Oktober 2011

29-10-2011 19:19 1717 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer een half jaar moeder!

(o.k., de moeders van een tweede kind al wat langer )

Onze baby's worden echte mensjes zeg ik altijd. Bijvoeding is geïntroduceerd en flessen en borstvoeding worden langzaam minder. Doorslapen hebben sommige oktoberbaby's al helemaal door, anderen helemaal niet. Maar ontwikkelen doen ze zich prima. Zitten, rollen, tijgeren, een enkeling kruipt al.

Hier ons eerste topic.

Naam:Lft:Bijzonderheden: Van:Geboren 7up19856 maanden: 7880g, 67,5cm1e kindje21 september

Zoon J. Elize 8019807,5 maanden: 8300g, 69cm1e kindje19 september

Zoon J. Noerie19775,5 maanden: 8200g, 69cm2e zw, 3e kindje14 oktober

Dochter K. Zotte_quijote19826 maanden: 8500g, 68cm1e kindje13 oktober

Dochter N. Reen326 maanden: 69,5cm, 8280g.1e kindje25 oktober

Dochter M. Lisanne83276 maanden: 7200 gram, 68cm1e kindje23 oktober

Zoon L. Zizaza276 maanden: 68cm,7900gr1e kindje29 oktober

Zoon Sperzieboontje245,5 maanden:8245 gram en 70cm1e kindje30 oktober

Zoon S. Es145019806 maanden: 7400g, 67cm1e kindje17 oktober

Dochter Liesje Fruitfris19816 maanden: 64,5cm, 6420g.

1e kindje23 oktober

Dochter A. Sanloes19786,5 maanden: 8115g, 68cm2e kindje, dochter juli 200922 oktober

Zoon J. Linnepin19816 maanden: 8700g, 72cm2e kindje (1e dochter juli 09)30 oktober

Zoon F. Marie81306 maanden: 66,5cm 7370g1e kindje2 november

Dochter Milobiyu366 maanden . .68 cm 7370 gram2e kindje12 november

Zoon E.
Heb alleen de laatste pagina even gescand dus excuses als ik niet op iedereen reageer.

@ slapen, tsja hier ook weer meer nachtvoedingen. hij laat weer minder tijd tussen de voedingen... hij zal het wel nodig hebben, heeft ook echt honger 's nachts

@ milo sterkte!!

Hier een heerlijk weekend gehad. Zaterdag lekker met dochter op pad geweest met de slee, 's avonds voor het eerst weer lekker met vriend uit eten geweest. Babyfoons bij de buren gezet en lekker een paar uurtjes met zn tweetjes weg!

Zondag met dochter 's ochtends gezwommen en 's middags kwam opa langs.

F is de laatste dagen wel weer moeilijker met slapen overdag, korte slaapjes en moeite met inslapen. Het het idee omdat hij 's nachts zoveel slaapt (12 a 13 uur met 2 voedingsonderbrekingen) dat hij overdag niet zoveel nodig heeft. Zijn vorige week nog wel naar de HA geweest voor de eczeem plekjes op zijn hoofd. Komt volgens mij ook echt door het weer, heb nu een natte dweil om de verwarmingsbuizen in zijn kamertje gehangen om de luchtvochtigheid wat op te krikken, hoop dat dat helpt.

O ik wordt geroepen, later meer.
pffffff wat een kou he meiden....

ik heb nu niet de energie om terug te lezen, want lopen in de kou op sneeuw en ijs (hier vrijdag ruim 10cm!) heeft voor een fikse overbelasting gezorgd en ik heb echt enorm veel pijn.

Maar het positieve nieuws (nouja soort van):

vandaag uwv arts gezien en die was echt heel relaxt......ze gaf aan de consulent te zeggen dat ze me maar af en toe moest bellen en dat het herstel wsl veel tijd nodig had. Ik hoef voorlopig niet voor een nieuwe afspraak te komen want 30 minuten rijden is erg belastind vond ze.

Dus 100% uitkering voorlopig! echt even een last van mijn schouders. Nu ga ik me weer relaxt op mijn herstel richten.

zo dit wilde ik delen,later deze week wat meer hoop ik.
nee es dat is echt geen doen...heb fikse migraine alijd...Ben Dan zo duizelig en als ik al melk ruik ofzo moet ik al over n nek.

ik kan niet eens normaal lopen Laat staan hun naar twee vershillende dagverblijven brengen.het gaat nu weer

goed dus morgen. mogen ze weer!
Zo Milo jij hebt het zwaar... ik was vrijdagnacht ziek door voedselvergiftiging en heb 2x moeten overgeven. Kon gelukkig ondanks mijn misselijkheid Joris wel voeden maar ik was toch wel heel blij dat mijn man 's morgens om acht uur met hem naar beneden ging zodat ik nog 2 uur kon slapen om bij te komen. Jij bent in je eentje en hebt 2 kindjes...

Sperzie: jouw S is een kleintje (dat zagen we al tijdens de meet)! Maar inderdaad Es, Joris is ook niet zo groot. Hij heeft dezelfde afmetingen als N van Zotte en die is een maand jonger In de curves van het CB is hij precies gemiddeld, in de bv-curves loopt zijn lijntje wat onder de gemiddeldelijn.

Sanloes: goed nieuws! Sterkte met je herstel.

Jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen; het lijkt me zo leuk om de rest ook eens te ontmoeten (Vorige keer was het erg gezellig met fruitfris, Es, Zotte en Lisanne)! 7up en Noerie, bij jullie lees ik altijd veel herkenning. Linnepin en Sanloes met de draagdoeken waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Sperzie omdat het zo goed gaat terwijl het in het begin zo lastig was.
Hey Elize,

We kunnen toch alsnog weer eens proberen een meet te plannen? Zotte, wanneer ben jij weer in Nederland:)?

Linnepin. Slaapt je zoon zo goed s'avonds dat de babyfoon bij de buren voldoende is? (ik kijk erg jaloers nu).
Elize, je bedoelt Lisanne met haar kleintje! S is juist enorm voor zijn leeftijd en groeit al vanaf zijn geboorte langs de bovenlijn..

S begint langzaam uit maat 62 te groeien en heeft nu al af en toe maat 68 aan!

Mij lijkt een meet ook leuk, maar ik woon als enige in ZH volgens mij... Jammer hoor!

Es, ik zou de babyfoon niet snel bij de buren zetten, maar S slaapt hier ook heel goed in de avond... Nu ook, 18.30 gedronken en naar bed, en heb hem niet meer gehoord! Straks om 22.30 ga ik hem wakker maken en voeden. En heel fijn, hij ligt nu niet ingebakerd!
ja elize.fijn is anders ik moest Dr hele nacht overgeven denk.zo zes x bij elkaar en tussendoor die kleine sussen

die niet wilde slapen en half acht haren ze beide wakker.maar we hebben t weer overleefd en Ben

bv aan t bouwen zodat ik mn medicijne weer kan innemen ervoor.

ik denk dat ik weet waarom e niet wilde slapen.ik Ben laatst overgestapt naar nutrilon tegen

krampjes rn sinds die poept die veel minder niet meer twee x per dag maar gister helemaal niet en vandaag wel weer en stuk vaster

Dan anders dus denk dat t gewoon dwars zat nu.want na zn flesje was die n stuk

rustiger en slaapt die nu vanaf zeven uur in zn eigen bed.

op zich al n wonder want hij slaapt elke nacht naast mij.

ik Ben nu ook naar bed en heb m maar laten liggen tot die zelf komt.

mn borst staat bijnanop springen maar hij slaapt nog goed dus Ben benieuwd.

wel raar ook ineens niet naast me maar we liggen op zelfde kamer dus hoor

m snel genoeg en als die t vol houdt altyd beter.
O ja Sperzie, stom! Ik bedoelde inderdaad Lisanne (vandaar mijn verwijzing naar de meet) Maar op de één of andere manier zie ik vaak haar kleine L voor me als ik jouw verhaaltjes over S lees. Blijkt S gewoon een grote bink te zijn haha.
Goedemorgen!

Jeetje wat is het koud he? Ben inmiddels al een uur op kantoor maar zit nog met mijn jas aan.. Het wil maar niet echt warm worden hier.

Linnepin, ik denk dat N. ook eczeem heeft. Rode droge plekjes bij de wenkbrouwen en op haar kinnetje. Heb je nog iets gekregen van de dokter? of tips? Ik hoor ze graag!

N. net weer weggebracht naar het KDV. Ze was in de auto in slaap gevallen dus ik heb haar meteen weer daar op bed gelegd. Wel zo lekker! Het lijkt erop dat ze meer drinkt op het KDV (dan dat ze bijvoorbeeld drinkt op papa-dag) dus ik heb nu 2 x 180 en 1 x 110 meegegeven. Ik hoop maar dat het genoeg is want meer krijg ik nog niet gekolfd.

Zijn jullie al een beetje gewend aan het wegbrengen? Ik vind het nog steeds wel lastig hoor. Ookal weet ik dat ze daar echt wel in goede handen is. Het liefst rij ik zo weer met haar naar huis

Slapen, ik merk ook dat ze langer wakker is tussendoor. Ze slaapt nog steeds erg goed en de hele nacht door. Meestal ligt ze rond 20 uur in bed, dan maak ik haar om 23 uur nog even wakker om te voeden. Maar ze drinkt dan half slapend en niet zoveel als normaal. Dan slaapt ze de hele nacht door en maken we haar wakker om 7.30 uur als we moeten werken. Overdag slaapt ze zo'n 2 uurtjes en is dan weer 2 uur wakker. Soms korter.. Wat ook fijn is is dat ze overal wel lekker slaapt. Ook als we op visite zijn bij vrienden is het geen probleem. Heerlijk!

Echt respect voor de meiden die nog 2 a 3 keer per nacht moeten voeden. Lijkt mij echt wel heel zwaar!

Een paar weken geleden kwam een nicht bij mij op bezoek en zij zag hoe ik N op bed legde. Even inbakeren met een swaddle, aai over de bol, muziekkonijn aan en slapen. Ze zat erg verwonderlijk te kijken naar het inbakeren. Zat dat niet veel te strak en sliep dat wel lekker?? Zij vond het erg zielig allemaal (hoezo zielig? N. valt met een tevreden glimlach meteen in slaap!) 2 dagen later krijg ik nog even een smsje van haar: ze had er nog even over naedacht en met haar man besproken en ze vond het helemaal niets dat inbakeren! ze had het ook aan haar kinderen gevraagd (die waren er ook bij) en het leek hun helemaal niet lekker slapen!

pfff! Dat is toch niet normaal? Baby's worden al sinds mensenheugenis ingebakerd en het is toch best vreemd om dit zo aan te kaarten? En eigenlijk indirect zeggen dat ik niet wijs ben?

Oh ja, nog iets wat ik jullie nog wilde vertellen:

Vandaag een jaar geleden lag mijn omaatje in het ziekenhuis. Het ging erg slecht met haar en we zijn 's avonds meteen naar het ziekenuis gereden. Toen ik binnenkwam zei mijn oma: hey Marie! Krijgen we familieuitbreiding? (ik wist toen nog niet dat ik zwanger was) dus ik zei: welnee oma! Hoe komt u daar nou bij. Maar zij hield voet bij stuk en bleef het herhalen: jawel hoor, we krijgen een grotere familie. Oma was erg aan het uitdrogen en volgens de dokter ga je daavan hallucineren. 3 dagen daarna is oma overleden op 10 februari. 1 week daarna bleek ik inderdaad zwanger en oma heeft dat misschien dus wel gezien / gevoeld.

Apart he?
Even snel illegaal vanaf het werk. F slaapt ´s avonds vanaf een uurtje of 19:00 eigenlijk altijd prima, heeft dan net een voeding gehad en gaat vervolgens compleet K.O. tot zijn volgende voeding. We hebben een beeld babyfoon dus de buren kunnen altijd kijken hoe hij erbij ligt. Verder hebben we een goede band met de buren dus brengen regelmatig (nu eerste keer sinds F er is) de babyfoons (inmiddels 2 want bij dochter staat er ook nog een) bij de buren om zelf even ergens een hapje te gaan eten. Buren hebben nog nooit hun huis uit hoeven komen en merk dat het vriend en mij veel goed doet om er even uit te zijn met zn tweetjes!

@ marie, wij hebben hydrocortison creme en cetamergol (of zoiets) creme. De eeste is echt tegen de eczeem maar mag je maar 3 dagen achter elkaar smeren en dan 2 dagen niet. Hier was het daarmee na 1 dagje bijna weg. De cetamergol is een vette basiscreme waar we hem nu elke dag een paar keer helemaal mee insmeren maar het begint nu wel terug te komen dus gaan binnenkort weer even met de hydrocortison creme smeren.

Vanochtend met F naar het ziekenhuis voor een echo voor zijn heupjes, alles goed gelukkig. Omdat ik zelf met heupdysplasie geboren ben moest F ook gecontroleerd worden.

Zo nu weer aan het werk, heb niet zo´n zin....
Nou Marie dat heb ik vandaag ook gedaan haha lekker mn mannetje weer mee genomen!

We hadden eerst zn oudste broer weg gebracht en die wilde al niet meer zwaaien die is allang blij even van me af te zijn haha en toen wilde ik de kleine brengen maar zn leidsters waren ziek dus er stonden twee andere die de kids niet goed kende.Ik weet zelf hoe anders t kan zijn als je op n groep moet staan waarvan je de kids niet goed kent dus heb hem lekker mee naar huis genomen.Het hoefde echt niet van de dames maar ik deed t wel ook omdat hun dan even 1 minder hebben en aangezien ik toch nog thuis ben en hij al goed gewend is vond ik t wel gezellig haha dus lekker knuffellen thuis en nu slaapt die nog even. en is mama t huishouden aan t doen.

Dus ja herken t wel ik heb er wel minder moeite mee dan bij de oudste toen maar t liefst hou ik ze ook thuis zodra t kan .

En wat inbakeren betreft lekker laten gaan joh ...je hoeft niemand uitleg te geven .ik vind het wel belachelijk dat ze er nog over gaat terug bellen.waar bemoeit men zich mee.Hier heeft het niet geholpen maar als n ander kind er wel heerlijk door slaapt lekker toch!

En van je oma is wel heel bijzonder maar geloof wel n beetje erin dat mensen iets aanvoelen of "zien".Mooi hoor!

Linnepin fijn dat alles goed is met f.En snap dat je geen zin heb ik moet er zelf al niet aan denken om te gaan werken en ben niet eens begonnen nog fff op zich is t werk misschien wel weer leuk maar t heen en weer brengen word n drama denk ik daar zie ik tegenop bah werk ze !

lekker hoor sanloes dat je je even niet druk om hoeft te maken en dat je rustig kan herstellen.Ik voelde me ook n stuk beter toen eindelijk bevestigd werd wat ik had en dat ik rustig kon herstellen met mn darmen toen.last van je schouder he! beterschap

Zo ik ga weer even wat doen in t huishouden hier ,tijd gaat hard vandaag voor ik t weet moet ik die kleine man weer inpakken om zn broer te halen! brrr
Marie, dat voeden in de nacht lijkt zwaar, maar in de praktijk vind ik het wel meevallen. Ehh, wat schrijf ik daar, wil jij mij hieraan herinneren als ik vannacht doodmoe ben?

