Sneeuwdiertjes
zaterdag 4 februari 2012 om 14:42
zaterdag 4 februari 2012 om 15:19
mn bejaarde mechelse herder vind het helemaal niks ...
Vorig jaar met de sneeuw voelde hij zich spontaan weer een puppie.
Maar hij word nu echt oud (over drie maanden 16).
De sneeuw doet zeer aan zijn pootjes.
De laatste wandeling voor de nacht moet hij echt onder dwang mee, want als het aan hem ligt dan blijft hij op zn kussen liggen
Vorig jaar met de sneeuw voelde hij zich spontaan weer een puppie.
Maar hij word nu echt oud (over drie maanden 16).
De sneeuw doet zeer aan zijn pootjes.
De laatste wandeling voor de nacht moet hij echt onder dwang mee, want als het aan hem ligt dan blijft hij op zn kussen liggen
zaterdag 4 februari 2012 om 15:24
Wel leuk om te zien, voor alle poezeliefhebbers een extra waarschuwing om ze toch maar binnen te houden.
De dierenambulance vind heel vaak dode katten bij slootkanten, nadat de dieren het ijs zijn opgelopen, en niet meer terug konden, of door een wak heen waren gezakt, nadat ze opjacht waren gegaan op vogeltjes of andere dieren.
Dus kattenliefhebbers, hou de kat maar lekker warm binnen!
De dierenambulance vind heel vaak dode katten bij slootkanten, nadat de dieren het ijs zijn opgelopen, en niet meer terug konden, of door een wak heen waren gezakt, nadat ze opjacht waren gegaan op vogeltjes of andere dieren.
Dus kattenliefhebbers, hou de kat maar lekker warm binnen!
zaterdag 4 februari 2012 om 17:06
wat een leuke foto's! mijn katten hadden gisteren hun allereerste 'sneeuwervaring'! ze vonden het maar doodeng. 1 durfde er niet eens, en de ander dacht ik neem even de buitenroute (langs de heg en de muur) en later zag je hem echt zo stilstaan, kijken en denken van wacht even het ligt gewoon overal.. heel grappig!
zaterdag 4 februari 2012 om 18:59
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 februari 2012 @ 18:39:
Nee, die vogel is van zijn tak afgevroren.
dat snap ik nou nooit zo...ook al die zwanen en eenden die vast gevroren zitten.
Ben ze vanmorgen maar brood gaan geven vandaag zodat ze zich wel even zouden bewegen en heb in de gaten gehouden of er overal beweging in zat.
Sommige zaten echt al een beetje vastgevroren.
Nee, die vogel is van zijn tak afgevroren.
dat snap ik nou nooit zo...ook al die zwanen en eenden die vast gevroren zitten.
Ben ze vanmorgen maar brood gaan geven vandaag zodat ze zich wel even zouden bewegen en heb in de gaten gehouden of er overal beweging in zat.
Sommige zaten echt al een beetje vastgevroren.
zaterdag 4 februari 2012 om 19:26
Hier helaas, geen mooie foto's. Wel een slechte foto van een opgelapt exemplaar bonte specht. Was tegen het raam aangevlogen en lag apegapend buiten koud te worden, dus even op laten warmen en op adem laten komen en daarna weer de vrijheid gegeven.
En de kat die nooit de kattenbak gebruikt doet dat nu wel....maar dat mag ik niet vastlggen want ze is er echt boos over als ze met haar hoofd buiten de bak haar behoefte zit te doen.
En de kat die nooit de kattenbak gebruikt doet dat nu wel....maar dat mag ik niet vastlggen want ze is er echt boos over als ze met haar hoofd buiten de bak haar behoefte zit te doen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!