Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 06 februari 2012 @ 16:51:

Nieuwe regels gaan in per 1 maart 2012!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDankje! (dat verklaart dan waarom er dit weekend nog van alles misging) Hopen op een betere toekomst!
Beste Mods,

Realiseren jullie je wel wat een enorme banadministratie jullie nu moeten gaan voeren?

Bijhouden wie er geband is en wie er na 3 maanden weer een ban kwijtraakt.

Is dat wel realistisch als je nagaat dat jullie nu duidelijk al omkomen in het werk?
quote:missy_acy schreef op 06 februari 2012 @ 16:53:

Vraagje: meerdere Nicks is toch niet gelijk aan dubbelnicken?En wat gebeurt er met de dubbele nicks die er nu al zijn?
Waarom wordt er van alles gezegd behalve iets zinnigs over de ongein en het absurd slechte modereerwerk met de plaatjesplakgek?
Listen very carefully, I shall say this only once.
Ik zie niet in waarom dat moeilijker zou zijn dan twee jaar terug toen het ook zo ging?
Eens met Ceci.
quote:fiona06 schreef op 06 februari 2012 @ 16:57:

Waarom wordt er van alles gezegd behalve iets zinnigs over de ongein en het absurd slechte modereerwerk met de plaatjesplakgek?Ze hebben natuurlijk al gezegd dat ze hun best gaan doen om dit te voorkomen... is dat niet voldoende dan ?
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2012 @ 16:55:

Beste Mods,

Realiseren jullie je wel wat een enorme banadministratie jullie nu moeten gaan voeren?

Is dat wel realistisch als je nagaat dat jullie nu duidelijk al omkomen in het werk? dat kon vroeger ook, dus ik zie niet waarom het nu niet zou kunnen. Bovendien heb je daar leuke programmaatjes voor die dat allemaal kunnen bijhouden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Star schreef op 06 februari 2012 @ 16:43:

Blokkeer het Moderator Mededelingen topic dan als je reacties gaat wissen. Scheelt weer.

Dan zakt hij helemaal naar beneden bij de topics die op slot zijn, dat hadden we ook bij het Waarschuwings en Ban topic.

Ik heb best nog wel wat vragen dus ik stuur u een email.

Wat mij persoonlijk onhandig lijkt, nu gaat u iedereen apart antwoord geven. Ik durf te wedden dat de meeste vragen op hetzelfde neerkomen. Dan is een topic met die vragen lijkt mij handiger. Ik zal niet mailen als ik daar al de vraag gesteld zie worden.

Het lijkt mij onnodig overbodig werk. Maar ik ga u mailen.

mvg. MV
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nu ik dit topic zo een beetje doorlees weet ik het zeker, ik zou hier echt geen mod willen zijn
Dan wil ik graag even terugkomen op afgelopen weekend: Ik wil heel graag weten waar ik (en de andere forummers) zich moeten vervoegen in geval van bloedspoed en grote forumnood (jullie kunnen zelf wel bedenken wat ik hiermee bedoel). Het is nu al meerdere malen gebleken dat jullie op dergelijke momenten onbereikbaar zijn en daarmee een onveilige situatie op het forum creëren.

Ik ben erg serieus dat ik hier een antwoord op wil.
Waar is die hele briljante post gebleven over dat dubbelnicken en het totaal verbieden?

Ik had daar namelijk ook wel graag een antwoord op gezien.

Hij deed mij namelijk een beetje Animal Farm achtig aan

Alle dieren zijn gelijk, alleen zijn sommige dieren meer gelijk

We verbieden het 100% maar soms ook weer niet...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2012 @ 17:00:

[...]

dat kon vroeger ook, dus ik zie niet waarom het nu niet zou kunnen. Bovendien heb je daar leuke programmaatjes voor die dat allemaal kunnen bijhouden Dat kan gewoon bij de user zelf, zelfs een phpbb3 forum kan notities geven aan users, dus dat kan hier ook.
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2012 @ 16:55:

Beste Mods,

Is dat wel realistisch als je nagaat dat jullie nu duidelijk al omkomen in het werk?Ik mag toch aannemen dat er niet iemand zit met een schema op a4 die zelf de kruisjes bijhoudt en weer weggumt.
Listen very carefully, I shall say this only once.
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2012 @ 17:02:

Waar is die hele briljante post gebleven over dat dubbelnicken en het totaal verbieden?

quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2012 @ 17:00:

[...]

dat kon vroeger ook, dus ik zie niet waarom het nu niet zou kunnen. Bovendien heb je daar leuke programmaatjes voor die dat allemaal kunnen bijhouden Ik heb er een hard hoofd in.
MV: waarom is de mod een u? Ze hebben uitgelegd dat het een team is, dus jullie.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2012 @ 17:02:

Volgens mij was dat mijn post.

Ik zag 'm ook ineens in rook opgaan...
quote:fiona06 schreef op 06 februari 2012 @ 17:02:

[...]

Ik mag toch aannemen dat er niet iemand zit met een schema op a4 die zelf de kruisjes bijhoudt en weer weggumt.

[...]

Ik mag toch aannemen dat er niet iemand zit met een schema op a4 die zelf de kruisjes bijhoudt en weer weggumt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:bliksemse_bende schreef op 06 februari 2012 @ 17:03:

[...]

Volgens mij was dat mijn post.

Ik zag 'm ook ineens in rook opgaan...Ja die bedoel ik!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha. Kruis. O nee, de drie maanden weer voorbij. Streep. Pfoeh, wat een werk.

[...]

Ik mag toch aannemen dat er niet iemand zit met een schema op a4 die zelf de kruisjes bijhoudt en weer weggumt.Nee dat niet, maar ik verwacht dat het de forummers zullen zijn die dan moeten gaan melden dat het tijd voor een kwijtschelding is. Ik heb namelijk niet de illusie dat dit vlekkeloos zal gaan verlopen, maar we zullen het gaan zien.
quote:Moonlight82 schreef op 06 februari 2012 @ 16:38:

En dubbelnicken mag niet meer....

Dus als je iets wilt vragen over seks moet het onder je gewone nick....

Ik neem aan dat ze bedoelen dubbelnicken in 1 topic. Een tweede nick hebben waar je bijv. op hele andere pijlers zit kan toch geen kwaad.

Toch Mod?

Dat was altijd al een regel.

(kom op een geweldig idee, even opschrijven om in de mail te zetten)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven