Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 februari 2012 om 21:58
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 04 februari 2012 @ 21:50:
Ik word idd ook wel een beetje moe van het hysterische gegil als er weer iemand hier plaatjes plakt. Je kunt ook niks zeggen en gewoon staffen, het gaat vanzelf wel weer weg.Heel erg eens, zo krijgt die mafklapper alleen maar meer aandacht.
Ik word idd ook wel een beetje moe van het hysterische gegil als er weer iemand hier plaatjes plakt. Je kunt ook niks zeggen en gewoon staffen, het gaat vanzelf wel weer weg.Heel erg eens, zo krijgt die mafklapper alleen maar meer aandacht.
zaterdag 4 februari 2012 om 21:58
quote:annemarie222 schreef op 04 februari 2012 @ 21:50:
[...]
ik heb geen zin in uitgaan
Je voor gaan zitten stellen dat wij sneue vrouwtjes allemaal een appelflauwte krijgen van jouw foto's vind je wel leuk? Dan moet ik je teleurstellen. Ik lust nog gewoon chips.
Normaal mee forummen, daar vind je niks aan?
[...]
ik heb geen zin in uitgaan
Je voor gaan zitten stellen dat wij sneue vrouwtjes allemaal een appelflauwte krijgen van jouw foto's vind je wel leuk? Dan moet ik je teleurstellen. Ik lust nog gewoon chips.
Normaal mee forummen, daar vind je niks aan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 4 februari 2012 om 22:01
quote:miss_marvellous schreef op 04 februari 2012 @ 21:54:
Kan een moderator aub de topics van annemarie 222 weghalen (die met de ranzige plaatjes) en is een permaban op zijn ip-adres niet een idee? Want anders blijft hij nieuwe nicks aanmaken..Probleem is dat een ip ban niet werkt als hij een dynamisch ip adres heeft of via een proxy hier komt...
Kan een moderator aub de topics van annemarie 222 weghalen (die met de ranzige plaatjes) en is een permaban op zijn ip-adres niet een idee? Want anders blijft hij nieuwe nicks aanmaken..Probleem is dat een ip ban niet werkt als hij een dynamisch ip adres heeft of via een proxy hier komt...
zaterdag 4 februari 2012 om 22:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2012 @ 21:58:
[...]
Normaal mee forummen, daar vind je niks aan?dat doe ik ook, ik heb zelfs hier met mijn echte nick gereageerd
[...]
Normaal mee forummen, daar vind je niks aan?dat doe ik ook, ik heb zelfs hier met mijn echte nick gereageerd
zaterdag 4 februari 2012 om 22:08
quote:annemarie222 schreef op 04 februari 2012 @ 22:04:
[...]
dat doe ik ook, ik heb zelfs hier met mijn echte nick gereageerd
O, die heb ik dan gemist. Of ik ben niet slim genoeg, dat kan natuurlijk ook nog.
Bedoel je dan dat je én trollt en zogenaamd - met je " echte " nick geshockt reageert?
Slim......... Of beter; uitgenast, hoor.
Maar dan kunnen de mods toch zien dat alle reacties van één en dezelfde pc afkomstig zijn?
[...]
dat doe ik ook, ik heb zelfs hier met mijn echte nick gereageerd
O, die heb ik dan gemist. Of ik ben niet slim genoeg, dat kan natuurlijk ook nog.
Bedoel je dan dat je én trollt en zogenaamd - met je " echte " nick geshockt reageert?
Slim......... Of beter; uitgenast, hoor.
Maar dan kunnen de mods toch zien dat alle reacties van één en dezelfde pc afkomstig zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 4 februari 2012 om 22:09