Sneeuwdiertjes

04-02-2012 14:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb niet echt iets te melden maar ik hoop dat mensen hier een glimlach van krijgen



En als jij een leuke sneeuw-dier foto hebt, delen mag



quote:bijenrompje schreef op 04 februari 2012 @ 19:40:

Cute!!!



Ik wil mijn foto wel uploaden maar mn lieve viervoeter is TE herkenbaar..Jouw hond is Lassie? Of heb je er maar één van in NL? Ben ontzettend nieuwsgierig nu. Of ben je Melinda Meuldijk en je viervoeter is een ezel?
Of je doet een zwart balkje voor zijn/haar ogen!
Alle reacties Link kopieren


Vind zichzelf ontzettend zielig, want om 6 uur vanmorgen ging de deur open en dan "moet" hij eruit. Ja, ze kunnen er wel in.... Maar toch....Zielig vind hij zichzelf wel.



Zijn broer waagde zich ook even buiten....



En eentje van 2 jaar terug. De blik van de zwart witte bij zijn eerste echte sneeuw. Hij vind het maar niets,

Alle reacties Link kopieren
Gister zag onze Timo voor het eerst sneeuw in zijn leven!!

Hij wou alle vlokjes wel pakken!!! Mooi gezicht.

Heb er ook filmpjes van gemaakt.

Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik krijg poes ook met geen stokken naar buiten met de sneeuw, toen ik net thuis kwam stond de achterdeur op een kier (per ongeluk) en hij heeft er niet naar getaald, terwijl-ie vorige week om de 5 minuten liep te miepen om naar buiten te gaan.



Peppermint_Patty, geweldig, de houding van je zwarte op de laatste foto



Fame, gaaf, een bonte specht! Ik hoorde er laatst voor het eerst 1 hier in de buurt (een specht althans, weet niet of t een bonte was) zo'n tof geluid. Bijzondere beesten vind ik het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven