Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 6 februari 2012 om 22:44
quote:ikwilterug schreef op 06 februari 2012 @ 22:36:
[...]
Sorry, ja ik verhuis wel even naar elders.
Mag ik opmerken dat de toon van deze post meer aanmoedigt tot luisteren dan die strenge van voorheen?
Goeie zet van dat plaatjes plakken ook, slim opgelost.
Welterusten Mods!Eens! Vooral ook over de toon van de post!
[...]
Sorry, ja ik verhuis wel even naar elders.
Mag ik opmerken dat de toon van deze post meer aanmoedigt tot luisteren dan die strenge van voorheen?
Goeie zet van dat plaatjes plakken ook, slim opgelost.
Welterusten Mods!Eens! Vooral ook over de toon van de post!
maandag 6 februari 2012 om 22:45
Mod, dank je wel dat je onze input meeneemt in jullie besluitvorming! Chapeau ende hulde! EN nu ga ik weer ergens anders onzinnig zitten forummen! Dank u!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:calvijn1 schreef op 06 februari 2012 @ 22:40:
[...]
Welke zaken?
Er worden van alle kanten beweringen gedaan, maar niemand kan controleren of deze beweringen ook echt kloppenEr zijn mails, printscreens.............. mensen roepen niet zomaar wat, Calvijn.Zeker niet over een juriste!
[...]
Welke zaken?
Er worden van alle kanten beweringen gedaan, maar niemand kan controleren of deze beweringen ook echt kloppenEr zijn mails, printscreens.............. mensen roepen niet zomaar wat, Calvijn.Zeker niet over een juriste!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 6 februari 2012 om 22:47
quote:himalaya schreef op 06 februari 2012 @ 22:40:
[...]
Dus als iemand een paar pagina's besluit om niet te reageren, mag er ook niets meer over gezegd worden? Wat een vreemde redenatie.
Er zijn gewoon een aantal dingen duidelijk geworden, en aangezien veel mensen dat (in)direct aangaat, wordt er gereageerd.
Ik schreef níet dat dit niet mocht, ik schreef dat het de sfeer niet ten goede kwam en dat het niet prettig las.
En Nelly: er wordt mij eerlijk gezegd niet veel duidelijk, zie ook niets dat aan het licht is gekomen. Ik begrijp dat er veel oud-forummers zijn, maar ik hoop dat er ook begrip is voor mensen die hier relatief nog maar kort zijn. Die begrijpen hier niet veel van allemaal (en eigenlijk wens ik het ook niet te begrijpen, want dat is nu juist niet zo fijn voor de sfeer voor nieuwelingen, snap je?).
[...]
Dus als iemand een paar pagina's besluit om niet te reageren, mag er ook niets meer over gezegd worden? Wat een vreemde redenatie.
Er zijn gewoon een aantal dingen duidelijk geworden, en aangezien veel mensen dat (in)direct aangaat, wordt er gereageerd.
Ik schreef níet dat dit niet mocht, ik schreef dat het de sfeer niet ten goede kwam en dat het niet prettig las.
En Nelly: er wordt mij eerlijk gezegd niet veel duidelijk, zie ook niets dat aan het licht is gekomen. Ik begrijp dat er veel oud-forummers zijn, maar ik hoop dat er ook begrip is voor mensen die hier relatief nog maar kort zijn. Die begrijpen hier niet veel van allemaal (en eigenlijk wens ik het ook niet te begrijpen, want dat is nu juist niet zo fijn voor de sfeer voor nieuwelingen, snap je?).
maandag 6 februari 2012 om 22:48
quote:ModeratorViva schreef op 06 februari 2012 @ 22:32:
Beste forummers,
Verder willen we jullie laten weten dat de plaatjesplak functie de komende tijd 's nachts uit wordt gezet, Jammer, maar goed te begrijpen. Vanaf welke tijd ongeveer?
Beste forummers,
Verder willen we jullie laten weten dat de plaatjesplak functie de komende tijd 's nachts uit wordt gezet, Jammer, maar goed te begrijpen. Vanaf welke tijd ongeveer?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 6 februari 2012 om 22:49
maandag 6 februari 2012 om 22:51
Beste forummers,
Wij hebben jullie onderstaande discussie gelezen en beloven hier naar te kijken en te bespreken. We begrijpen dat er ophef is, maar betreuren het dat daardoor de vele (in onze ogen) positieve punten uit het verslag over het hoofd worden gezien. Want dat was per slot van rekening toch het doel van de klankbordgroep:-)? Maar we nemen jullie opmerkingen zeker mee en beloven er naar kijken.
Verder willen we jullie laten weten dat de plaatjesplak functie de komende tijd 's nachts uit wordt gezet, dit om te voorkomen dat er wederom vreselijke plaatjes gepost worden. Uiteraard zal de functie s'ochtends weer worden aangezet.
Tot slot zouden jullie willen verzoeken deze discussie hier op het moderator topic nu echt te staken. En het gewoon weer te gebruiken voor de dagelijkse beslommeringen, want deze raken momenteel volledig ondergesneeuwd
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit klinkt echt positief
Fijn!
Beste forummers,
Wij hebben jullie onderstaande discussie gelezen en beloven hier naar te kijken en te bespreken. We begrijpen dat er ophef is, maar betreuren het dat daardoor de vele (in onze ogen) positieve punten uit het verslag over het hoofd worden gezien. Want dat was per slot van rekening toch het doel van de klankbordgroep:-)? Maar we nemen jullie opmerkingen zeker mee en beloven er naar kijken.
Verder willen we jullie laten weten dat de plaatjesplak functie de komende tijd 's nachts uit wordt gezet, dit om te voorkomen dat er wederom vreselijke plaatjes gepost worden. Uiteraard zal de functie s'ochtends weer worden aangezet.
Tot slot zouden jullie willen verzoeken deze discussie hier op het moderator topic nu echt te staken. En het gewoon weer te gebruiken voor de dagelijkse beslommeringen, want deze raken momenteel volledig ondergesneeuwd
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit klinkt echt positief
Fijn!
maandag 6 februari 2012 om 22:51
Bestaat er ook een mogelijkheid om alleen tijdens de uren dat er een moderator aanwezig is een nieuwe nick aan te maken?
Dat de plaatjesplakfunctie 's nachts uitgeschakeld is is erg fijn, dank daarvoor, maar misschien zou dit ook een extra veiligheid kunnen zijn, ook tegen de spammers.
Verder proef ik vanavond een stukje terug van het Vivaforum waar ik voor gevallen ben.
Ik hoop dat jullie dit ook zien.
Ik hoop dat jullie het ook inzien.
Dat de plaatjesplakfunctie 's nachts uitgeschakeld is is erg fijn, dank daarvoor, maar misschien zou dit ook een extra veiligheid kunnen zijn, ook tegen de spammers.
Verder proef ik vanavond een stukje terug van het Vivaforum waar ik voor gevallen ben.
Ik hoop dat jullie dit ook zien.
Ik hoop dat jullie het ook inzien.
maandag 6 februari 2012 om 22:57
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumBedankt !
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumBedankt !
maandag 6 februari 2012 om 23:10
maandag 6 februari 2012 om 23:13
Mod, lijkt me vooralsnog voldoende, zowel de plaatjesfunctie als jullie hopelijk diepe 'bezinning' over wat hier allemaal gepost is vandaag/vanavond.
Nog een kleine off topic voor sgaaaapje, ik riep vanmiddag iets tegen je (weet het niet eens meer precies door het vuur van de strijd zeg maar) maar nu ik bij gelezen ben sta ik er anders in.
Mijn excuses voor de opmerking van vanmiddag!
Nog een kleine off topic voor sgaaaapje, ik riep vanmiddag iets tegen je (weet het niet eens meer precies door het vuur van de strijd zeg maar) maar nu ik bij gelezen ben sta ik er anders in.
Mijn excuses voor de opmerking van vanmiddag!
maandag 6 februari 2012 om 23:14
quote:bijkluunen schreef op 06 februari 2012 @ 23:10:
[...]
Maar toch een heel relevante vraag MV Ja als het mag zou wat mij betreft de vraag ook mogen blijven staan. Ik ben heel benieuwd wat ze bedoelt met het uit eerste hand hebben.
[...]
Maar toch een heel relevante vraag MV Ja als het mag zou wat mij betreft de vraag ook mogen blijven staan. Ik ben heel benieuwd wat ze bedoelt met het uit eerste hand hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 6 februari 2012 om 23:15
maandag 6 februari 2012 om 23:19