Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Iemand die een probleem heeft met het moderator-beleid, tracht nu opnieuw Viva plat te krijgen. Waarom bedenk ik nou, dat dat dezelfde groep is, die op en buiten het forum om al meer dan een jaar probeert mij van het forum te rossen? En daartoe extern al diverse blogs vol schreef over mijn vermeende 'anti-semitisme', waar geen moderator tegen 'durft' op te treden? Zal mijn neiging tot 'complotdenken' zijn? Tijd voor aangifte doen bij Justitie, zou ik zeggen.
Ik zie helaas wel plaatjes op mijn mobiel.

Ik hoop dat de Mods hier snel wat aan kunnen doen want ik ben doodsbang om topics te openen.

Heb m nu onder de negeerknop staan maar daarvoor moet je wel op een post van hem/haar/het staan.

Ik scroll gewoon maar heel langzaam, dat werkt.
quote:missy_acy schreef op 05 februari 2012 @ 23:41:

Nou, zo te lezen is Vivaldis goed voor de lijn.dat zou best kunnen maar ik doe niet aan de lijn
quote:jaap schreef op 05 februari 2012 @ 23:41:

Iemand die een probleem heeft met het moderator-beleid, tracht nu opnieuw Viva plat te krijgen. Waarom bedenk ik nou, dat dezelfde groep is, die buiten het forum om al meer dan een jaar probeert mij van het forum te rossen? En daartoe extern al diverse blogs vol schreef over mijn vermeende 'anti-semitisme', waar geen moderator tegen 'durft' op te treden? Zal mijn neiging tot 'complotdenken' zijn? Tijd voor aangifte doen bij Justitie, zou ik zeggen.Dat zou ook kunnen inderdaad.
Kan niet qouten en weet ook de smiley-codes niet uit m'n hoofd, maar same to you Enter!
quote:Moonlight82 schreef op 05 februari 2012 @ 23:40:

Er vallen ineens een paar stukjes op zijn plek...Hoezo?
En dan nu toch echt m'n bed opzoeken!
Huh, Jaap? Ik had er geen idee van maar ik lees het net. Wat geobsedeerd kunnen mensen toch doen. Raar is dat.
quote:jaap schreef op 05 februari 2012 @ 23:41:

Iemand die een probleem heeft met het moderator-beleid, tracht nu opnieuw Viva plat te krijgen. Waarom bedenk ik nou, dat dat dezelfde groep is, die op en buiten het forum om al meer dan een jaar probeert mij van het forum te rossen? En daartoe extern al diverse blogs vol schreef over mijn vermeende 'anti-semitisme', waar geen moderator tegen 'durft' op te treden? Zal mijn neiging tot 'complotdenken' zijn? Tijd voor aangifte doen bij Justitie, zou ik zeggen.

Het zou me niet verbazen, eerlijk gezegd!

Het is een fanatieke club die de superlatieven niet uit de weg gaat. Misschien moet Viva daar eens haar licht opsteken?
Jaap, ik weet daar niets van. Forum nog niet zo lang. Maar als dat zo is, is aangifte misschien wel een optie. Dat is nl eng.
quote:enter schreef op 05 februari 2012 @ 23:38:

[...]

vreselijk maar ik had hetzelfde vanavond met het topic ik heb mijn vriend neergestoken, kaas opzij geschoven

Oh jee, de gevolgen van de plaatjesplakkerij worden nu wel ernstig.

Hoe is het nou met je vriend? En met de kaas?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Geen idee waar het nu over gaat, maar Jaap als dat inderdaad gebeurd is aangifte inderdaad een/laatste optie
quote:InyMiny schreef op 05 februari 2012 @ 23:46:

En dan nu toch echt m'n bed opzoeken!welterusten en hoop dat je vannacht wél slaapt
quote:Dana schreef op 05 februari 2012 @ 23:47:

[...]

Hoe is het nou met je vriend? En met de kaas?
Maar, aangifte? Doen ze nog meer dan rare blog posts schrijven dan? Wat ik net las was raar en onzinnig maar niet strafbaar. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
quote:Dana schreef op 05 februari 2012 @ 23:47:

[...]

Hoe is het nou met je vriend? En met de kaas?het was een topic dat heette vriend neergestoken kaas is inmiddels toch op gegeten
Al een mod geweest?
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 23:50:

Al een mod geweest?Nee
quote:mademoisellelexie schreef op 05 februari 2012 @ 23:50:

Maar, aangifte? Doen ze nog meer dan rare blog posts schrijven dan? Wat ik net las was raar en onzinnig maar niet strafbaar. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?Afbeeldingen van lijken zonder gezicht, of een afbeelding van een bevroren lijk wat arme Micheal moet voorstellen. Die "plaatjes" heb je niet gezien?
Belachelijk!
Ik heb het niet over de posts hier maar over die externe blog posts over Jaap.
Het zou wel fijn zijn als we naderhand nog te horen krijgen wat voor 'passende maatregelen' er zijn genomen.

Ik hoop dat dat stukje openheid wel weer terug komt.
Als dat inderdaad dezelfde persoon is als die leipo hier, dan wordt het anders natuurlijk.
quote:mademoisellelexie schreef op 05 februari 2012 @ 23:54:

Ik heb het niet over de posts hier maar over die externe blog posts over Jaap.Ken je de site? Want hier lees je er niets over, daar is de hetze wel te lezen. Maar ik ga hier geen links neerzetten, die site is volgens mij ook nog eens illegaal.
Die site is nieuw voor mij. Ben er net voor het eerst geweest. Link lijkt me ook niet nodig, is makkelijk te googlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven