Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 04 februari 2012 @ 22:04:

tweet gevonden

#trend opening gedaan van onze nieuwe #Sanoma Customer Services afdeling. We gaan klantcontact weer insourcen”

Ehmmm. Trend opening? Customer Services? Insourcen?

Ik word oud.
Nee, gewoon een engels-nederlands woordenboek kopen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:exces schreef op 04 februari 2012 @ 22:15:

[...]

Ehmmm. Trend opening? Customer Services? Insourcen?

Ik word oud.Idem
speciaal voor exces:)

facilitair underage outsourcen : de kinderen de afwas laten doen
quote:mrsstanleywalker schreef op 04 februari 2012 @ 22:16:

Nee, gewoon een engels-nederlands woordenboek kopen.

Waarom? Het is een Nederlands bedrijf, een Nederlandse tweet en ze maken Nederlandse tijdschriften en Nederlandse fora.

Ze zouden het dus ook gewoon in het Nederlands kunnen schrijven.
Kan iemand die gestoorde gek verwijderen?
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 04 februari 2012 @ 22:19:

Kan iemand die gestoorde gek verwijderen?

Ja dat kan.

maar nu blijkbaar even niemand aanwezig die dat kan.
quote:MarianneDavids schreef op 04 februari 2012 @ 22:19:

Kan iemand die gestoorde gek verwijderen?Ach, het zijn steeds dezelfde plaatjes. En we hebben een geweldig knopje (poppetje met parkeerverbod). Probleem opgelost.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 04 februari 2012 @ 22:20:

[...]

Ja dat kan.

maar nu blijkbaar even niemand aanwezig die dat kan.Schandalig, op de zaterdagavond, op een drukbezocht forum geen mod. We zullen wel een mager sorry krijgen, en dan weer over tot de orde van de dag. Totdat het weer gebeurt, want daar kun je donder op zeggen.
een troll nick (wss meer dan 1) en dan een gewone nick? nou nou heb je teveel vrije tijd ofzo?
ja die negeerknop is wel erg fijn
Ik stel voor:

kantoor-openingstijden voor het forum. Je kunt moeilijk verwachten dat de moderators hier 24-7 zijn. En anders betalen om te kunnen forummen. Ook een goed idee. Lidmaatschap betalen. Hou je gelijk trollen mee buiten. En kun je van de opbrengst een aantal extra moderators inhuren.
quote:chrissiy schreef op 04 februari 2012 @ 22:23:

[...]

Schandalig, op de zaterdagavond, op een drukbezocht forum geen mod. We zullen wel een mager sorry krijgen, en dan weer over tot de orde van de dag. Totdat het weer gebeurt, want daar kun je donder op zeggen.Helemaal met je eens!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kost wel wat hoor, mijn outsource trending proposals
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:26:

Ik stel voor:

kantoor-openingstijden voor het forum. Je kunt moeilijk verwachten dat de moderators hier 24-7 zijn. En anders betalen om te kunnen forummen. Ook een goed idee. Lidmaatschap betalen. Hou je gelijk trollen mee buiten. En kun je van de opbrengst een aantal extra moderators inhuren.Ik vind toch wel dat je mag verwachten dat er in het weekend een moderator aanwezig is ja
Frankly my dear, I don"t give a damn
Voor een gratis forum? Waar je voor kunt kiezen of je er komt of niet? Nee. Als je er nu voor zou betalen dan zou je eisen kunnen stellen.

Vandaar ook mijn outsource trending proposal. Vind het een hele goeie van mijzelf. Eigenlijk.
Je denkt dat er op geen enkele manier geld verdiend wordt met onze posts? Dream on.
Ik ook waarbij.
Ik vind ook dat je dit wel mag verwachten, het forum levert toch ook een hoop geld op. En dat is helemaal prima, maar dan is dit toch wel erg knullig.
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:26:

Ik stel voor:

kantoor-openingstijden voor het forum. Je kunt moeilijk verwachten dat de moderators hier 24-7 zijn. En anders betalen om te kunnen forummen. Ook een goed idee. Lidmaatschap betalen. Hou je gelijk trollen mee buiten. En kun je van de opbrengst een aantal extra moderators inhuren.

Theoretisch een goed plan, maar niet uitvoerbaar. Denk dat de meeste forummers hun heil op gratis forums (fora) gaan zoeken.

En al het gedoe als je je lidmaatschap niet op tijd betaalt. Kost allemaal een hoop geld, dit plan. Levert niet genoeg op.
Er zijn genoeg gratis forums waar een moderator of moderators aanwezig zijn. Ook in het weekend. Dus het kan wel.
Emaille, ja natuurlijk wel. En ook met het aantal hits voor onze grote vriend

Maar niet genoeg om hier tig moderators op te zetten om het kippenhok in het gareel te trekken. Dan blijft er minder winst over. En laten we heel eerlijk zijn. Voor jou en mij 100 anderen
quote:emaille schreef op 04 februari 2012 @ 22:31:

Je denkt dat er op geen enkele manier geld verdiend wordt met onze posts? Dream on.

Inderdaad. Wel eens gelet op hoeveel reclame hier wordt gemaakt??

En uit dit forum halen ze volgens mij ook vrijwel alle inspiratie voor artikelen in de Viva.
quote:flutzel schreef op 04 februari 2012 @ 22:32:

Er zijn genoeg gratis forums waar een moderator of moderators aanwezig zijn. Ook in het weekend. Dus het kan wel.Ja hoor, het kan wel, maar dit willen ze niet want dat kost teveel geld.
Dat zal zeker zo zijn Emaille. Maar ik denk als het niet meer gratis is en je moet je aanmelden en legitimeren en betalen dat het afgelopen is met het trollen.

Maar het kan ook zijn dat ik er te makkelijk over denk hoor...daar wil ik vanaf zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven