weekendje Parijs

07-02-2012 23:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan volgend weekend naar Parijs.Hebben jullie nog do's tips voor mij?ps.wij houden van cultuur tot winkelen.oja en een dag willen we naar Disneyland.Voor welk park zou jij gaan?
Ik ben afgelopen weekend geweest.

Veel gelopen, van ons hotel naar Arc de Triomphe ( km of 3), naar de Eiffeltoren, die beklommen, de Champs Elyssees langs gelopen..

Daar lekker de tijd voor genomen.

Wij zijn niet zo van de musea.

Mijn man werd helemaal gek van alle showrooms met prachtige auto's midden in de winkelstraat..
Weet niet in welke wijk je in Parijs zit. Zelf vind ik het centrum erg leuk. Als je de tijd ervoor hebt, zou ik vanaf het Louvre naar de Arc de Triomphe lopen: loop je langs prachtige monumenten en bruggen en veel leuke winkels (o.a. die showrooms die Kuzu noemt).

Op de site www.parijsagenda.nl kan je een overzicht vinden van de tentoonstellingen in diverse musea.
Zonde, dat Disney gedoe, blijf lekker in Parijs.

Of gaan er ook kinderen mee, nee toch?

De wijk le Marais, is wonderschoon. Nauwe straatjes, het echte Parijs (rue vieilles du temple), de Sacre Coeur plus omgeving (Montmartre), het Rodin museum, met de Denker, wandelen langs de Seine, winkelen in St Germain, lekkere wijntjes en kaasjes proeven.

Fuk Mickey, er is zoveel meer.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Als je naar Disney wil naar het originele park. Studios zijn stom.
Originele park, vooral als je maar 1 dag gaat. elk weekend druk in Disney! Koud of niet koud. Veel attract. zijn overdekt/ gedeeltelijk binnen. Denk aan de fastpass :Gratis.
in t weekend is t meestal kei druk in t park, zonde van de dag al dat wachten overal

ga gewoon lekker een heel weekend naar parijs.
Parijs en Disney is een contradictio in terminis.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Alsnog bedankt voor de tips!Het weekendje Parijs was top.Naar Disney zijn we toch niet gegaan en achteraf was dat een goede keus.3 dagen Parijs vond k zelfs te kort;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven