Sneeuwdiertjes
zaterdag 4 februari 2012 om 19:50
zaterdag 4 februari 2012 om 20:40
Vind zichzelf ontzettend zielig, want om 6 uur vanmorgen ging de deur open en dan "moet" hij eruit. Ja, ze kunnen er wel in.... Maar toch....Zielig vind hij zichzelf wel.
Zijn broer waagde zich ook even buiten....
En eentje van 2 jaar terug. De blik van de zwart witte bij zijn eerste echte sneeuw. Hij vind het maar niets,
zaterdag 4 februari 2012 om 23:43
Leuk topic! Ik krijg poes ook met geen stokken naar buiten met de sneeuw, toen ik net thuis kwam stond de achterdeur op een kier (per ongeluk) en hij heeft er niet naar getaald, terwijl-ie vorige week om de 5 minuten liep te miepen om naar buiten te gaan.
Peppermint_Patty, geweldig, de houding van je zwarte op de laatste foto
Fame, gaaf, een bonte specht! Ik hoorde er laatst voor het eerst 1 hier in de buurt (een specht althans, weet niet of t een bonte was) zo'n tof geluid. Bijzondere beesten vind ik het.
Peppermint_Patty, geweldig, de houding van je zwarte op de laatste foto
Fame, gaaf, een bonte specht! Ik hoorde er laatst voor het eerst 1 hier in de buurt (een specht althans, weet niet of t een bonte was) zo'n tof geluid. Bijzondere beesten vind ik het.