijk 24/7 aan je kind vastgeplakt zit dan doe je het blijkbaar fout. Of zoiets.
quote:missy_acy schreef op 04 februari 2012 @ 00:10:

Nu weet ik wel hoe t komt dat ze nog Geen etiketjes hebben. Het gedowndate van manlief! wahahaha! Briljant!
De katten hebben nog niet ontdekt dat ze uk met hun klauwen kunnen verslaan. Kwestie van tijd, hoop ik. Zo ontaard als ik ben.
Ja, dat weet ik. Nou, ik zit aan ze vastgeplakt. Letterlijk, ze slapen zelfs vaak bij me in bed. En geloof me, ook dat is fout. Boeie. Mijn kinderen, mijn opvoeding. Of die van de hond.
quote:missy_acy schreef op 03 februari 2012 @ 23:46:

"na die laatste update rent ie gelukkig ook niet meer over de bank!"Ah....vandaar....ik heb die update nog niet gedaan!
Tassie: kidos 3.4 is goed!!!! Doen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven