Hou me tegen!
zondag 5 februari 2012 om 17:14
Kan iemand mij een schop onder m'n kont geven?
Ik probeer mezelf tegen te houden met contact opnemen met mijn ex. Ik sprak 'm eerder vandaag, het gesprek ging een verkeerde kant op (sex), en ben nu geneigd naar 'm toe te gaan en bij hem in bed te belanden. En dat is geen goed plan! Maar mijn lijf lijkt het over te nemen...
Sex met een ex is heel fout, ja toch?!
Ik probeer mezelf tegen te houden met contact opnemen met mijn ex. Ik sprak 'm eerder vandaag, het gesprek ging een verkeerde kant op (sex), en ben nu geneigd naar 'm toe te gaan en bij hem in bed te belanden. En dat is geen goed plan! Maar mijn lijf lijkt het over te nemen...
Sex met een ex is heel fout, ja toch?!
zondag 5 februari 2012 om 18:36
quote:wolligbolletje schreef op 05 februari 2012 @ 18:32:
Betere sex dan dat??? Mijn god, dat overleef ik niet haha.
Maar ik wil erg graag boven mijn libido staan. Zouden mannen zich zo regelmatig voelen? Zo van, ik moet en zal....
Hm, betekent dat hij mij dan ook maar 'gebruikt' vanwege zijn kriebel...omdat er niemand anders voorhanden is? Terwijl ik naar specifiek hem verlang?
Hee, mijn hoofd gaat weer een beetje werken!
Nog beter.....
En ja.... Jij wil hém en hij wil gewoon zijn ..... kwijt....
Goed gezien...
Joe is waais aai seei.
Betere sex dan dat??? Mijn god, dat overleef ik niet haha.
Maar ik wil erg graag boven mijn libido staan. Zouden mannen zich zo regelmatig voelen? Zo van, ik moet en zal....
Hm, betekent dat hij mij dan ook maar 'gebruikt' vanwege zijn kriebel...omdat er niemand anders voorhanden is? Terwijl ik naar specifiek hem verlang?
Hee, mijn hoofd gaat weer een beetje werken!
Nog beter.....
En ja.... Jij wil hém en hij wil gewoon zijn ..... kwijt....
Goed gezien...
Joe is waais aai seei.
zondag 5 februari 2012 om 18:41
zondag 5 februari 2012 om 19:05
quote:tristan19 schreef op 05 februari 2012 @ 18:51:
Ik zou 'm doen.
Dan ga je toch lekker... Is wel handig, als to dan overhoopt binnenkomt en hem in de bak aantreft met jou.. Is ze wel over hem heen...
*denkt "ik zou 'm doen" Doen wat? Doen braken? Doen dansen?
Wat een stomme uitdrukking eigenlijk... Ik zou 'm doen...
Ik zou 'm doen.
Dan ga je toch lekker... Is wel handig, als to dan overhoopt binnenkomt en hem in de bak aantreft met jou.. Is ze wel over hem heen...
*denkt "ik zou 'm doen" Doen wat? Doen braken? Doen dansen?
Wat een stomme uitdrukking eigenlijk... Ik zou 'm doen...