Zelf moet in weer ongesteld, of niet, worden rond 18 maart. Ik ben 30 jaar en wij gaan voor ons 3e kindje. Ben benieuwd of er meer vrouwen ook rond deze periode zitten te duimen.
Bedenk dat als je een echt kindeke jezus in je kerststal wil hebben liggen aankomende kerst, dat je nou wel vast echt wel moet beginnen met KLUSSEN.
Anoniem_60846
donderdag 6 maart 2008 om 11:37
Ik heb elke dag een NOD dag, geen psych voor nodig hahaha
Anoniem_60846
donderdag 6 maart 2008 om 11:38
quote:paquebot schreef op 06 maart 2008 @ 11:36:
Bedenk dat als je een echt kindeke jezus in je kerststal wil hebben liggen aankomende kerst, dat je nou wel vast echt wel moet beginnen met KLUSSEN.Als Jozef altijd maar was blijven klussen (timmerman) was er nooit een kindeke Jezus geboren ghehehe
Nee. Ik wil gewoon half maart niet ongesteld worden omdat dat cyclustechnisch echt totaal nergens op zou slaan.
Whiehiehiehiehie
*ligt nu onder haar stoel van het lachen*
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
Anoniem_6491bdc7537f8
donderdag 6 maart 2008 om 11:41
Ik hoop mijn NOD ergens in juli 2009 te hebben, en haal dei -N dan maar weg.
Anoniem_6491bdc7537f8
donderdag 6 maart 2008 om 11:42
quote:Eowynn_ schreef op 06 maart 2008 @ 11:40:
'Wiens ei springt ook vandaag?'
Kun je lekker bespreken welke standjes je moet doen, hoelang je met je benen omhoog moet en dan resultaten bekijken enz.Als het de g-plek raakt, is de kans op een meisje groter.
Je kunt ook nog doe het zelf NODten, Qwertu. Gewoon de pil oneindig doorslikken. Moet je wel een klussende dealer voor hebben natuurlijk en een recept uitschrijvende klusser. Soort gezamelijk geklus dus eigenlijk of een trio