Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog tips of strategieën voor Bahamarama? Want het gaat zóóó traag! Ik zit nu halverwege level 14.

Enne, ik ben ook heel blij met de melkboom, ik kan hem ook goed gebruiken om wat lopende quests af te ronden.

Succes iedereen bij het volle maan event!
Trouwens die tip van iemand om te handelen met pompoemen is goud waard. Ik doe goede zaken, zeer goede zaken. Een andere tip: kijk ´s ochtends bij de eieren, dan zijn ze rond de 400 euro.
Hoeveel krijg jij gemiddeld voor de pompoenen? Rond de 32-34? Ik verdien ook veel met handelen. 400 is moeilijk hoor om te betalen. Ik zie het ook wel eens, en klik dan direct maar hoewel het er dan nog staat zijn de eieren toch al weg. 430 is al een hele mooie prijs om te betalen.

Ik moet dus eigelijk één veld vol met gewassen zetten en het andere veld alle stallen bij elkaar. Dan benut ik de trofeeën optimaal. Maar ik vind het zo leuk staan als het een beetje een rommeltje is.
Ik ben begonnen met het event. Kunnen jullie ook niet wisselen tussen de verschillende veldjes. Het wisselen gaat wel, maar ik kan alleen op het hoofdveldje enge dingen zaaien.
@Azurblauw:

Soms tussen de 32-34 en soms meer dan 35.
@Rosetrea:

Je kunt alleen op het hoofdveld griezeldingen zaaien.
Dus dat ga je in ieder geval niet halen, en dan worden de dingen bewaard tot volgende maand ofzo?
Je oogst wordt bewaard voor de volgende keer
De eerste keren is het puur planten, planten en planten rose.

Valetijnsevent is bekend. Zo te zien kan je geen sterren krijgen ik denk niet dat ik er veel mee ga doen.

Grafzerken staan op het veld. Heb de knechten aangezet.
Ik ga ook niet veel met het event doen. Stelt geen drol voor. Jammer, maar goed, dan gebruik ik mijn tijd voor andere dingen.
Bedankt weer, jullie zijn onmisbaar voor me
Dat komt goed uit, na de volle maan gaan we door met de rozen, heb een wac gebruikt. Kan ik die gewoon blijven aan vullen met de pompoen tot valentijn voorbij is. De rest van de bomen en beesten ook maar weer weghalen.

Lulu het enige wat ik doe bij de bahama is de bestellingen de deur uit. heb ik iets van 6000 ep extra per dag, maar na een paar dagen heb ik de gewassen op en kan ik weer niet verder. Veel geduld moet je daar hebben.
Rosetrea, durf jij te vragen wat die wac nou precies is en hoe lang die 'goed' blijft?
wac is de afkorting voor wortel appel chuckny. 1 van de jammen. Voor 18 uur lang geeft hij 2 extra gewassen daarom zijn de kleine vakjes het meest op. Als je pompoenjam eet verleng je de werkzaamheid van de WAC met 4 uur.

Ik ben stom geweest ben al uren met kleine vakjes aan het werken en bedacht me nu net pas dat ik de WAC vergeten was. Nu alsnog gedaan.
Dag lieve allemaal, ik ben er gelukkig ook weer......

Een 2 dagen gevecht met UPC......tuurlijk lag het aan mij.....na anderhalve dag......heee.....toch aan hen....... een netwerkstoring in mijn regio.....en nu ben ik er weer, pfffffffffff

Was er echt helemaal gestressed van, maar nu kan ik weer naar mijn eigenste lieve boerenspulletje.......

en dus verder met Bracula-quest, steeds weer een stapje verder.....

En ik heb ook WortelAppelChutney gegeten en ook inderdaad weer pompoenjam erbij...... komt U maar met de puntjes, Mên, wat ben ik blij, dat alles weer werkt.....
Ha Wiesje! Fijn dat je weer online bent. Vervelend he, zo'n storing maar nu kan je weer lekker zaaien en oogsten.

@ Bibianne: dank voor je antwoord. Ik zal inderdaad vooral heel veel geduld moeten hebben. Ik ben nu bij een aantal quests bij een fase dat ik Baha gewassen moet inleveren, maar bijvoorbeeld de Lycheeboom duurt nog 5 levels geloof ik. 10 levels dus! Grrrrr.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik Baha ook niet zo heel leuk vind, mede omdat het zo traag gaat.
volle maan event............ik heb 'het' er toch niet zo mee. Gek he. Ik voel hem niet ofzo.

Daar ga ik dus even verandering in brengen. Even goed het event bekijken en bedenken wat ik wil hebben. Vleermuizen fokken klinkt me in ieder geval als muziek in mijn oren. Met een doel is alles leuk!

ga even het valentijnsevent lezen.
Dank je wel Lulu, ik ben echt zoooo blij, reken maar, dat ik mijn best weer ga doen hoor.....
quote:joda schreef op 07 februari 2012 @ 19:09:

volle maan event............ik heb 'het' er toch niet zo mee. Gek he. Ik voel hem niet ofzo.

Daar ga ik dus even verandering in brengen. Even goed het event bekijken en bedenken wat ik wil hebben. Vleermuizen fokken klinkt me in ieder geval als muziek in mijn oren. Met een doel is alles leuk!

ga even het valentijnsevent lezen.Dat is waar Joda, dat is juist het leuke ervan, een doel bereiken.....!!!!!
nr 3 is klaar van de Graaf, nu griezel pompoenen en kippen.
Ik heb maar even een jammetje gegeten en knechten ingezet. Nu maar hopen dat ik het haal.
Goed dat je weer online bent Wiesje!

IBI, Ik vergeet ook standaard in de ochtend een pompoenjam te eten tijdens events. Dan heb ik net geoost en dan denk ik, oja, jam LELIJK.

Weten jullie trouwen of de tijd van de pompoenjam bij elkaar opgeteld wordt als ik er meerdere achter elkaar eet?

Ik was het van de pompoenverkoop.

Als je niet meteen je BD hoeft te hebben kun je hem ook 's nachts op 40 of zelfs 45 zetten. Dan is hij meestal ook verkocht in de ochtend.
@Lucifer: supergaaf, het vliegtuigje met de banner!!! Thanks, ik word er helemaal vrolijk van!
Wij lopen trouwens redelijk synchroon volgens mij, Lucifer! Als het goed is zit jij ook bijna in level 64, toch?
@Lulu : Jij loopt net ietsje op mij voor :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven