schaatsdate

06-02-2012 22:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een schaatsdate met een man die wel heel erg interessant is. Er is uitgesproken dat we elkaar leuk vinden, er is gezoend. Dus geen probleem te bekennen denken jullie.

Maar: ik kan niet schaatsen. Dus.... what to wear? Ik wil natuurlijk wel charmant ten onder gaan
Iig geen kort rokje .Veel plezier, klinkt wel heel romantisch, een schaatsdate!
Juist leuk toch. Genoeg reden om aan hem te blijven hangen!
Een dikke shawl en muts, waterdichte jas (anders wordt het klappertanden)
Met een panty en een leuk zomerjasje sta je voor lul.

Trek je warmste kleding en meest comfortabele jas aan en vergeet je oorwarmers en handschoenen niet. Misschien kun je een thermoflesje met warme chocomelk meenemen?
Of een thermosflesje gluhwein, ook gezellig!

En verder: iets warms is fijn, dus niet je meest sexy jurkje aandoen. Doe ook niet je meest onflatteuze fleecetrui onder je jas aan, voor het geval jullie daarna gezellig nog ergens wat gaan drinken..

Have fun!
Of een wollen jurkje/rok met een maillot ? En dan een leuke jas met sjaal en wanten en een mutsje. Verzorgd maar toch vrouwelijk. Volgens mij valt het met de kou wel mee. Dus een fleecetrui lijkt me niet noodzakelijk.

Veel plezier !
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
ik heb vanavond ook een schaatsdate, wel met mn vriend (wat ik nog steeds beetje gek vind te zeggen, 5 maanden terug onze eerste date gehad).

Ben gister al zonder hem even wezen schaatsen, en had toen een dikke panty (of eigenlijk 2 over elkaar heen) een rokje en verder gewoon een trui. Daaroverheen wel mn windstopper/fleecejack, die ik eigenlijk al heel de tijd draag als jas sinds het echt koud is.

Voor vanavond ook gewoon dergelijke schaatskleren.

Heb er zin in! En die tip van die warme choco ga ik wat mee doen!
en loesje hoe was de schaatsdate?

Hihi ik was wel een van de weinige met een rokje aan op het ijs, maar ach koud heb ik het niet gehad, alleen met wind tegen voelde ik de kou een beetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven