Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil

woensdag 5 maart 2008 om 22:44
Weet het Marels. Maar ja goed, wat moet je anders. Er zijn van allerlei tests op de markt, projectief, alternatief whatever, maar het iq doet het nog steeds het best.
En, hoewel het geen reden is (wordt meer een soort cirkelredenering; maar ja kan ik niks aan doen,. daarvoor moeten we bij de regering zijn), is een bepaald iq (juist hoger of lager) vaak een voorwaarde om op bepaald speciaal onderwijs te komen én het is vaak verplicht als iemand een 'rugzakje' wil krijgen
En, hoewel het geen reden is (wordt meer een soort cirkelredenering; maar ja kan ik niks aan doen,. daarvoor moeten we bij de regering zijn), is een bepaald iq (juist hoger of lager) vaak een voorwaarde om op bepaald speciaal onderwijs te komen én het is vaak verplicht als iemand een 'rugzakje' wil krijgen