Ik sta ervan te kijken. Ik ga zit meestal wel bij de mening die de meeste hebben. Maar ik merk dat velen t programma leuk vinden, maar wij hier op de bank vinden t echt een beetje overdreven gezellig.
Anoniem_145104
zaterdag 4 februari 2012 om 21:24
Straks komt 'Ik Vertrek.' Nog even volhouden dus.
Anoniem_145104
zaterdag 4 februari 2012 om 21:25
Ik heb echt in tijden niet zo'n leuk zaterdagavond programma gezien. Helemaal top.