Ik denk dat je er gewoon het beste in mee kunt gaan. Zoals eigenlijk alles bij een baby. Dan is het het makkelijkst. Ik lees hier natuurlijk de verhalen van anderen waar het slapen uitstekend gaat en ik hoor het ook van anderen. Gisteren was ik nog bij een vriendin en haar dochter is echt zo'n baby, die keurig na 1,5 uur zelf in slaap valt, dan 2.5 uur slaapt en zich weer meldt voor een voeding. En van 23 uur tot 7-8 uur slaapt. Heerlijk lijkt mij dat.

Maar ik ben ervan overtuigd dat het niet helpt een ritme te forceren. Want die vriendin en ik, zoveel doen wij niet verschillend. Ik ben misschien zelfs nog consequenter met het bedritueel en zo. Ik ga er maar vanuit dat het op de lange termijn zijn vruchten afwerpt.

Ik hoor trouwens alsnog graag tips en hoe anderen het ritme invullen, misschien heb ik ook gewoon de gebruiksaanwijzing nog niet gevonden en zou het slapen op een andere manier veel makkelijker gaan.

Vannacht was hier slecht. Om 23 uur gevoed, 1 uur, 3 uur en 6 uur. Maar erger was nog dat ik na de voeding van 1 uur niet in slaap kon komen. Uiteindelijk ben ik er maar uit gegaan en beneden gaan lezen. Totdat ik weer huilen horde. Dat gehuil was gekrijs totdat ik boven was (omdat ik eerst nog licht uitdeed etc.). Dus niet reageren heeft geen zin, weten we dat ook weer. Manlief lag trouwens ernaast te slapen en hoorde niets. Echt ik zou wel zijn slaap willen hebben. Vannacht dacht ik daar trouwens anders over toen was ik pissig omdat ik het idee had alles alleen op te mogen lossen. Hoewel wij er natuurlijk niets mee opschieten als we beide wakker zijn.

Om zes uur heb ik Liesje naar haar kamer verhuisd. Ze is verkouden en het gepiep hoorde ik door mijn oordopjes heen. Om 3 uur had ik trouwens was moedermelk in haar neus gedruppeld en ik had echt het idee dat het hielp al was zij daar in eerste instantie verontwaardigd over.

Uiteindelijk natuurlijk veel te laat opgestaan en erg moeten haasten vanochtend. Hopelijk is de verkoudheid komende nacht minder, denk echt dat de afgelopen nacht daardoor zo slecht was.

Brengen naar het kdv doet mij gelukkig niet echt wat. Ik denk wel soms aan haar of ze het leuk heeft en ik ben best blij haar weer op te mogen halen maar een paar uur zonder baby vind ik heerlijk. Ik kan ook veel meer van haar hebben als ik niet de hele tijd voor haar gezorgd heb.
Hoi hoi

L is inderdaad een klein mannetje vandaag gewogen en hij is nu 5.6 kilo met zijn 15,5 weken.

Verder is hij ook verkouden, lang leve het kdv. Maar goed het valt gelukkig mee en met zoutdruppels komt het snot goed los.

Vandaag is het een jaar geleden dat ik de positieve test in handen had best een gek idee als je bedenkt wat er allemaal is gebeurd.

Even ander vraagje, zijn jullie al weer ongesteld geworden? Hier nog helemaal niks namelijk.
Zoutoplossing heb ik vanochtend ook gebruikt en kwaad dat ze was. Zou ik ook zijn als er nietsvermoedend een ampule zoutoplossing in mijn neus werd gespoten. Gelukkig kon zij daarna weer lachen. En de neus was volgens mij ook weer helemaal vrij.

Hier na 8,5 weken weer ongesteld en toen 5 weken later weer. Ben benieuwd naar de volgende keer.
hier ook nog niet ongesteld. vorige keer na 6mnd. Mjn moeder werd helemaal niet ongesteld zolang ze bv gaf. Helaas was dat bij mij niet zo.

es: bv is echt overal goed voor geloof ik. Ook ontstoken oogjes kun je heel goed druppelen

hier trouwens ook weinig ritme, tenzij we bij mijn ouders zijn...dan laat meneertje zo 4 a 5 uur tussen alle voedingen en slaapthij heerlijk.

lisanne:klein mannetje idd. wij mogen maandag weer. ben zo benieuwd, want volgens mij net een groeisprong gehad.

verder ben ik heel gefrustreerd over de balastingdienst en uwv die me van het kastje naarde muur (en elkaar) blijven sturen. ik wil weten of ik kdv-toeslag kan krijgen....pffffff.......bureaucratie

J. begint te rollen en kan zulke schattige kreetjes en babbeltjes maken...echt genieten.
Hier ging het iets beter vannacht,

S om 22.30 gevoed, daarna om 2.30 en toen om 6.45 weer.

Maar het was nog wel wat vroeg om op te staan, dus ik heb hem nog even terug in bedje gelegd, en daar heeft hij nog even een half uurtje geslapen en liggen kletsen.

Lisanne, wat een klein guppie zeg! Grappig hoe dat kan verschillen.

Hier ook nog niet ongesteld geweest.

Es, gebruik jij die zoutoplossing ampullen van otrivin? Dat leek mij zo veel, maar als het helpt! Hier gebruiken we het in sprayvorm, en dat van die moedermelk heb ik ook wel eens gelezen dat dat helpt. S is nu niet verkouden meer, maar ik onthou het voor een volgende keer.

Morgen mogen wij weer naar het cb, ik ben benieuwd of S al aan de 7 kg zit.. Het zou me niet verbazen in ieder geval..

Ook krijgt hij weer prikjes, arme vent!
Had ik trouwens al verteld dat S afgelopen zondag voor het eerst lachte met geluid :D Zo lief en schattig!
@marie: wat een stomme opmerkingen van je vriendin over het inbakeren. Ga je vooral niet tegenover anderen verdedigen voor je opvoedkeuzes. Die neiging zou ik wel hebben...

En wat een mooi verhaal van je oma.

@linnepin: Vorige week is er ook van Joris' heupen een röntgenfoto gemaakt (omdat hij in stuit geboren is en ik zelf heupdysplasie heb gehad) maar wij krijgen de uitslag via de huisarts. Nog niets gehoord helaas.

Joris heeft heel vaak een verstopte neus (ik ook). Nog geen zoutoplossing geprobeerd omdat ik dat zelf nooit fijn vind.

@ongesteld: Eén keer geweest, 2 maanden geleden maar sindsdien niet meer. Was dus denk ik geen menstruatie maar een bloeding omdat ik met de Cerazette minipil was begonnen (?)

Nu een rare avond: mijn man heeft Joris om half vijf gevoed en om kwart over vijf in bed gelegd, denkend dat hij een uur of maximaal 2 zou slapen maar hij slaapt nog steeds. En zo vast dat als ik hem aai, hij wel beweegt maar tevreden blijft slapen. Hij is dus vervroegd aan zijn lange ruk begonnen. Net dus maar even gekolfd (had voor het laatst om half 3 op mijn werk gekolfd...) maar niet te veel voor als hij zich ineens meldt.

Op zich mag hij best 8 uur achter elkaar slapen ofzo maar ik vrees dat hij vannacht om half 5 vindt dat het ochtend is omdat hij al zo lang geslapen heeft. Wat denken jullie? Is dat een terechte vrees? Ondertussen heeft mijn man nu buikproblemen en ligt al in bed. Ik zal dus sowieso degene zijn die er vannacht uit moet en ga dus maar vroeg naar bed
Elize, naar mijn idee een terechte vrees! S hier heeft om 17.15 voor het laatst gedronken op het Kdv, en man heeft hem om 18.00 in bed gelegd en slaapt nu nog, maar ik ga hem zo dus echt wel voeden, ik ben ook bang dat hij anders te vroeg aan zijn nacht begint!

Ohja, Marie, lekker inbakeren hoor, en niet naar die anderen luisteren. Het is toch heerlijk om te zien dat je kindje zo heerlijk kan slapen daardoor?
En Elize? Slaapt hij nog? Volgens mij is jouw vrees niet dat hij s'nachts voor een voeding komt, maar dat hij daarna niet meer gaat slapen.

Ik zou hem lekker laten liggen en zien wat er gebeurd maar ik heb makkelijk praten,onze dame meldt zich sowieso wel.

Niets aan trouwens zo'n kinddat van het kdv komt. Hier ligt ze ook al de hele avond te pitten. Eerst was zij bij mij op schoot in slaap gevallen, toen was ze even wakker en had man haar verschoont en piyama aangedaan en nu kwam ze net voor een voeding maar ging weer meteen slapen. Ben benieuwd wat de nacht brengt. Ik ga nog even lekker in bad en dan hopelijk heel ontspannen slapen en niet zo draaien als afgelopen nacht.

Marie, ik vind jouw nicht ook raar. Zij heeft zelf kindern maar nog nooit van inbakeren gehoord? Wordt toch al best een tijdje (weer) gedaan.

Ok, bad en bed roepen.
Oh ja ik heb van die zoutoplossingampulles van Daro. Mijn zus zweert erbij en zei dat hun kinderarts soms wel twee vandit soort ampulles in een babyneusje spoot. Dus het lijkt veel maar juist door de hoeveelheid kun je goed spoelen.

Ikzelf vind het ook niet fijn maar een verstopte neus vind ik een van de vervelendste dingen die er bestaan. En Liesje kon daarna helemaal vrij ademen terwijl het daarvoor een oude stoomtrein was.
Zoals verwacht zit ik hier om half zes met een klaar wakkere baby :-)

Wel een goede nacht geweest! Om tien voor tien meldde hij zich al dus voordat ik ging slapen nog kunnen voeden. Daarna pas weer om half drie. vanaf kwart over vijf wakker maar geen honger. Hij zit nu in zijn slaapzak bij mij op schoot, heel lief.
Elize, Ik heb S om 21.15 nog gevoed, daarna ging hij vrijwel meteen weer naar bed, hij kwam toen om 5 uur, en na die voeding heeft hij nog geslapen tot 7.45, denk dat wij daar gewoon geluk mee hebben gehad!

Dit is eigenlijk zoals het ritme een paar weken terug was, de afgelopen 2 weken kwam S vaak 2 keer 's nachts. Maar ik hoop dat hij nu zijn oude ritme weer gevonden heeft, lijkt me niet vervelend in ieder geval!
Sperzie, in het kader van het gelijk lopen: mannetje was hier ook opeens als vanouds aan het slapen. van 22.00 tot 3.30 en daarna tot 6.45. Na die voeding half uur met pappa gespeeld voor het werken en weer van 7.30 tot 8.30

Dat was voor ons het schema voor de bizarre nachten van afgelopen week :D

Ik bn dus weer helemaal tevreden hier. nu die 22.00 nog omlaag krijgen
Zizaza, bizar hoe gelijk die van ons lopen! Haha, ook wel erg leuk die herkenning.

Wat ik wel rot vind is dat als S dan weer eens heel lang slaapt, ik me gelijk druk maak of het nog wel goed gaat met hem, vannacht schrok ik om 4 uur wakker en dan lig ik daar over te piekeren. Uiteindelijk heb ik maar even om het hoekje gekeken bij hem, want anders kon ik echt niet meer in slaap komen!

Om 5 uur stond ik op springen, en meneer bliefte maar 1 borst, dus die andere maar even gekolft voor de voorraad... Al met al 45 minuten wakker geweest dus, maar ik voel me toch bijzonder uitgerust!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven