Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mods hebben ook recht op een feestje he.. of vrije tijd. Vind het al sneu genoeg dat ze nu in de trein zitten.
gewoon berichten verbergen, dan zie je niets meer.... gaat sneller dan wachten op de modjes blijkt nu.
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 04 februari 2012 @ 21:50:

Ik word idd ook wel een beetje moe van het hysterische gegil als er weer iemand hier plaatjes plakt. Je kunt ook niks zeggen en gewoon staffen, het gaat vanzelf wel weer weg.Heel erg eens, zo krijgt die mafklapper alleen maar meer aandacht.
quote:annemarie222 schreef op 04 februari 2012 @ 21:50:

[...]

ik heb geen zin in uitgaan

Je voor gaan zitten stellen dat wij sneue vrouwtjes allemaal een appelflauwte krijgen van jouw foto's vind je wel leuk? Dan moet ik je teleurstellen. Ik lust nog gewoon chips.

Normaal mee forummen, daar vind je niks aan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 21:57:

Nee New In Town.... daarom zijn ze hier nog niet
quote:miss_marvellous schreef op 04 februari 2012 @ 21:54:

Kan een moderator aub de topics van annemarie 222 weghalen (die met de ranzige plaatjes) en is een permaban op zijn ip-adres niet een idee? Want anders blijft hij nieuwe nicks aanmaken..Probleem is dat een ip ban niet werkt als hij een dynamisch ip adres heeft of via een proxy hier komt...
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die nog gewoon door kan eten. Ik moet zeggen dat ik wel ergere dingen heb gezien. En dan telkens dezelfde plaatjes plakken. Beetje lui hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2012 @ 21:58:

[...]

Je voor gaan zitten stellen dat wij sneue vrouwtjes allemaal een appelflauwte krijgen van jouw foto's vind je wel leuk? Dan moet ik je teleurstellen. Ik lust nog gewoon chips.

Normaal mee forummen, daar vind je niks aan?dat doe ik ook, ik heb zelfs hier met mijn echte nick gereageerd ;)
Bah, ik voel me Rickrolled
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Paas mij eens wat van die chips Bia. Dat gevreet van jou in je eentje ook altijd.
tweet gevonden

#trend opening gedaan van onze nieuwe #Sanoma Customer Services afdeling. We gaan klantcontact weer insourcen”

Nu nog weten hoe klanten je dan kunnen bereiken als er dingen mis gaan op een forum wellicht X_D
Ook wat chips Karen?
Ga je nou zoeken op tweets Sgaap???? om een paar plaatjes??
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:04:

Paas mij eens wat van die chips Bia. Dat gevreet van jou in je eentje ook altijd.Dippie erbij?
ik was iets anders aan het zoeken en ik vond deze. Ik vond hem gewoon grappig en bijzonder tegenstrijdig met wat hier gebeurd.
Nou lekker, heb je de Fiësta dip van Duyvis ook? Die vind ik wel te nassen.
Lekker... Chips. Doe maar tomatensalsa erbij. Of iets met saté.
Doet u mij Lays joppie.
quote:annemarie222 schreef op 04 februari 2012 @ 22:04:

[...]

dat doe ik ook, ik heb zelfs hier met mijn echte nick gereageerd ;)

O, die heb ik dan gemist. Of ik ben niet slim genoeg, dat kan natuurlijk ook nog.

Bedoel je dan dat je én trollt en zogenaamd - met je " echte " nick geshockt reageert?

Slim......... Of beter; uitgenast, hoor.

Maar dan kunnen de mods toch zien dat alle reacties van één en dezelfde pc afkomstig zijn?
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:05:

Ga je nou zoeken op tweets Sgaap???? om een paar plaatjes??eigenlijk is dat best een goed idee... allemaam gaan tweeten dat viva het niet goed voor elkaar heeft en dan is er zo een moderator hier
Laat jullie toch niet kennen, het zijn maar plaatjes, lijkt me dat hij met iedereen die wegvlucht om een paar plaatjes zijn slag nog thuis haalt, net zoals hij die thuishaalt met de reacties erop. Gewoon niet reageren he, niet wegvluchten en niet reageren in zijn topics.
Salsa it is
Oh gossie, een echte nick én een trollnick!
Ik was het niet hoor , ik ben gewoon waarbij
Ik wil wel honingdip!

Of die gele uit een zakje van de duijvis omdat er hierrrrrrrrrrrr een fuiffffffffffffff issssssssssssssss!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven