schreeuw het uit!!!

04-02-2012 02:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaaaaaah! sneeuw is leuk maar het op je gezicht gaan niet!!!!! jezus

!!!

zo nu aan jullie, ben je gefrustreerd of heb je je dag niet? join de club en schreeuw het uit!

het lucht op geloof me maar....
Ik ben op dieet, maar ik zo'n hongerrrrrrr. Aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhh

Om eerlijk te zijn werkt bovenstaande niet voor mij. :(
Ik heb echt totaal mijn dag niet. Zou zoveel doen vandaag: Studeren, schoonmaken, opruimen, buiten een wandeling maken. En wat heb ik gedaan? NIETS! Ik zit nog steeds op de bank, in pyjama. Al de hele dag. Echt, wat BAAL ik van mezelf!!!
Na jarenlang schadevrij rijden vorige maand auto uit all risk verzekering gehaald. Gisteren in slip geraakt en 1000'en euro's schade :(
ik hou van dit topic
Heel-erg-overheen-ex die gisteren aan een gemeenschappelijke vriendin verkondigde dat hij en ik maar geen contact meer moesten hebben omdat ik er toch nooit overheen kwam.

AAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGH.

PARDON? Ik ben gewoon sociaal aangelegd, maar kennelijk betekent een 'hoi, hoe is het?' in de kroeg tegenwoordig 'trouw met me!'

Aaaaaaaargh!! Waarom moet ik zolang alleen blijven!! Ik wil weer verliefd worden en een goed gevoel hebben met iemand ipv 2 jongens die me hebben mishandeld en me veel stress en verdriet hebben gebracht de afgelopen jaren! Ik verdien beter dan dat!!!
Ga ik een keer schaatsen, krijg ik blaren op mijn hielen van die stomme ouderwetse noren. Auauauau!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
.....

ik zou heel graag schreeuwen

maar daar ben ik te moe voor
@ magic2009 : uggs zijn altijd lek. Die dingen zijn niet gemaakt om mee door de sneeuw te banjeren als ze te nat worden krijg je natte voeten.
Ow, ik ben heel erg mosterd haha! Sorry! Het is nog vroeg voor de zondag
Aaaaaaaarch bij het schaatsen gister elleboogkapsel gescheurd door val. Kan amper typen. Erf fijn
Mijn weekend is gelukkig wel helemaal goed gekomen , ik weet niet hoe het bij jullie zit , maar bij mij was het lang zo vervelend niet als dat ik dacht .

Wel even balen natuurlijk , maar mijn vriend en ik hebben het samen toch nog heel leuk gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven