Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wordt tijd dat het "volk" wat daar zit eens wordt aangepakt. Daar zit de stoornis, daar zit het uitschot, gatverrrr! Hebben ze daar geen virtuele insectendoder voor?
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 februari 2012 @ 23:28:

Moderator: hek staat wagenwijd open, Nesbojofan is ook weer terug onder de nick abby29/12.Ik kan ook niet ff weg hier he...Brutus is ook een waakhond van lik me je weet wel he Mrs!
NS, Prorail, moderatie Viva-forum...het allemaal hetzelfde zooitje!

De boel in de soep laten lopen, excuses en beterschap beloven en de volgende dag de boel, op dezelfde manier, opnieuw grondig in de soep laten lopen.

Nou, petje àf hoor!
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 06-02-2012 00:32
Reden: bij nader inzien ongepast grapje
% gewijzigd
quote:bliksemse_bende schreef op 06 februari 2012 @ 00:23:

NS, Prorail, moderatie Viva-forum...het allemaal hetzelfde zooitje!

De boel in de soep laten lopen, excuses en beterschap beloven en de volgende dag de boel, op dezelfde manier, opnieuw grondig in de soep laten lopen.

Nou, petje àf hoor! Scherp!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als ik op zijn loepje klik, dan zie ik dat Vivaldis222 26 berichten heeft geplaatst (zonder dat ik de vieze plaatjes zie want hij staat onder mijn negeerknop dus ik kan risicoloos loepen), waarvan de eerste om 22.00 uur en de laatste om 23.27 uur vanavond.

Hij is dus al minstens een uur geleden vertrokken, maar er zijn nog steeds mensen die zijn topics in de actuele lijst houden door erop te reageren en hier wordt ook nog steeds in alle toonaarden geklaagd.

Waar hebben we het nou eigenlijk over?

Is al die aandacht en paniek nou echt niet een béétje overdreven?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wat mij betreft gaat ie z'n goddelijke gang maar met z'n onsmakelijke prentjes, maar het stoort me dat er wéér geen mod bereikbaar is. Voor de derde keer in korte tijd. En ondanks excuus voor de vorige keren en de erkenning dat dat toch echt niet kan. Ze hadden bovendien kunnen voorzien dat het vandaag weer feest zou zijn.

Nou zou je dit nog niet direct bloedspoed hoeven noemen, maar ik voorzie een situatie waarbij dat wel aan de orde is en alle deuren van het forum wijd openstaan, zonder portier of sleutel. En dan zijn de rapen dus echt wel gaar....
Mozes kriebel.. dit is echt absurd.
Geen paniek, het kan iedereen zijn, de wereld is wel wat groter dan het vivaforum of een blogsite.
Polizi
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Dana schreef op 06 februari 2012 @ 00:43:

Als ik op zijn loepje klik, dan zie ik dat Vivaldis222 26 berichten heeft geplaatst (zonder dat ik de vieze plaatjes zie want hij staat onder mijn negeerknop dus ik kan risicoloos loepen), waarvan de eerste om 22.00 uur en de laatste om 23.27 uur vanavond.

Hij is dus al minstens een uur geleden vertrokken, maar er zijn nog steeds mensen die zijn topics in de actuele lijst houden door erop te reageren en hier wordt ook nog steeds in alle toonaarden geklaagd.

Waar hebben we het nou eigenlijk over?

Is al die aandacht en paniek nou echt niet een béétje overdreven?Nee, en daarover klagen kun je bij de mods van dit *kuchkuch* professionele forum. En deze sicko doet dit al een jaar ofzo, en de mods en beleid vinden het wel best....enzo. Als je verdomme dit al sinds een jaar af en aan als forummer moet meemaken, dat bent je het wel eens zat hoor.
quote:mrsstanleywalker schreef op 06 februari 2012 @ 00:58:

Polizi ja ja, daar kijk je van op, he?
quote:dimphyne schreef op 06 februari 2012 @ 01:00:

[...]

. Als je verdomme dit al sinds een jaar af en aan als forummer moet meemaken, dat bent je het wel eens zat hoor.Yep; het zijn ook al een jaar lang dezelfde plaatjes. Heb je ze één keer gezien, heb je ze ook allemaal gezien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Huisregels

Sanoma biedt op Viva.nl een forum aan. Viva.nl vindt respectvolle communicatie, de sfeer op haar website en de veiligheid van haar bezoekers uitermate belangrijk. Daarom heeft Viva.nl een aantal richtlijnen en huisregels samengesteld. Deze huisregels zijn hieronder te lezen. Je krijgt alleen toegang tot het forum als je akkoord bent gegaan met de huisregels.

Dit dus!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2012 @ 01:03:

[...]

Yep; het zijn ook al een jaar lang dezelfde plaatjes. Heb je ze één keer gezien, heb je ze ook allemaal gezien.Ja, veel variatie zit er niet in.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2012 @ 01:03:

[...]

Yep; het zijn ook al een jaar lang dezelfde plaatjes. Heb je ze één keer gezien, heb je ze ook allemaal gezien.Het is en blijft wel een troll he, wat voor een creativiteit kun je daarvan verwachten? Aan de ene kant, als je na een jaar nog steeds van dezelfde sicko plaatjes plaatst om te shockeren, wordt het echt tijd voor een shrink!
quote:dimphyne schreef op 06 februari 2012 @ 01:10:

[...]

Het is en blijft wel een troll he, wat voor een creativiteit kun je daarvan verwachten?

De trollen vroegah waren toch echt beter, ik blijf het zeggen.

Aan de ene kant, als je na een jaar nog steeds van dezelfde sicko plaatjes plaatst om te shockeren, wordt het echt tijd voor een shrink!Ja, of een leuke cursus kantklossen. Schijnt heel rustgevend te zijn.
Voor die troll of voor ons BGB?
.
quote:dimphyne schreef op 06 februari 2012 @ 01:22:

Voor die troll of voor ons BGB? Ik ben heel Zen, hoor.
.
quote:nerd_ schreef op 06 februari 2012 @ 01:52:

Maar je weet toch niet of 't dezelfde is?

Iemand kan alles toch overnemen?

Kon misschien geen ergere plaatjes vinden.

Vind 't ook gevaarlijk als mensen nu tegelijkertijd verschijnen, verbanden te leggen.

Zie ook niet waarom Sjaap dacht dat 't om hem ging.

Maar dat laatste heb ik niet gevolgd.

N-fan, als dat klopt, dat die 't is van dat profiel nu, wat ook verscheen, ken ik alleen van sneren, maar misschien heb ik wat gemist.

Er zijn er wel meer, die sneren.

Niet leuk, maar niet te vergelijken.

En gisteren werd Mattie erbij gehaald. Die heb ik wel bijna steeds meegemaakt, maar 't verbaasde me hoe beheerst die was, terwijl hij gedist werd.

Vond dat wel erg.

Die Vivaldis222 is echt dezelfde hoor, er zijn maar weinig van dit soort zieke gasten. Ik snap niet waarom je twijfelt.

Die Math0, ook een griezel, maar dan van een hele ander orde. Meer van een stalkorde, maar ik geloof dat Math0 ook maar een trolletje was hoor.

Die gast die van die gore afbeeldingen plaatst, daar moet Sanoma maar eens heel goed over na denken. Of ze daar niet meer gegevens over moeten verzamelen. Want psychisch zit daar het een en ander behoorlijk fout.
Voorbij tweeën en de onsmakelijke zooi staat nog steeds op alle topics te prijken. Gezellig voor je bezoekers en mooi visitekaartje hoor Viva. Prettig om te weten dat er grondig gemodereerd wordt....
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven