Mode & Beauty alle pijlers

face yoga

08-02-2012 13:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
iemand ervaring met face yoga??
wat is dat?
Always look on the bright side of life
gekke bekken trekken voor een strakker gelaat ed

tik maar eens in op youtube...

zou wonderen doen voor rimpels, gezichtsversteviging...

wou eens horen of er mensen ervaring mee hadden, anders trek ik 30min per dag voor niets gekke bekken
Ik heb een tijd geleden het boek aangeschaft "10 jaar jonger in 10 weken".

http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004002505187/index.html

Hierin staan allerlei gezichtsoefeningen die je er strakker en jonger uit doen zien. Ik had er toen niet zoveel tijd voor (over) maar toevallig heb ik het vorige week weer erbij gepakt en ben begonnen in de auto de oefeningen te doen (die waarbij ik mijn handen niet nodig heb natuurlijk). Het is wel een gek gezicht hoor!! Of het helpt weet ik nog niet maar er zit toch wel wat in denk ik.

Is face yoga ook zoiets als aanspannen en ontspannen van gezichtsspieren???
quote:prinsje schreef op 08 februari 2012 @ 14:29:

Ik heb een tijd geleden het boek aangeschaft "10 jaar jonger in 10 weken".

http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004002505187/index.html

Hierin staan allerlei gezichtsoefeningen die je er strakker en jonger uit doen zien. Ik had er toen niet zoveel tijd voor (over) maar toevallig heb ik het vorige week weer erbij gepakt en ben begonnen in de auto de oefeningen te doen (die waarbij ik mijn handen niet nodig heb natuurlijk). Het is wel een gek gezicht hoor!! Of het helpt weet ik nog niet maar er zit toch wel wat in denk ik.

Is face yoga ook zoiets als aanspannen en ontspannen van gezichtsspieren???

ja idd dat is het!

er zit wel een logica in, maar ik vraag me soms af, als je somige oefeningen ziet, krijg je daar net niet meer rimpels van?

op internet zie je de filmpjes van vrouwen die het demonstreren en al lang doen, hebben een strak gezicht allemaal, en de "voor" en "na's" zijn de moeite, maar ach ja... leve botox misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven