Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Annemarie staat onder de negeerknop maar ik lees van een andere forumster dat ze ook op dit topic onder haar eigen nick heeft gereageerd, nou dat is dan toch voor de Mod maandag even een uurtje zitten en dan moet je het weten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moderator, blijkbaar staat het hek open. Matth0 is terug onder de nick wiebenikvraag.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hee!! Er is activiteit onder de Mods!

Eindelijk zijn de topics verwijderd. Hehe, dat werd wel tijd..
quote:enter schreef op 04 februari 2012 @ 23:02:

[...]

klopt en het heeft een afschuwelijke foto gepost bij Michael die gelukkig niet overal te zien was Je ziet er bleekjes door uit Enter
“Don’t look back – you’re not going that way.”
MV, niet om het even hoor, maar liever niet maandag maar vannacht nog. Hooguit morgen. Ik heb gelukkig maar een foto gezien maar dat was al genoeg. Gelukkig kwamen er waarschuwingen over Annemarie222, die heb ik ook gelijk geblokkeerd. Dat vind ik toch wel de beste uitvinding sinds ik hier ben.
quote:Tickel schreef op 04 februari 2012 @ 23:10:

[...]

Je ziet er bleekjes door uit Enter

ghe! nee maar als je die teksten daar lees bij die foto dan denk ik aan bv de ouders als die eens toevallig hier zouden lezen....

heb dit om 19.08 gemeld maar het staat er nog steeds, daar word je toch bleek van?
Myleen, die engerd kan gewoon blijven doorgaan als 'ie zijn IP omzeilt. En op die manier is er ook geen link mogelijk met de 'normale' nickname. Het kan iedereen zijn.

Ik vind het idioot dat er geen moderator aanwezig is. Hebben jullie je jaarlijkse afdelingsuitje ofzo? Nooit van wisseldiensten gehoord? Misschien tijd om dat eens te gaan introduceren?
quote:enter schreef op 04 februari 2012 @ 23:13:

[...]

ghe! nee maar als je die teksten daar lees bij die foto dan denk ik aan bv de ouders als die eens toevallig hier zouden lezen....

heb dit om 19.08 gemeld maar het staat er nog steeds, daar word je toch bleek van?

Ik zag de naam er achter staan, niet op geklikt dus

Maar goed, de naam zie je alleen staan als je eerst op "forum vandaag" klikt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Maar er zijn nu al een heleboel topics verwijderd (alleen die van Annemarie nog niet!) dus er is wel een moderator aanwezig.

Vind het alleen bizar dat die niet even een berichtje hier neerzet..

Bang om de volle laag te krijgen?
quote:Ratteke schreef op 04 februari 2012 @ 23:10:

MV, niet om het even hoor, maar liever niet maandag maar vannacht nog. Hooguit morgen. Ik heb gelukkig maar een foto gezien maar dat was al genoeg. Gelukkig kwamen er waarschuwingen over Annemarie222, die heb ik ook gelijk geblokkeerd. Dat vind ik toch wel de beste uitvinding sinds ik hier ben.

Ik bedoelde niet dat ze er pas maandag achteraan moeten gaan, maar meer uit realistisch oogpunt dat ze waarschijnlijk niet dit weekend diep gaan graven welke gewone nick die persoon nog meer heeft. Zo bedoelde ik het.

Dus even los van het verwijderen van fotos en topics, dat zou in mijn ogen veel sneller moeten.

Of, en dan dupeer je veel mensen, dat als de mods er niet zijn je niet zomaar een topic kan openen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En alle plaatsje zijn nu als link geplaatst ivm als afbeelding.
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 februari 2012 @ 23:17:

Myleen, die engerd kan gewoon blijven doorgaan als 'ie zijn IP omzeilt. En op die manier is er ook geen link mogelijk met de 'normale' nickname. Het kan iedereen zijn.

Ik vind het idioot dat er geen moderator aanwezig is. Hebben jullie je jaarlijkse afdelingsuitje ofzo? Nooit van wisseldiensten gehoord? Misschien tijd om dat eens te gaan introduceren?Die is hier echt niet onder een 'normale' nick. Dat geloof ik niet althans. Dat zegt ie enkel om onrust te zaaien tussen forummers.
quote:Bijenkoningin schreef op 04 februari 2012 @ 23:22:

En alle plaatsje zijn nu als link geplaatst ivm als afbeelding.Nog wel dezelfde nicks?
quote:maryni83 schreef op 04 februari 2012 @ 23:21:

Maar er zijn nu al een heleboel topics verwijderd (alleen die van Annemarie nog niet!) dus er is wel een moderator aanwezig.

Vind het alleen bizar dat die niet even een berichtje hier neerzet..

Bang om de volle laag te krijgen?Je kan je niet in tienen delen, er zijn echt ontelbare topics geopend en elders fotos geplaatst. Ik denk wel dat ze nu alles doen om het te schonen.
quote:molly74 schreef op 04 februari 2012 @ 23:22:

[...]

Die is hier echt niet onder een 'normale' nick. Dat geloof ik niet althans. Dat zegt ie enkel om onrust te zaaien tussen forummers.Eens.
Achja, ik lig er niet wakker van als het een forummer van hier is hoor. Is me inmiddels wel duidelijk dat mensen zich hier heel anders kunnen voordoen dan ze zijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 februari 2012 @ 23:25:

[...]

Je kan je niet in tienen delen, er zijn echt ontelbare topics geopend en elders fotos geplaatst. Ik denk wel dat ze nu alles doen om het te schonen.Maar even een berichtje hier met "we zijn er mee bezig!" is toch niet teveel gevraagd?
quote:mrsstanleywalker schreef op 04 februari 2012 @ 23:09:

Moderator, blijkbaar staat het hek open. Matth0 is terug onder de nick wiebenikvraag.Yep. Mods, jullie hebben mail
Wel toevallig, ikbenlief, Claudio/een soortgenoot, en Matth0 op dezelfde dag allen back in town
Eens ceci_nest_pas_un_bal.
quote:gaia9 schreef op 04 februari 2012 @ 23:29:

Wel toevallig, ikbenlief, Claudio/een soortgenoot, en Matth0 op dezelfde dag allen back in town allemaal studenten in een flat was het toch ?
Bijzonder trouwens,

Bij een kleine gebeurtenis , onlangs hier op viva, werd ons nog verzekerd dat ze in ploegendiensten werken, en dat er áltijd een mod aanwezig is. Alleen toen toevallig net die ene keer niet.

En nu ook weer niet ?

Het lijkt wel good oll viva all over .. nog even en Sanne Walvisch komt weer langs, laat het hele forum klappen, en morgen is alles fris en schoon geveegd...

Sommige dingen blijven het zelfde.
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 februari 2012 @ 23:30:

Eens ceci_nest_pas_un_bal.Het voelt nu een beetje alsof je me u en 'mevrouw Jansen' noemt.. Ceci is ook goed
Gewoon een kwestie van 'copy-paste naam', dan krijg je dat.

Maar goed, Ceci it is.
Precies, voor hetzelfde geld staan er een halve dag lang NAW-gegevens online zonder dat er ingegrepen wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven